نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت نداشتن صدا در زمان رکورد تلویزیون الجی

فهرست مطالب

نداشتن صدا در زمان رکورد تلویزیون. اگر با کمبود صدا در تلویزیون ال جی خود مواجه هستید، چند دلیل و راه حل بالقوه وجود دارد که باید امتحان کنید. در این مقاله، برخی از رایج‌ترین دلایل این مشکل را بررسی می‌کنیم و دستورالعمل‌های گام به گام برای تعمیر تلویزیون ال‌جی در زمانی که صدا ندارد ارائه می‌کنیم.

نداشتن صدا در زمان رکورد تلویزیون

افزایش صدا در نداشتن صدا در زمان رکورد تلویزیون

یکی از اولین چیزهایی که باید بررسی کنید میزان صدای تلویزیون شما است. اغلب، مردم فکر می‌کنند که تلویزیون آن‌ها صدایی ندارد، در حالی که به سادگی آن را کم می‌کنند. برای تنظیم صدا در تلویزیون ال‌جی، می‌توانید از دکمه‌های روی خود تلویزیون، برنامه کنترل تلویزیون ال‌جی یا دکمه‌های کناری تلویزیون (در صورت داشتن آنها) استفاده کنید.

تنظیمات صدا

اگر صدا زیاد است و هنوز چیزی نمی شنوید، نکته بعدی که باید بررسی کنید تنظیمات صدا در تلویزیون شما است. در اکثر تلویزیون‌های ال‌جی، می‌توانید با فشار دادن دکمه «تنظیمات» روی کنترل از راه دور و سپس رفتن به بخش «صدا» یا «صدا» از منو، به تنظیمات صدا دسترسی پیدا کنید.

از اینجا می‌توانید صدا را تنظیم کنید و مطمئن شوید که بلندگوهای داخلی تلویزیون فعال هستند. همچنین ممکن است بخواهید تنظیمات “Balance” را بررسی کنید تا مطمئن شوید که صدا به طور مساوی بین بلندگوهای چپ و راست پخش شده است.

خروجی صدا در نداشتن صدا در زمان رکورد تلویزیون

اگر تنظیمات صدا در تلویزیون ال جی شما درست است و هنوز صدایی نمی شنوید، ممکن است خروجی صدای تلویزیون شما مشکل داشته باشد. این ممکن است به دلیل معیوب بودن کابل HDMI، مشکل در پورت خروجی صدای تلویزیون، یا مشکل دستگاهی باشد که می‌خواهید به تلویزیون وصل کنید.

برای رفع این مشکل، می توانید چند کار مختلف را امتحان کنید. ابتدا کابل HDMI را از تلویزیون و دستگاهی که می‌خواهید وصل کنید (مانند جعبه کابل یا کنسول بازی) جدا کنید و دوباره آن را وصل کنید. این گاهی اوقات می تواند اتصال را بازنشانی کند و مشکلات را برطرف کند.

اگر جواب نداد، از کابل HDMI دیگری استفاده کنید تا ببینید آیا مشکل از خود کابل است یا خیر. همچنین می‌توانید از یک درگاه خروجی صوتی متفاوت در تلویزیون خود استفاده کنید، اگر بیش از یک پورت دارد.

دستگاه صوتی خارجی

اگر از نوار صوتی یا سایر دستگاه های صوتی خارجی استفاده می کنید، مطمئن شوید که روشن است و به درستی به تلویزیون وصل شده است.

کابل نیز ممکن است مشکل باشد. مطمئن شوید که از کابل درست استفاده می کنید. در اینجا نحوه بررسی و تنظیم این تنظیم آمده است:

  • به تنظیمات – صدا بروید.
  • روی “صدا بیرون” کلیک کنید.
  • مطمئن شوید که نوع کابل صحیح علامت گذاری شده است.

طیف گسترده ای از نوارهای صوتی خارجی موجود است. البته ال جی ساندبار مخصوص به خود را دارد. با این حال، ما فکر می کنیم این JBL 9.1 بهترین نوار صوتی (برای تلویزیون) است. چرا؟ چیزی که ما در مورد این سیستم صوتی دوست داریم این است که طرفین اسپیکر متحرک هستند. به این معنی که می توان آنها را در مکان های دیگر خانه قرار داد. مثلا پشت سر، روی کاناپه.

به نظر ما، این برای ایجاد صدای فراگیر Dolby فوق العاده بدون دردسر بسیار ایده آل است. ایده آل برای فیلم ها یا سریال های نتفلیکس. وقتی برای اولین بار ساب ووفر را به طور کامل روشن کردیم، واقعاً شگفت زده شدیم. چه صدایی! چه تجربه ای! نکته منفی این اسپیکر به نظر ما قطعا قیمت آن است. این ارزان ترین سیستم صوتی نیست، اما اگر اغلب فیلم، سریال و ورزش تماشا می کنید، این ساندبار قطعا ارزش پول را دارد.

بدون صدا بر روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی

چه از iPhone، iPad، MacBook یا Android خود به تلویزیون ال‌جی انعکاس می‌دهید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه صدا را به کار ببرید. خبر خوب این است که در واقع بسیار ساده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را بی صدا کنید و صدا را با کنترل از راه دور ال جی افزایش دهید. به این ترتیب، صدا به جای گوشی شما از طریق بلندگوهای تلویزیون می آید و می توانید بدون هیچ مشکلی از محتوای خود لذت ببرید.

البته، اگر از انعکاس صفحه استفاده نمی‌کنید و فقط می‌خواهید تلویزیون تماشا کنید، می‌توانید از دکمه بی‌صدا کردن روی کنترل از راه دور نیز برای قطع کامل صدا استفاده کنید. در هر صورت، کار کردن صدا در تلویزیون ال‌جی آسان است.

پیشنهاد مطالعه: 5 راه ساده رفع سیاهی نمایشگر تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =