نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت تغییر رنگ در تلویزیون الجی

فهرست مطالب

آیا با چنین مشکلی مواجه شده اید که با هدف خرید یک تلویزیون ال جی خوب برای اتاق میز منزل خود، پول خود را پس انداز کرده باشید؟ سپس درست پس از شروع استفاده از دستگاه، مشکلات یکی پس از دیگری شروع به ضربه زدن می‌کنند و نگرانی‌هایی که در پی می‌آید این است که پول خود را هدر داده‌اید؟

تلویزیون های ال ای دی ال جی مشکلات زیادی دارند که باعث شده خریداران به سراغ برندهای دیگر بازار بروند. مشکلات تلویزیون ال ای دی وحشتناک است. آنها شما را از سرگرمی محروم می کنند. و اوقات فراغت شما را می گیرند. قبل از اینکه تصمیم به خرید تلویزیون ال ای دی با هر برندی بگیرید، باید مزایا و معایب تلویزیون ال ای دی را بدانید. اما جای نگرانی نیست. امروز راهنمایی داریم که به شما کمک می کند رایج ترین مشکلات تلویزیون ال جی ال جی را حل کنید. و ما این کار را با ذکر سناریوهای مختلف و راه حل برای هر کدام انجام خواهیم داد.

صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی ال جی خالی می شود

یکی از مشکلات تلویزیون ال ای دی ال جی این است که دستگاه خود به خود روشن و خاموش می شود و آنچه در ادامه می آید اخطاری است که کل فضا را رقت انگیز می کند. این مشکل با تغییر رنگ هایی مانند سبز، نوری که حدود 2 تا 4 ثانیه چشمک می زند، به دنبال دارد. این مشکلی است که بسیاری از مصرف کنندگان برای چندین روز استفاده با آن مواجه بوده اند، اما هنوز این مشکل در دستگاه های جدید حل نشده است زیرا همچنان در انجمن ها و وبلاگ های اینترنتی شکایات شنیده می شود.

راه حل:

معمولاً این مشکل ناشی از واحدی است که برق داخل تلویزیون را تامین می کند. این واحد وظیفه دریافت جریان و تامین تمام اجزای تلویزیون را دارد.

و هنگامی که مشکلاتی در آن واحد ایجاد می شود، تلویزیون می تواند به طور ناگهانی کار کند – به دلیل کمبود ورودی برق.

دلایل زیادی برای خرابی واحد منبع تغذیه وجود دارد. معمولاً این خازن های روی بردها هستند که خراب می شوند. و پس از جدا کردن تلویزیون، آن را از طریق نشتی یا برآمدگی در خازن خواهید دید.

خوشبختانه، تعمیر ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکنسین با مهارت های لحیم کاری خوب پیدا کنید تا به شما کمک کند!

تلویزیون LED ال جی به طور خودکار تنظیم نمی شود

مشکل دیگر تلویزیون ال‌ای‌دی ال‌جی، تنظیم نشدن خودکار یا تغییر کانال‌های دیگر نیز از مشکلات این دستگاه‌ها است. آیا می توانید تصور کنید که تمام روز به طور کامل به یک کانال تلویزیونی متکی هستید؟ این خسته کننده خواهد بود و شما آن را به طور خودکار دوست ندارید.

عدم وجود خروجی صدا

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون ال‌جی ال‌جی پیچیدگی فیوزها است که هر از چند گاهی خراب می‌شوند و بعد از آن، دستگاه شروع به تولید صداهای کوبنده و سیاه شدن رنگ روی صفحه می‌کند. شما نمی توانید پیش بینی کنید که این فیوزها چه زمانی خراب می شوند، اما ناگهان زمانی که از اوقات فراغت خود با تماشای یک برنامه جالب لذت می برید، دستگاه ها سیاه می شوند و به دنبال آن صدایی به گوش می رسد. رقت انگیز خواهد بود.

راه حل:

در اینجا باید تلویزیون را از برق AC جدا کنید. پس از آن، دکمه پاور تلویزیون را به مدت 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

یک دقیقه پس از آن، تلویزیون را دوباره به منبع تغذیه AC وصل کنید، سپس دوباره روی دکمه پاور کلیک کنید. از آنجا، سعی کنید خروجی صدا را با اتصال بلندگوهای خارجی بررسی کنید.

اگر بلندگوهای خارجی به درستی کار کنند، این بدان معناست که بلندگوهای داخلی تلویزیون دچار مشکل شده است. اگر بلندگوهای خارجی کار نمی کنند، آی سی صوتی که بلندگوهای داخلی را کار می کند کار نمی کند. در هر دو مورد، اصلاحات ساده هستند. تنها چیزی که لازم است جایگزینی برای هر جزء است!

عدم وجود اتصال Wi-Fi

یکی از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون ال‌جی ال‌جی این است که برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که تلویزیون‌های LED ال‌جی آن‌ها برخی تنظیمات مانند Wi-Fi را پیکربندی نمی‌کنند. از این رو اگر دستگاه را با امید دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi خریداری می کنید، وای بهتر است برای بودجه بعدی خود به فکر دستگاه دیگری باشید.

راه حل:

این یک فرآیند ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا مشکل در روتر است یا تلویزیون. اگر تلویزیون در برقراری اتصال دستگاه تلفن همراه مشکلی نداشته باشد، احتمالاً روتر مقصر است.

در اینجا، ما به روز رسانی سیستم عامل روتر را توصیه می کنیم. اگر شکست خورد، آن را بازنشانی کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که توسعه دهنده های Wi-Fi را قرض بگیرید و بررسی کنید که آیا می توانند اتصال اینترنت برقرار کنند یا خیر. اگر قدرت سیگنال مشکلی نیست، ممکن است تهیه یک آداپتور Wi-Fi جدید برای تلویزیون ضروری باشد!

خطوط افقی روی صفحه نمایش داده می شود

یکی دیگر از مشکلاتی که اغلب توسط کاربران تلویزیون ال‌جی ال‌جی گزارش می‌شود، مشاهده خطوط تا حدی افقی است که از بالای صفحه به پایین شروع می‌شوند، به خصوص زمانی که دستگاه را خاموش و روشن می‌کنید. این مشکل ممکن است تا زمانی ادامه یابد که صفحه با این خطوط اشغال شود و ظاهر دستگاه را کمتر کند. خطوط ممکن است 1/7 از هم فاصله داشته باشند.

راه حل:

در اینجا، مشکل اصلی به دلیل کاهش قدرت سیگنال است – منبع آن از کابل ست تاپ باکس است که به تلویزیون متصل می شود.

برای رفع مشکل، توصیه می‌کنیم برای سیگنال‌های بهتر، کابل جعبه‌ای با قدرت ورودی بالاتر را تعویض کنید (مانند یک جعبه بالا ست HD).

مقالات مرتبط:

مشکل تار شدن تلویزیون

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =