نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون

فهرست مطالب

آیا تاکنون به دلایل عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون فکر کرده اید؟ نوار صوتی الجی  یک راه راحت و مقرون به صرفه برای افزودن یک قطعه صوتی مجزا به سینمای خانگی شما است. Soundbar خود را می توان در مناطقی بدون فضای زیاد قرار داد و یک راه حل ساده برای صدا ارائه می دهد.

با این حال، اگر در اتصال نوار صدا به تلویزیون خود مشکل دارید، چند راه حل بالقوه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. هنگامی که الجی  Soundbar خود را متصل کردید، می توانید از تجربه شنیداری درجه یک آن لذت ببرید. با این حال، چند مشکل رایج وجود دارد که ممکن است باعث قطع شدن نوار صوتی شود. خوشبختانه، مراحل آسانی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه همه چیز همانطور که باید عمل می کند، بردارید.

عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون
عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون

عیب یابی و تشخیص عدم اتصال نوار صوتی الجی  به تلویزیون

وقتی تلویزیون و ساندبار شما با هم کار نمی کنند، چندین چیز وجود دارد که می توانید سعی کنید آنها را وادار به همکاری کنید. ما فهرستی از راه حل‌ها را برای بسیاری از مشکلات رایج – از ریموت‌های بدون پاسخ گرفته تا اتصال ضعیف – گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن از جفت شدن یکپارچه آنها لذت ببرید.

مسائل برق

اگر نوار صوتی الجی  به تلویزیون یا هر دستگاه دیگری وصل نمی شود، با بررسی روشن بودن برق شروع کنید و سپس برای مدت کوتاهی از دیوار جدا کنید، چند ثانیه صبر کنید و دوباره وصل کنید. اگر باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد، ممکن است شکن خاموش است

اگر کلید قطع شد، دستگاه های الکترونیکی آن مدار را از برق بکشید. می‌توانید با خاموش کردن بریکر و سپس دوباره روشن کردن، یک پیش‌تنظیم خاموش را بازنشانی کنید. اگر به حرکت ادامه داد یا قرمز دیدید، ممکن است لازم باشد مدار را تعویض کنید.

یک نوار برق سه عملکرد اساسی دارد. اول، به عنوان یک نقطه توزیع برای نیروی الکتریکی عمل می کند. هر خروجی روی نوار به عنوان پسوند خروجی منبع خود عمل می کند. به این ترتیب، می توانید چندین دستگاه را مانند نوار صوتی الجی  خود به یک سوکت متصل کنید. دوم، به عنوان محافظ نیز عمل می کند. اگر اتصال کوتاه یا اضافه بار وجود داشته باشد، نوار به طور خودکار جریان را قطع می کند تا از آسیب به دستگاه ها و مدار شما جلوگیری کند.

برای هر وسیله ای که به مدار اضافه می کنید، باید اندازه شکن را ارتقا دهید. اگر یک قطع کننده 15 آمپری دارید و تصمیم دارید مخلوط کن، قهوه ساز و چای ساز خود را وصل کنید، این سه دستگاه دیگر در مدار 15 آمپری است – که باعث بارگذاری بیش از حد آن می شود. بهتر است 15 آمپر تکی خود را با دو قطع کننده اختصاصی تعویض کنید – یکی برای لوازم آشپزخانه و دیگری برای هر چیز دیگری.

مطمئن شوید که نوار صوتی الجی  واقعاً به یک پریز برق متصل است. ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما برخی از محصولات باید قبل از اینکه بتوانید آنها را روشن کنید، آنها را به یک پریز وصل کنید. سعی کنید سوئیچ انتهای سیم را بچرخانید تا مطمئن شوید که فقط از دوشاخه جدا نشده است.

عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون
عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون

بازنشانی سخت را انجام دهید

اگر الجی  Soundbar شما با مشکل مواجه است، می توانید با استفاده از گزینه های بازنشانی الجی  Soundbar عیب یابی کنید. این نوع تنظیم مجدد، مشکلات اخیر را پاک می کند. با این حال، تنظیمات سفارشی و تنظیمات برگزیده شما دست نخورده باقی خواهند ماند. در اینجا مراحل انجام بازنشانی سخت یک نوار صوتی الجی  آمده است.

بازنشانی نوار صوتی الجی  بیشتر از جدا کردن آن است. ابتدا باید Soundbar را خاموش کنید. بعد، مطمئن شوید که Soundbar شما به چیزی متصل نیست. Soundbar را از هر منبع برقی جدا کنید و سپس دکمه پاور را برای 30 ثانیه نگه دارید. پس از 10 دقیقه، Soundbar را دوباره به سایر دستگاه ها و منابع برق وصل کنید و دستگاه را روشن کنید.

نوار صدا را به روز کنید

مطمئن شوید که آخرین سیستم عامل را اجرا می کنید. می‌توانید Soundbar را از طریق برنامه SmartCast یا رایانه به‌روزرسانی کنید. به روز رسانی اطمینان حاصل می کند که تمام رفع اشکالات سیستم عامل قبلی را دریافت می کنید.

برای اطمینان از اینکه آخرین سیستم عامل را در الجی  Soundbar خود اجرا می کنید، مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی ها را با نگه داشتن همزمان دکمه های “Volume Up” و “Volume Down” دانلود کنید.

آیا تا به حال خواسته اید نوار صوتی الجی  خود را به صورت بی سیم به روز کنید؟ برنامه الجی  SmartCast راه آسانی برای انجام این کار برای شما دارد. فقط این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه الجی SmartCast را در تلفن همراه خود باز کنید.
  • به تنظیمات بروید و System > Check for Updates را انتخاب کنید.
  • برای به روز رسانی به روز رسانی های موجود در نوار صدا، بله را انتخاب کنید.
  • منتظر بمانید تا نوار صوتی الجی خاموش شود و دوباره به برنامه الجی  SmartCast متصل شوید.
عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون
عدم اتصال نوار صوتی الجی به تلویزیون

برای به روز رسانی الجی  Soundbar خود از طریق رایانه

، موارد زیر را انجام دهید:

به عنوان مثال، فرض کنید که یک نوار صوتی الجی  دارید. اولین قدم این است که به سایت الجی  Support بروید و شماره مدل Soundbar خود را در فرم وارد کنید. همانطور که در مرحله 2 مشاهده می شود، معمولاً یک به روز رسانی میان افزار دنبال می شود. مقاله را با شماره مدل خود خواهید دید که اطلاعاتی در مورد اطلاعات سیستم عامل ارائه می دهد. در داخل این مقاله پیوندی به آخرین سیستم عامل قرار داده شده است.

با انتخاب «دستورالعمل‌های به‌روزرسانی با استفاده از درایو شست» شروع کنید. در مرحله بعد، گزینه «دانلود جدیدترین نسخه سیستم عامل» را انتخاب کنید و فایل را در رایانه خود ذخیره کنید. فایل ها را مستقیماً روی یک USB با حداقل 2 گیگابایت فضای موجود استخراج کنید. مراقب باشید که USB نباید فایل دیگری روی آن باشد.

برای این مرحله، باید الجی  Soundbar خود را روشن کرده و آن را روی ورودی بدون سیگنال صوتی تنظیم کنید. سپس USB نصب را در پشت Soundbar قرار دهید و تا 15 دقیقه صبر کنید تا مراحل نصب کامل شود. پس از متوقف شدن چشمک زدن چراغ و روشن شدن مجدد نوار صدا، USB را بردارید و از نوار صوتی به روز شده جدید خود لذت ببرید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هجده =