نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر لپ تاپ تخصصی

تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ از دو حوزه سخت افزاری و نرم افزای تشکیل شده است . در قسمت تعمیرات سخت افزاری، تکنسین های سخت افزار با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات، ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات هستند.

در این مجموعه به خاطر این که تجهیزات مورد نیاز طبق استانداردهای بین المللی تهیه شده اند، این امکان برای کارشناسان بوجود آمده است که دقیق تر عملیات را برای ترمیم و تعمیرات لپ تاپ الجی انجام دهند. خصوصیات دیگر این قسمت حضور تعمیرکاران ماهر و کارآمدی هست که ضمن برخورداری از دانش فنی مورد نیاز، از سال ها سابقه کار در حوزه تعمیرات لپ تاپ برخوردار می باشند.

برخورداری مراکز تعمیر لپ تاپ از دستگاه pc موجب شده تا این مجموعه از محدود مراکزی باشد که توانایی بازیابی قسمت عمده اطلاعات از دست رفته باشد. شما کاربران عزیز می توانید با روبرو شدن هر گونه اختلال در دستگاه هایتان به مراکز تعمیرگاه های laptop الجی مراجعه کنید و شاهد بازیابی کیفیت اولیه دستگاه تان باشید.

تعمیر لپ تاپ

خدمات تعمیر لپ تاپ الجی

تعمیر قطعات لپ تاپ

سوالات متداول تعمیر لپ تاپ

تعمیرات الجی در این نمایندگی توسط تیمی از ماهرترین و با تجربه ترین تکنسین ها و با بهره مند از پیشرفته ترین و سازگارترین روش ها و تجهیزات صورت می گیرد. تعمیرکاران مرکز به خاطر شرکت در کنفرانس های تخصصی- آموزشی بر جدیدترین ترفندهای تعمیر مسلط بوده و آنها را در فرآیند بازیابی دستگاه به کار می گیرند.

چیزی که در رابطه با تعمیر دستگاه ها مورد توجه است اینکه به کارگیری تکنولوژی های جدید در این دستگاه ها وظیفه خطیر تعمیر را برای کارشناسان چند برابر کرده است. چون عدم مهارت و توجه در اجرای عملیات تعمیر امکان دارد ضمن آسیب به قسمت های سالم دستگاه، خرابی کامل آن را بوجود بیاورد.

بنابراین مدیریت مجموعه با استفاده از جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خود قرارداده و خواستار بالاترین سطح کیفیت از آنان می باشد. سوالات و پرسش های احتمالی شما در خصوص خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پاسخ داده می شود

چرا به مرکز تعمیر لپ تاپ اعتماد کنیم؟

بخاطر ارائه تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع برندهای لپ تاپ ، سال هاست به عنوان مرکزی معتبر مطرح بوده و مورد اعتماد مشتریان گرامی می باشد . مشتری مداری رکن اصلی موفقیت است. متخصصین و کادر فنی همواره احترام به حقوق مشتریان را در مراحل مختلف تعمیر در نظر داشته اند.

 

تعمیر قاب لپ تاپ الجی

 

تعمیر قاب بعنوان یکی از مراحل مهم تعمیر لپ تاپ است. قاب به نوعی محافظ صفحه نمایش است و امکان شکستن و یا ترک برداشتن دارد. به طورمعمول تعمیر قاب این گونه است که قسمت های شکسته با چسب های مخصوصی چسبانده می شود. روش دیگری هم برای تعمیرقاب لپ تاپ در تمامی برندها وجود دارد که شامل ساخت تکه های شکسته و از بین رفته قسمت های آسیب دیده با بخش های سالم می شود. بنابراین در صورتیکه قاب و لولای دستگاه مورد نظر از جنس چدن یا فلز باشد این بخش ها جوش می خورند. در صورتیکه میزان شکستگی زیاد باشد اقدام به تعویض خواهد شد.

اهداف نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

مراکز تعمیرات لپ تاپ در راستای تحقق اهداف خود از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته است. متخصصین لپ تاپ از بین برترین کارشناسان برگزیده شده و پس از گذراندن دوره های تخصصی و بین المللیِ تعمیر لپ تاپ به این مرکز راه یافته اند

سایر خدمات : تعمیر تلویزیون، تعمیر موبایل ، تعمیرات مانیتور ، تعمیر پرینتر 

دلایل استقبال مشتریان
  • توجه به اصل احترام و حقوق مشتریان گرامی
  • تعهد و توجه به اصول اخلاقی
  • عیب یابی صحیح
  • دقت و ریزبینی در انجام تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت
  • قیمت مناسب و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =