نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی

فهرست مطالب

شکستن پنل تلویزیون یکی از موضوعاتی است که کاربران تلویزیون‌های مدرن به صورت قابل لمسی با آن سر و کار دارند، در واقع با اینکه تلویزیون های جدید از قابلیت ها و زیبایی بیشتری برخوردار هستند اما در حیطه تعمیر می توانند هزینه زیادی برای رفع عیب به جا بگذارند. از آنجا که تلویزیون های امروزی دارای اجزای متفاوتی هستند خرابی هر یک از این بخش ها می تواند هزینه های متفاوتی را به همراه داشته باشد، در این مقاله به صورت اختصاصی به تعمیر پنل شکسته تلویزیون می پردازیم.

شکستن صفحه تلویزیون ال جی

تعداد زیادی پنل تلویزیون روزانه دچار مشکل می شوند که این امر اغلب به دلیل ضربه خوردن به صفحه تلویزیون اتفاق می‌افتد. در این‌باره سوالی که اغلب پرسیده می شود این است که آیا صفحه تلویزیون قابل تعمیر است یا خیر؟هزینه های آن به چه صورت است؟

موضوع شکستن صفحه تلویزیون موضوعی است که برای تعمیر افراد را با هزینه زیادی مواجه می‌کند. هزینه تعمیر وسایل الکترونیکی معمولا زیاد است، این امر راجع به تعویض پنل تلویزیون نیز صحیح می‌باشد معمولا برای تعویض پنل تلویزیون باید بین 60 تا 80 درصد قیمت خود تلویزیون هزینه شود، که این امر معمولا باعث می شود افرادی که با شکستن صفحه تلویزیون خود مواجه می شوند تصمیم به تعویض تلویزیون خود بگیرند. سوالی که اغلب افراد از مراکز تعمیرات تلویزیون می پرسند این است که آیا تعمیر پنل تلویزیون شکسته ممکن است یا خیر که در جواب این سوال باید گفت که خیر پنل تلویزیون قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

سوال بعدی افراد معمولا این است که آیا شما پنل تلویزیون با مارک خاص مدنظرشان را موجود دارید یا خیر که در جواب این افراد باید گفت معمولا پیدا کردن مارک خاصی از پنل تلویزیون نیاز به صرف زمان دارد و پیدا کردن آن کار سختی است و مراکز تعمیر تلویزیون معمولا پنل های با مارک های متفاوت را ندارند.در این راستا و هزینه زیادی که تعویض پنل تلویزیون به جای میگذارد معمولا افراد به فکر خریدن تلویزیون جدید می‌افتند. اما اگر در اثر ضربه به قطعات دیگر تلویزیون آسیب وارد شده باشد می‌توان با هزینه پایین‌تری به تعمیر آن اقدام کرد. تعمیر بخشی از قطعات پنل تلویزیون هزینه معقول‌تری نسبت به پنل کلی آن دارد. که در ادامه به روش مختلف تعمیر ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی تلویزیون می پردازیم.

پنل شکسته تلویزیون

تعمیر تلویزیون خش خورده

برای تعمیر تلویزیون خش خورده راه حل های متفاوتی داریم.

سه روش تقریبا برای خش گیری تلویزیون خش‌خورده وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. استفاده از ضد خش هاست
  2. استفاده از ماشین خشگیری است
  3. استفاده از نفتالین است که با آغشته کردن یک پنبه به آن و کشیدن بر روی محل خش برداشته قابل انجام است

تعمیر خطوط عمودی و افقی افتاده بر روی پنل

گاهی دیده می شود خطوط افقی یا عمودی که بدون ضربه خوردن تلویزیون بر روی صفحه آن به وجود آمده باشند، که در اکثر موارد این به خاطر مشکلات بک لایت تلویزیون می باشد.

خراب شدن بک لایت تلویزیون به علل متفاوتی اتفاق می افتد که مواردی همچون استفاده از قطعات بی کیفیت، بالا بودن نور روشنایی تصویر، جدا شدن لامپ های بک لایت از صفحه خنک کننده و بالا بودن ولتاژ بایاس را می توان نام برد، که با توجه به حجم سوختگی چراغ های بک لایت هزینه های متفاوتی دارد.

پنل شکسته تلویزیون

در این مقاله به صورت کلی به تعمیر پنل شکسته تلویزیون پرداختیم و سوالات متداولی از قبیل: اینکه آیا می شود تلویزیون شکسته را در خانه تعمیر کرد؟ به صورت کلی تلویزیون شکسته قابل تعمیر است یا باید تعویض شود؟ و اینکه هزینه پنل آن چه قدر است؟ را مورد بررسی قرار دادیم. در انتها گفتیم پنل تلویزیون شکسته قابل تعمیر نیست و معمولا پیدا کردن جایی که بتوان از نوع آن پنل برای تعویض پیدا کرد کار دشواری می باشد و اینکه این شکستگی در خانه قابل تعمیر نیست و تعویض آن هزینه زیادی به همراه دارد، به طوریکه کاربران بیشتر ترجیح می دهند که با صرف هزینه کمی بیشتر تلویزیون جدید بخرند.

آیا می دانید: تلویزیون الجی ال ای دی چقدر عمر می کنند؟

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =