نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون الجی ال ای دی چقدر عمر می کنند؟

فهرست مطالب

نکاتی درباره افزایش طول عمر تلویزیون الجی ال ای دی

تلویزیون الجی ال ای دی/ با مراقبت مناسب، می توانید طول عمر تلویزیون الجی خود را به حداکثر برسانید و حداکثر مسافت پیموده شده را از خرید خود دریافت کنید. بنابراین تلویزیون الجی های LED با مراقبت مناسب چقدر عمر می کنند؟ با ما همراه باشید.

تلویزیون الجی ال ای دی

طول عمر تلویزیون الجی LED

تلویزیون الجی LED معمولاً 5 تا 7 سال عمر می کنند، اما این نیز در درجه اول به استفاده شما بستگی دارد. اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، تلویزیون الجی LED شما باید تا 13 سال عمر کند. بهترین راه برای مراقبت از آن این است که روشنایی را بالا نبرید و روزانه آن را خاموش کنید.

میانگین طول عمر یک تلویزیون الجی LED چقدر است؟

طول عمر تلویزیون الجی ال ای دی به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. به طور متوسط ​​می توانید تا هفت سال یا حدود 60000 ساعت استفاده داشته باشید. اما این با تلویزیون الجی به مدت 24 ساعت روشن است.

اکثر مردم تمام روز و شب تلویزیون الجی خود را روشن نمی گذارند! اگر از تلویزیون الجی LED خود به طور متوسط ​​هشت ساعت در روز استفاده می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که تا 13 سال عمر کند.

اولین چیزی که در تلویزیون الجی های LED خراب می شود چیست؟

اولین چیزی که در تلویزیون الجی LED خراب می شود معمولا نور پس زمینه است.

خرابی نور پس زمینه اغلب به دو دلیل مرتبط است:

  • نوسانات برق، که باعث خرابی رگولاتور می شود، اغلب به عدم وجود تثبیت کننده مرتبط است.
  • خرابی درایور LED، که در آن ولتاژ برای راننده بسیار زیاد است و با الزامات LED های روی برد مطابقت ندارد.

آیا تلویزیون الجی های LED بیشتر از تلویزیون الجی های متوسط ​​عمر می کنند؟

طول عمر LED ها با تلویزیون الجی های دیگر تفاوت چندانی ندارد. طول عمر تلویزیون الجی بستگی زیادی به عادات تماشا و استفاده شما دارد.

آیا تلویزیون الجی را شبانه روز روشن نگه می دارید؟ آیا روشنایی را افزایش می دهید؟ به یاد داشته باشید که نور پس‌زمینه تلویزیون الجی‌های LED اولین چیزی است که می‌شکند و بالا نگه داشتن روشنایی می‌تواند نور را سریع‌تر از بین ببرد.

تلویزیون الجی های هوشمند جدید معمولا چقدر عمر می کنند؟

با استفاده زیاد، تلویزیون الجی های هوشمند جدید به طور متوسط ​​تا هفت سال عمر می کنند.

مدت زمان گارانتی تلویزیون الجی های LED چقدر است؟

سازندگان تلویزیون الجی معمولاً ضمانت‌های یک ساله تلویزیون الجی‌ها را ارائه می‌کنند و برخی از آنها ضمانت‌های تمدید شده را با هزینه اضافی ارائه می‌کنند.

برخی از فروشندگان گارانتی طولانی مدت ارائه می دهند. هر سازنده و فروشنده گارانتی متفاوتی ارائه می دهد، بنابراین حتماً چاپ دقیق را بررسی کنید و از فروشنده خود بپرسید!

آیا تلویزیون الجی های OLED بهتر از تلویزیون الجی های LED هستند؟

تلویزیون الجی های OLED و تلویزیون الجی های ال ای دی از جهات مختلفی با هم تفاوت دارند و هر کدام مزایا و معایبی دارند.

  • یکی از موارد مهمی که باید در نظر داشت، خطر سوختن تلویزیون الجی OLED است. اگر تصویری برای مدت طولانی روی صفحه تلویزیون الجی OLED باقی بماند یا همان تصویر به طور مکرر روی صفحه نمایش داده شود (مثلاً یک رابط بازی ویدیویی)، تصویر خود را در صفحه می‌سوزاند و همیشه تصویر ضعیفی روی صفحه وجود خواهد داشت. شما در حال تماشای ال ای دی ها این خطر را ندارند.
  • OLED ها نازک تر هستند و هر پیکسل در تلویزیون الجی OLED روشنایی و قدرت مستقلی دارد، در حالی که تلویزیون الجی های LED دارای پیکسل هایی هستند که باید از پشت روشن شوند.
  • وقتی نمایشگرهای OLED مشکی را نشان می‌دهند، پیکسل‌ها به طور کامل خاموش می‌شوند و به شما رنگ سیاهی کامل می‌دهند، در حالی که تلویزیون الجی‌های LED به دلیل نور پس‌زمینه همچنان دارای نوری هستند.
  • برای روشنایی، تلویزیون الجی‌های LED به لطف نور پس‌زمینه، برتری بیشتری نسبت به OLED پیدا می‌کنند. در حالی که تلویزیون الجی‌های OLED می‌توانند روشن شوند، روشنایی بیش از حد باعث کاهش طول عمر آن‌ها می‌شود و به تدریج، تغییر رنگ تلویزیون الجی به مشکی بیشتر طول می‌کشد.
  • وقتی صحبت از زمان پاسخ‌دهی به میان می‌آید، تلویزیون الجی‌های OLED با قرار دادن نور و رنگ خود در یک دیود، برتری بیشتری پیدا می‌کنند. آنها می توانند سریع تر جابجا شوند، در حالی که تلویزیون الجی های LED به تغییرات صفحه نمایش کندتر پاسخ می دهند.
  • تلویزیون الجی های OLED همچنین در مورد نرخ به روز رسانی برتری دارند که می تواند تا هزار برابر بیشتر از تلویزیون الجی های LED باشد. این ویژگی برای گیمرها بسیار مهم است زیرا کمک می کند تا با گیم پلی همگام شوید.
  • تلویزیون الجی‌های OLED همچنین از مزیت زمان پاسخ‌دهی بهتر برخوردار هستند که یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هنگام اجرای بازی‌های ویدیویی است.
  • تلویزیون الجی های LED هنوز هم ارزان تر از تلویزیون الجی های OLED هستند. در حالی که قیمت تلویزیون الجی های OLED کاهش یافته است، تلویزیون الجی های LED همچنان بر گزینه های بودجه غالب هستند.

هنگام انتخاب بین یک تلویزیون الجی OLED و یک تلویزیون الجی LED، مهم است که در نظر بگیرید که برای چه چیزی از آن استفاده می کنید.

اگر قصد دارید از آن بیشتر برای بازی استفاده کنید، قطعاً باید به تمایل OLED به سوختن فکر کنید. اما اگر قصد دارید از آن بیشتر برای فیلم های خانوادگی شبانه استفاده کنید، OLED ممکن است انتخاب خوبی باشد.

علت پاسخ ندادن تلویزیون ال جی به کنترل از راه دور

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 3 =