نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون الجی

فهرست مطالب

دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون کدام اند؟ اگر تلویزیون الجی هستید مدام می گوید “کابل شبکه قطع است”، چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که کابل اترنت به پشت تلویزیون وصل شده و سفت شده باشد. اگر جواب نداد، سعی کنید تلویزیون را از برق بکشید و دوباره آن را وصل کنید. همچنین ممکن است لازم باشد روتر یا مودم خود را مجددا راه اندازی کنید. در این مقاله، دلایل ظاهر شدن این پیغام خطا و کارهایی که می توانید برای رفع آن انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.

قطع شدن مداوم کابل تلویزیون
قطع شدن مداوم کابل تلویزیون

دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون الجی

قطع شدن تلویزیون می تواند بسیار مشکل باشد به همین دلیل به راحتی می توانید با این راه حل ها مشکل را رفع کنید. راه حل را ببینیم.

اتصالات شل را بررسی کنید

برای بسیاری از دارندگان تلویزیون الجی، پیام ترسناک “کابل شبکه قطع شد” بسیار آشنا است. خبر خوب این است که در بیشتر موارد می توان این مشکل را با کمی عیب یابی برطرف کرد. تمام اتصالات تلویزیون خود به روتر یا مودم خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که هر اتصال محکم و ایمن است.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که کابل شبکه به درستی به تلویزیون و روتر وصل شده است. اگر اینطور نیست، آن را دوباره وصل کنید و دوباره امتحان کنید.

بررسی کنید که آیا تلویزیون به شبکه متصل است یا خیر

اگر با تلویزیون الجی خود مشکل دارید، ممکن است یک مشکل این باشد که به درستی به شبکه متصل نیست. چند راه برای بررسی وصل بودن تلویزیون به شبکه وجود دارد.

ابتدا، پشت تلویزیون را بررسی کنید تا ببینید آیا ارتباط فیزیکی بین تلویزیون و روتر وجود دارد یا خیر. اگر وجود ندارد، باید آنها را با استفاده از کابل اترنت وصل کنید.

هنگامی که از اتصال فیزیکی مطمئن شدید، تلویزیون را روشن کرده و به تنظیمات منو بروید. در تنظیمات منو، به دنبال گزینه ای به نام “شبکه” یا “اینترنت” باشید. این گزینه را انتخاب کنید و سپس “وضعیت شبکه” را انتخاب کنید. این به شما نشان می دهد که آیا تلویزیون به شبکه متصل است یا خیر.

اگر می‌گوید تلویزیون قطع شده است، تلویزیون و روتر را دوباره راه‌اندازی کنید. گاهی اوقات این می تواند مشکلات اتصال موقت را برطرف کند.

دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون
دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون

یک کابل متفاوت را امتحان کنید

اگر با گفتن مکرر «کابل شبکه قطع شده» تلویزیون الجی خود مشکل دارید، کابل دیگری را امتحان کنید. ممکن است از کابل آسیب دیده یا ناسازگار استفاده کنید. اگر از کابل HDMI استفاده می کنید، یک پورت HDMI دیگر را در تلویزیون خود امتحان کنید. همچنین می‌توانید کابل HDMI را به تلویزیون دیگری وصل کنید تا ببینید آیا کار می‌کند یا خیر.

مطمئن شوید که تنظیمات شبکه به درستی پیکربندی شده اند

اگر تلویزیون الجی دارید و مدام پیام خطایی دریافت می کنید که کابل شبکه قطع شده است، احتمالاً به دلیل تنظیمات شبکه نادرست است.

برای رفع این مشکل، به تنظیمات تلویزیون خود بروید و نوع شبکه مناسب (سیمی یا بی سیم) را انتخاب کنید، آدرس IP صحیح، سرور DNS و اطلاعات دروازه را وارد کنید. اگر همچنان مشکل دارید، مسیریاب خود را بازنشانی کنید یا برای دریافت راهنمایی با ISP خود تماس بگیرید.

روتر معیوب در قطع شدن مداوم کابل تلویزیون

ممکن است به دلیل معیوب بودن روتر باشد. روتر را از برق جدا کرده و دوباره وصل کنید. اگر جواب نداد، روتر را بازنشانی کنید. اگر همچنان مشکل دارید، با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.

دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون
دلایل قطع شدن مداوم کابل تلویزیون

به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را بررسی کنید

اگر تلویزیون الجی شما مدام می گوید که کابل شبکه قطع شده است، چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید.

ابتدا، بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی‌های میان‌افزاری برای تلویزیون شما موجود است یا خیر. اگر وجود دارد، آنها را نصب کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر نه، تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

با این کار تمام تنظیمات شما بازنشانی می شود، بنابراین باید دوباره تلویزیون خود را راه اندازی کنید. اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نمی کند، ممکن است لازم باشد برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی مشتری الجی تماس بگیرید.

افکار نهایی

در پایان، اگر تلویزیون الجی شما می گوید که کابل شبکه قطع شده است، چند چیز وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید. ابتدا بررسی کنید که کابل به تلویزیون و روتر محکم وصل شده باشد. اگر چنین است، تلویزیون و روتر را دوباره راه اندازی کنید. اگر هیچ یک از این راه حل ها کار نمی کند، ممکن است لازم باشد برای راهنمایی بیشتر با خدمات مشتری الجی تماس بگیرید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =