نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز

فهرست مطالب

آیا با دلایل روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز  آشنایی دارید؟ تلویزیون های الجی دروازه شما به سوی دنیایی از سرگرمی های استثنایی هستند. از کنترل‌ها و برنامه‌های هوشمند داخلی، تا کیفیت تصویر خیره‌کننده، پیدا کردن محتوای مورد نظر و تجربه تلویزیونی مورد نظرتان را آسان می‌کنند. اگر تلویزیون هوشمند الجی شما روشن نمی‌شود یا مشکل «بدون چراغ قرمز» دارد، یا در حین اجرای فیلم یخ می‌زند یا دچار لکنت می‌شود، یکی از این راه‌حل‌های ممکن را برای رفع همه مشکلات خود امتحان کنید.

از آنجایی که تلویزیون الجی روشن نمی شود بدون چراغ قرمز مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، راهنمای دقیقی برای کمک به حل این مشکل ارائه کرده ایم. راهنما برای همه کاربران بر اساس نیازها و تجربیاتشان راه حل هایی دارد. بنابراین، اگر با این مشکل روبرو هستید، مطمئن شوید که کل راهنما را مرور کرده و راه حلی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز
روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز

عیب یابی روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز

مشکلاتی وجود دارد که فقط تعمیرکاران تلویزیون می دانند. یکی از این موارد این است که 99 درصد تمام مشکلات تلویزیون به برق ناکافی مربوط می شود. بنابراین، اگر مشکل شما این است که تلویزیون روشن نمی شود، نگران برنامه های تعمیر پیچیده و گران نباشید. راه حل این موضوع ساده است.

اگر تلویزیونی دارید که کار نمی کند، پس این مقاله برای شما مناسب است! شما مجبور نخواهید بود چیزی را از بین ببرید یا چیزی را جدا کنید. همچنین نیازی نیست تلویزیون خود را به یک تعمیرگاه گران قیمت ببرید. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه هر مشکلی را در تلویزیون خود به تنهایی حل کنید.

حتما برایتان پیش آمده تلویزیون هوشمندتان ناگهان صدایی از خود پخش نمی‌کند. در این موارد می‌توانید با یک تعمیرکار در این زمینه مشورت کرده یا مقاله «رفع سریع برای بازگرداندن صدای تلویزیون الجی » را مطالعه کنید.

فشار دادن دکمه های تصادفی را امتحان کنید

در صورت گم شدن یا گیج شدن، دکمه های تصادفی را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید. این روشی است که بارها آزمایش و آزمایش شده است و تقریباً همیشه کار می کند. مهم نیست که هر کدام را امتحان کنید، دکمه ها سیگنال مادون قرمز را به تلویزیون شما ارسال می کنند.

ترفند این است که ریموت را روشن کنید و تعدادی دکمه را فشار دهید. در بیشتر مواقع، این مشکل را برطرف می کند. ممکن است مجبور شوید دکمه ها را به ترتیب خاصی فشار دهید یا این کار را در زمان مشخصی انجام دهید، اما از امتحان کردن چند چیز مختلف نترسید.

روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز
روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز

اگر به نظر می رسد تلویزیون روشن است، اما صفحه نمایش خالی است، ممکن است بتوانید این مشکل را با استفاده از دکمه های روی تلویزیون یا کنترل از راه دور برطرف کنید. تغییر عملکرد روی کنترل از راه دور تلویزیون می تواند آن را بازنشانی کند و گاهی اوقات فشار دادن چندباره یک دکمه نیز می تواند کمک کننده باشد.

اگر صفحه‌نمایش هنوز شماره/نام کانال را داشته باشد اما سیگنال دریافتی نداشته باشد، حتی اگر هنوز به کابل مناسب خود وصل است، این یک علامت بد است. اگر چنین است، تلویزیون باید توسط یک تکنسین ماهر سرویس شود – که ممکن است گران تمام شود. بهتر است با کارشناسان تماس بگیرید، آنها می توانند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آسیب دائمی انجام دهند.

از یک پریز برق متفاوت استفاده کنید

اولین چیزی که تلویزیون الجی روشن نمی شود، احتمالاً نتیجه مشکل پریز است که استفاده می کنید. این می تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند، خواه یک خطای موقت باشد یا مشکل دائمی تر، مانند سوختن فیوز. بنابراین، قبل از حرکت، مهم است که منبع تغذیه را بررسی کنیم.

این یک آزمایش سریع برای تعیین اینکه آیا مشکل تلویزیون شما ناشی از پریز برقی است که به آن وصل شده است یا خیر. به سادگی کابل را از تلویزیون جدا کرده و 1 دقیقه صبر کنید. سپس، آن را به یک پریز دیگر منتقل کنید و ببینید آیا تلویزیون اکنون دوباره روشن می شود یا خیر.

اگر پریزهای شما کار می کنند، اما خود شارژر کار نمی کند، سعی کنید تمام دستگاه های دیگر را از پریز خارج کرده و شارژر را به پریز «خوب» دیگری وصل کنید. اگر باز هم کار نمی کند، احتمالاً یک سیم کشی یا چیز دیگری است که باید توسط یک برقکار مراقبت شود.

مشکل فقط پریز نیست، سیم و منبع تغذیه هم هست. برای مثال، اگر یک محافظ برق است، می‌توانید به سادگی و بدون محافظ برق به دو پریز مختلف وصل شوید.

کابل های برق شکسته در روشن شدن تلویزیون الجی با چراغ قرمز

اگر صفحه تلویزیون چیزی غیر از صفحه خالی نمایش نمی دهد، به احتمال زیاد کابل برق معیوب است. مطمئن شوید که سیم در شرایط خوبی است و به طور ایمن به پریز وصل شده است. اگر چندین پریز برق در یک منطقه دارید، سعی کنید آنها را روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا یکی از آنها خاموش شده است یا خیر.

در حالی که زندگی با تهدید دائمی افزایش برق می تواند چالش برانگیز باشد، سیم های برق تلویزیون می توانند فرسوده شوند و تسلیم شوند. اگر متوجه ساییدگی در طول خود کابل شدید، باید برای جایگزینی آن سرمایه گذاری کنید. اگرچه ممکن است این یک خرید ساده به نظر برسد، اما اطمینان از اینکه سیمی که خریداری می کنید برای حداکثر ظرفیت آمپر تلویزیون شما رتبه بندی شده است، ضروری است.

سگ ها علاقه خاصی به جویدن کابل دارند. اگر حیوانات خانگی یا کودکانی در اطراف خانه دارید، توصیه می شود کابل های خود را دور از دسترس قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که در حین شارژ شدن هیچ شانسی وجود ندارد که در یک آشفتگی درهم بپیچند.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش طول عمر کابل‌های برق این است که مطمئن شوید آنها را مرتب و صاف نگه دارید. اگر هر گونه خمیدگی کوچکی در سیم مشاهده کردید، به آرامی کابل را بیرون بکشید تا صاف شود – این کار از ساییدگی خیلی سریعتر از حالت عادی جلوگیری می کند.

بازنشانی تلویزیون هوشمند الجی را امتحان کنید

اگر چراغ برق خاموش است و نمی توانید تلویزیون خود را روشن کنید، یک تنظیم مجدد ساده را امتحان کنید. اگر ایرادی جزئی در تنظیمات تلویزیون وجود دارد، یک راه اندازی مجدد ساده می تواند به رفع آن کمک کند. یک ریست ساده تلویزیون شما را برای چند دقیقه خاموش می کند و تنظیمات آن را بازنشانی می کند. وقتی تلویزیون دوباره روشن می شود، چراغ پاور باید در کنار تلویزیون روشن شود که نشان دهنده روشن بودن آن است.

در اینجا نحوه تنظیم مجدد تلویزیون الجی آمده است:

  • تلویزیون را از منبع برق آن جدا کنید. برای این کار می توانید سیم برق را از پریز بیرون بیاورید یا آن را از پریز جدا کنید.
  • قبل از اینکه کابل برق را دوباره وارد کنید حداقل 30 ثانیه صبر کنید.
  • دکمه “Power” را روی کنترل تلویزیون خود فشار داده و نگه دارید تا زمانی که “Samsung Electronics” را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =