نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون الجی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی

برای تعمیر تلویزیون الجی در مجموعه service-lg.ir هیچ کار سختی در پیش ندارید. تنها کافیست با شماره تماس تعمیرات تلویزیون الجی متناسب با محل سکونت خود تماس بگیرید و پس از صحبت با کارشناسان ما، ثبت درخواست تعمیرات خود را انجام دهید. مجموعه ما با بیش از 20 سال تجربه در امر تعمیرات تلویزیون ال جی شامل تلویزیون‌های الجی قدیمی و انواع LED و LCD جدید، پیشتاز در این عرصه می‌باشد.

تعمیرگاه service-lg.ir توانایی تعمیر تمامی بخش‌های انواع تلویزیون‌های الجی را دارد، زیرا کادر تعمیرکاران نمایندگی ما متشکل از با سابقه‌ترین و حرفه‌ای ترین تکنسین‌های تعمیر تلویزیون ال جی می‌باشد. یکی از ایرادات شایع که در تلویزیون‌های LCD و LED الجی رخ می‌دهد اختلال در رنگ تصویر می باشد.

تجربه نشان داده است که در اغلب اوقات زمانی که تلویزیون شما دچار اختلال رنگ می‌شود، پیشنهاد 99 درصد تعمیرکاران تعویض صفحه نمایش یا پنل تلوزیون می‌باشد. شایان ذکر است که این قسمت از تلویزیون، گران قیمت‌ترین بخش آن به حساب می‌آید! اما در نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون الجی خبری از اینگونه پیشنهاد‌ها نمی‌باشد و تعمیرات تلویزیون ال جی توسط تکنسین این مجموعه با کم‌ترین هزینه انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون الجی

شماره تماس تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی شماره تماس
دفتر مرکزی 021-۶۶۰۹۷۸۵۱
مرکز تعمیر تلویزیون الجی 021-۶۶۰۹۷۸۵۹
دفتر شرق تعمیر تلویزیون ال جی 021-۷۷۹۷۸۱۳۵
مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی در غرب 021-۴۴۱۵۳۱۸۶
شعبه جنوب تعمیر تلویزیون ال جی 021-۵۵۳۰۰۵۶۸
دفتر شمال تعمیرات 021-۲۶۷۲۱۴۴۳
شعبه هفت تیر تلویزیون LG 021-۸۸۸۳۶۱۰۲
اسلامشهر و رباط کریم 021-۵۶۷۴۶۶۰۲

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی

تعمير تلويزيون ال جی در منزل

تعمير تلويزيون الجی در منزل برای افرادی که قادر به جا به جایی تلویزیون خود نمی‌باشند و دستگاه آن‌ها دچار مشکل شده است مناسب می‌باشد. نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون ال جی به جهت رفاه در امر تعمیر برای دارندگان تلویزیون الجی اين بستر را فراهم آورده است تا در صورت تمایل مشتريان عزیز، عوامل فنی تعمير و متخصصین اين حوزه، برای تعمير تلويزيون الجی به منزل اعزام شوند. در صورت تمایل تکنسین‌های این نمایندگی به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و کلیه عمليات مورد نياز برای تعمير و تست کامل دستگاه را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

تکنسین‌های اعزامی مجموعه service-lg.ir ابزار آلات و قطعات اورجینال تلویزیون را با خود به محل می‌برند تا تا اگر نیاز شد قطعاتی را که خراب شده‌اند را تعویض نمایند. اين کار باعث صرفه‌جویی در وقت و انجام سریعتر تعمیر تلویزیون الجی می‌گردد. در این نمایندگی تعمیرات محدود به مورد خاصی نمی‌شود و کلیه مشکلات و عیوب در همه تلویزیون‌ها توسط کادر مجرب این نمایندگی برطرف می شود.

برای سهولت در امر تعمیر تلویزیون الجی خود خواهشمندیم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلويزيون درج شده است، توسط شماره تماس تعمیر تلویزیون ال جی به کارشناسان مروبطه اطلاع نمایید.

تعمیر تلویزیون الجی در محل
مراحل تعمیرات تلویزیون ال جی در محل

مراحل تعمیرات تلویزیون ال جی

عیب‌یابی تلویزون الجی: در مرحله اول تعمیرکاران رسمی نمایندگی تلویزیون الجی بعد از بررسی‌های لازم علت مشکل گزارش شده را را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در گزارش ارائه شده تمام مشکلات و علت وقوع و هزینه‌های احتمالی توضیح داده شده است. کاربر بعد از مطالعه این گزارش مختار است اقدامات پیشنهادی را انجام دهد یا خیر.

تعمیرات تلویزیون ال جی: بعد از مرحله اول، در صورت تأیید مشتری تکنسین‌ها برای تعمیر وارد کار می‌شوند و تلاش خود را به کار می‌بندند تا به هر دلیلی خرابی را برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون service-lg.ir به شما اطمینان می‌هد که از قطعات اصلی استفاده می‌نماید.

تست سلامت دستگاه: بعد از تمام شدن تعمیرات تلویزیون و در مرحله سوم، بررسی‌های نهایی انجام شده و کادر فنی پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه آن را تحویل شما می‌دهند. برای پاسخ گرفتن از سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد و لازم هست تا قبل از ثبت درخواست تعمیر تلویزیون الجی به آن جواب داده شود، می‌توانید در بخش انتهایی صفحه پرسش‌های خود را به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون ال جی

ساعت کاری تعمیرات ال جی به شرح زیر است:

روز کاریساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه9 صبح الی 21
پنجشنبه9 صبح الی 20

هزینه ثابتی برای انجام تعمیرات تلویزیون ال جی در نظر گرفته نشده است. دلیل آن نوسانات بازار و گرانی و ارزانی قطعات اورجینال و اصلی برندها می‌باشد. بعد از تشخصیص تخصصی کارشناسان مجموعه ما، هزینه تعمیرات شما برآورد می‌شود.

بله. در مجموعه service-lg.ir این اطمینان به مشتری داده می شود که قطعات تعویض شده دارای گارانتی می‌باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد گارانتی‌های ارائه شده می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بله. در نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ال جی امکان تعمیر تلویزیون در محل برای شما فراهم شده است. مجموعه تعمیرات الجی ما متشکل از  کارشناس زبده و باتجربه هستند که در صورت نیاز به محل اعزام می‌شوند.

مقالات آموزشی تعمیر تلویزیون الجی

با عرض پوزش، ما هر پست پیدا کند. جستجو های مختلف را امتحان کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

39 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر تلویزیون الجی»

  1. سلام وقت بخیر مدل تلویزیون ما webos tv Nano80vna هستش که از اهواز گرفتم میخواستم بدونم چطور میتونم فیلتر شکن بر روی تلویزیون راه اندازی کنم چه کارهایی لازمه که انجام بدم خیلی سعی کردم نتونستم گفتم از شما کمک بخوام که راهنمایی کنید

  2. باسلام تلویزیون LG ما بردش سوخته بود که با ثبت درخواست در سایت خوبتان و تماس کارشناسان شما راهنمایی لازم صورت پذیرفت.

  3. خدماتشون حرف نداره و من کاملا راضی بودم. به سرعت کار سرویس تلویزیونمون انجام شد

  4. با سلام و خسته نباشید ممنونم از مطالب خوبتون و همچنین ممنونم بابت خدمات خوبتون که سریع و با هزینه مناسب تلویزیون ما رو تعمیر کردین ، ممنونم از کار خوب و برخورد عالی تون🌹

  5. ممنون از سایت خوب تون. ما هم سالیانه برای سرویس یا گارانتی کردن لوازم برقی LGمون میان همکاران شما از نمایندگی و بسیار صبور و خوش برخورد و تمیز کار می کنن.

  6. سلام میخاستم از کار خوبتون تشکر کنم که با هزینه به صرفه تلویزیون من را در کمترین زمان امدید و تعمیر کردید تشکر کنم و به دیگران هم پیشنهاد میکنم برای تعمیر تلویزیون های خود به این عزیزان مراجعه کنند

  7. با سلام مشکل قطع شدن تصویر تلویزیون های قدیمی ال جی چیه
    صدا وجود داره فقط تصویر قطع شده

  8. سلام خسته نباشید،تلویزیونم ال جی مدل 43UH651V هستش،همه کیفیت های4K اعم از ×265 وHDR روپشتیبانی میکنه تازگیا چندفیلم روش پخش نمیشه مینویسه this file cannat be recognizeدلیلش چی میتونه باشه،اگه راه حلی توتنظیمات برای رفع مشکل هست ممنون میشم کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =