نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه کاهش تاخیر ورودی در تلویزیون ال جی

فهرست مطالب

کاهش تاخیر ورودی در تلویزیون ال جی/ تغییر تنظیمات تلویزیون ال‌جی برای بهینه‌سازی ویدیو و صدا و از بین بردن تاخیر ورودی نیازی به کار پیچیده‌ای ندارد. به خواندن ادامه دهید تا مراحل ساده‌ای را که می‌توانید برای تغییر تنظیمات برای حذف هرگونه تأخیر ورودی و بازگشت به لذت بردن از بازی خود بردارید، انجام دهید.

کاهش تاخیر ورودی در تلویزیون ال جی

چگونه از تاخیر در تلویزیون ال جی خلاص شویم؟

تصور اینکه وقتی تلویزیون به هر نحوی دچار تاخیر می شود، اتصال اینترنت علت آن است، دشوار نیست. مطمئناً، این اغلب در مورد مسائل بافر یا سایر انواع تاخیرها وجود دارد. با این حال، هنگامی که یک بازی را با یک کنسول متصل انجام می‌دهید، تنظیماتی که اغلب دارید می‌تواند بر نحوه پردازش گرافیک تأثیر زیادی بگذارد و باعث ایجاد تاخیر ورودی می‌شود که می‌خواهید حذف کنید.

کاهش تاخیر اغلب با قرار دادن تنظیمات کنسول و تلویزیون در خروجی های یکسان برای به حداکثر رساندن کارایی پردازش قابل حل است:

  1. با استفاده از کنترل از راه دور LG، به تنظیمات، سپس تصویر، حالت تصویر بروید و سپس چرخ یا Enter را فشار دهید.
  2. حالت Picture Mode را انتخاب کنید و سپس دکمه رادیویی را به Game تغییر دهید.
  3. بعد، در تنظیمات، صدا و سپس حالت صدا را انتخاب کنید. دکمه رادیویی بازی را انتخاب کنید و سپس چرخ یا Enter را فشار دهید.

در اکثر مواقع، این مشکل تاخیر را برطرف می کند. اگر همچنان با تاخیر مواجه هستید، تنظیمات پیشرفته ای وجود دارد که می توانید سعی کنید این مشکل را بیشتر برطرف کنید.

چگونه تلویزیون ال جی را برای بازی بهتر کنیم

هنگام استفاده از یک کنسول بازی، تصاویر با نرخ های متفاوتی پردازش می شوند. زمان بندی بین کنسول بازی ویدیویی و تلویزیون برای ایجاد یک تجربه یکپارچه بسیار مهم است. هنگامی که تاخیر ورودی وجود دارد، دستورات به سرعت اتصال را برقرار نمی کنند و تاخیرهایی ایجاد می کنند که می تواند بر تمام جنبه های بازی تأثیر منفی بگذارد.

تغییر یک تنظیم در یک زمان و سپس بارگیری بازی برای اینکه ببینید آیا این تغییر مشکل را حل می کند یا نه، تمرین خوبی برای محدود کردن تنظیمات است که باعث تاخیر می شود.

  1. به Settings، Picture، Picture Option بروید، سپس چرخ یا Enter را با استفاده از کنترل از راه دور فشار دهید.
  2. گزینه های منوی زیر را خاموش کنید تا با تغییر تنظیمات به خاموش، زمان پیش پردازش ورودی ویدیو را کاهش دهید:
  • کاهش سر و صدا
  • کاهش نویز MPGE
  • سطح سیاه
  • سینمای واقعی
  • موشن مراقبت از چشم
  • TruMotion

همچنین، تغییر تنظیمات صدا در گزینه‌ها می‌تواند به زمان‌های پردازش کمک بیشتری کند. گزینه های منوی زیر را نیز به خاموش تغییر دهید:

  • حالت صدای هوشمند
  • حالت صدا
  • Virtual Surround Plus
  • پاک کردن صدا
  • حالت ولوم – ولوم خودکار

اگر این تنظیمات باعث کاهش یا حذف بیشتر نشدند، می توانید با بازنشانی آنها به تنظیمات اولیه بازگردید. انتخاب تنظیم مجدد تصویر یا تنظیم مجدد صدا، این کار را برای شما در منوی تنظیمات تکمیل می کند.

اقدامات اضافی برای کاهش تاخیر ورودی در تلویزیون ال جی

پس از تغییر تنظیمات تصویر و صدا در تلویزیون ال‌جی و همچنان تاخیر، ممکن است لازم باشد اقداماتی مانند جستجوی به‌روزرسانی‌های کنسول بازی خود را بررسی کنید. برای دریافت کمک به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید یا از سازنده پشتیبانی بخواهید.

اغلب، به‌روزرسانی تنظیمات با جدیدترین سیستم‌افزار می‌تواند به تنظیمات ویدیو و صدا کمک کند. به‌علاوه، به‌روزرسانی میان‌افزار تلویزیون ال‌جی به آخرین نسخه می‌تواند به هر ویژگی ارتقا یافته‌ای که می‌تواند به تاخیر هم کمک کند، کمک کند.

  1. اگر تلویزیون ال‌جی هوشمند دارید، می‌توانید با فشار دادن دکمه Home یا دکمه تنظیمات در صورتی که کنترل از راه دور یکی دارد، به به‌روزرسانی بروید.
  2. سپس روی گزینه Advanced در تنظیمات کلیک کنید.
  3. بعد، General را در سمت چپ انتخاب کنید.
  4. به پایین بروید و درباره این تلویزیون را انتخاب کنید.
  5. در این صفحه، نسخه فعلی سیستم عامل خود را خواهید دید. دکمه بررسی به‌روزرسانی‌ها را انتخاب کنید، تلویزیون با LG تماس می‌گیرد و به‌روزرسانی‌های موجود را جستجو می‌کند.
  6. پس از پایان دانلود آپدیت، تلویزیون به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. آخرین نسخه نرم‌افزار ال‌جی را نصب خواهید کرد و اطمینان حاصل می‌کنید که تنظیمات ویدیو یا صدایی که دارید آخرین نسخه موجود است.

علت تغییر رنگ در تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =