نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع سریع برای بازگرداندن صدای تلویزیون الجی

فهرست مطالب

بازگرداندن صدای تلویزیون از چه روش‌هایی امکان دارد؟ نداشتن صدا می تواند بسیار آزار دهنده باشد به همین دلیل در این مقاله به بررسی کلی خرابی و تعمیرات تلویزیون خواهیم پرداخت.

بازگرداندن صدای تلویزیون
بازگرداندن صدای تلویزیون

ریست تلویزیون یکی از راه های رفع بازگرداندن صدای تلویزیون

اگر حتی پس از بررسی تنظیمات بی‌صدا و صدا، هنوز صدایی در تلویزیون الجی خود نمی‌شنوید، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد تلویزیون داشته باشید. تنظیم مجدد تلویزیون می تواند به رفع مشکلات نرم افزاری از جمله مشکلات صدا کمک کند.

برای تنظیم مجدد تلویزیون الجی، با فشار دادن دکمه Home روی کنترل از راه دور شروع کنید. سپس Settings و سپس Support and Self Diagnosis را انتخاب کنید. حالا Reset را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود که یک رمز عبور بسته به تنظیمات خود وارد کنید. اگر مطمئن نیستید، 0000 را وارد کنید.

پس از تنظیم مجدد تلویزیون، ممکن است لازم باشد تلویزیون را دوباره مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید به خدمات پخش دسترسی داشته باشید، باید به اینترنت متصل شوید. همچنین ممکن است لازم باشد کانال های تلویزیونی و منابع ورودی خود را تنظیم کنید.

اگر ریست کردن تلویزیون مشکل صدا را برطرف نکرد، ممکن است نوار صوتی یا بلندگوها خراب شده باشند. ممکن است لازم باشد تلویزیون خود را به تعمیرگاه ببرید تا آن را بررسی کنید. اگر از بلندگوهای خارجی استفاده می کنید، بررسی کنید که به درستی وصل شده باشند و سعی کنید کابل ها را تعویض کنید.

بازگرداندن صدای تلویزیون
بازگرداندن صدای تلویزیون

اگر همچنان با صدا مشکل دارید، ممکن است لازم باشد برای دریافت راهنمایی با خدمات مشتری الجی تماس بگیرید. آنها باید بتوانند به شما در رفع مشکل کمک کنند و راه حل های ممکن را پیشنهاد کنند.

یکی از مشکلات دیگر تلویزیون‌های هوشمند امروزی عدم اتصال به اینترنت است که اغلب با ریست مجدد دستگاه برطرف می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوامل عدم اتصال تلویزیون به وای فای پیشنهاد می‌کنیم مقاله «دلایل وصل نشدن تلویزیون الجی به WiFi» را مطالعه کنید.

Firmware را بررسی کنید

اگر تلویزیون الجی دارید و صدا ندارد، اولین قدم بررسی سیستم عامل است. سیستم عامل نرم افزاری است که سیستم عامل تلویزیون را کنترل می کند. مهم است که سفت‌افزار را به‌روز نگه دارید تا بتواند روان و کارآمد اجرا شود. برای بررسی سیستم عامل، به وب سایت الجی بروید و آخرین نسخه فریمور را دانلود کنید.

پس از دانلود سفت‌افزار، فایل را باز کنید و دستورالعمل‌ها را برای نصب آن در تلویزیون دنبال کنید. پس از نصب، تلویزیون شما باید آخرین سیستم عامل را اجرا کند.

اگر سیستم‌افزار را قبلاً به‌روزرسانی کرده‌اید و هنوز صدا ندارید، ممکن است در تنظیمات صوتی تلویزیون مشکلی وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل، تنظیمات صدا را در منوی تلویزیون بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده اند. همچنین باید مطمئن شوید که تلویزیون بی صدا نیست یا روی صدای کم تنظیم نشده است.

اگر این مراحل را امتحان کرده اید و هنوز صدا ندارید، ممکن است لازم باشد برای راهنمایی بیشتر با تیم خدمات مشتری الجی تماس بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند مشکل را عیب یابی کنید و تلویزیون شما را دوباره به درستی کار کند.

به روز رسانی نرم افزارها و بازگرداندن صدای تلویزیون

اگر تلویزیون الجی شما صدا ندارد اما بی صدا نیست، اولین قدم این است که بررسی کنید آیا نرم افزار تلویزیون نیاز به به روز رسانی دارد یا خیر. به روز رسانی نرم افزار اغلب می تواند مشکلات صدا را برطرف کرده و عملکرد کلی را بهبود بخشد.

برای انجام این کار، دکمه صفحه اصلی را روی کنترل از راه دور فشار دهید، سپس تنظیمات > پشتیبانی > به روز رسانی نرم افزار > به روز رسانی خودکار > اکنون به روز رسانی را انتخاب کنید.

اگر به روز رسانی در دسترس باشد، سیستم به طور خودکار شروع به دانلود و نصب آن می کند. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد، بنابراین مطمئن شوید که تا تکمیل فرآیند صبر کنید. پس از به روز رسانی نرم افزار، سیستم راه اندازی مجدد می شود و شما باید بتوانید صدا را از تلویزیون خود بشنوید. اگر صدا هنوز کار نمی کند، مرحله بعدی را امتحان کنید.

اگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس نیست، تلویزیون خود را بازنشانی کنید. این اغلب می تواند به حل مشکلات صدا نیز کمک کند. برای تنظیم مجدد تلویزیون، دکمه صفحه اصلی را روی کنترل از راه دور فشار دهید، سپس تنظیمات > پشتیبانی > تشخیص خودکار > بازنشانی را انتخاب کنید. دکمه Reset را انتخاب کرده و انتخاب خود را برای تنظیم مجدد تلویزیون تأیید کنید.

نتیجه

در پایان، اگر با تلویزیون الجی بدون صدا اما بی صدا مشکل دارید، نگران نباشید، کمک اینجاست! علت مشکل معمولاً به مشکل اتصال یا مشکل تنظیمات مربوط می شود. با بررسی اتصالات و تنظیمات، معمولاً می توانید صدا را دوباره پخش کنید. اگر نه، ممکن است لازم باشد بلندگوها را تعویض کنید یا برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

اگر روش‌های بالا را امتحان کرده اما هنوز مشکل صدای تلویزیون هوشمندتان برطرف نشده بود، با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون در ارتباط باشید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =