نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۷ مشکل متداول گوشی ال‌جی جی فلکس

فهرست مطالب

راهکارهای رفع 7 مشکل متداول  گوشی ال جی جی فلکس

۷ مشکل متداول گوشی ال‌جی/ هیجان زیادی در اطراف ال‌جی G Flex وجود داشت که اولین گوشی هوشمند تجاری بود که دارای صفحه نمایش خمیده بود. جدا از صفحه نمایش خمیده ای که توجه را به خود جلب می کند، G Flex همچنین دارای قابلیت منحصر به فرد مواد خود ترمیم شونده در پشت است. حتی با وجود این ویژگی های فریبنده و نوآورانه، مانند همیشه، ممکن است برخی از مشکلات زیر سطح وجود داشته باشد. امروز، ما متداول‌ترین مشکلات G Flex را بررسی می‌کنیم و راه‌حل‌های بالقوه‌ای برای رفع آنها ارائه می‌کنیم.

۷ مشکل متداول گوشی ال‌جی

مشکل شماره 1 – برآمدگی در صفحه نمایش

داشتن صفحه نمایش منحنی باعث شد تا برخی از کاربران این باور را داشته باشند که دستگاه می تواند به میل خود خم شود. تلاش برای “صاف کردن” دستگاه منجر به تولید برجستگی هایی در صفحه نمایش شد.

راه حل های احتمالی

مهم ترین راه حل های رفع این مشکل عبارتند از:

  • پاسخ واضح در اینجا خم کردن تلفن است.
  • اگر با انگشت خود روی برجستگی هایی که بالا آمده اند فشار دهید، باید ناپدید شوند.
  • به سادگی گوشی خود را برای مدتی به حال خود رها کنید و اجازه دهید به خودی خود به حالت عادی بازگردد. در نهایت، برجستگی ها به خودی خود صاف می شوند و اگر به سادگی آن را به حال خود رها کنید، احتمال آسیب بیشتری به دستگاهتان وارد نمی شود.

مشکل شماره 2 – حفظ تصویر و شبح

نمایشگر نوآورانه P-OLED که با G Flex استفاده می شود، متأسفانه بسیار عالی نیست. اگر از یک تصویر تاریک به یک تصویر روشن تغییر دهید، ممکن است متوجه شوید که تصویر قدیمی مدتی طول می کشد تا محو شود.

راه حل های احتمالی

راهکار رفع این مشکل را می دانید؟

  • هر چه میزان روشنایی شما کمتر باشد، بیشتر می توانید به تصاویر توجه کنید، بنابراین روشنایی خود را افزایش دهید.
  • به غیر از صرفاً نادیده گرفتن مشکل، هیچ راهی برای از بین بردن آن وجود ندارد. این یک مشکل اساسی در سخت افزار گوشی است که راه حل پایداری ندارد.

مشکل شماره 3 – تصویر دانه دانه به نظر می رسد

بسیاری از کاربران LG G Flex از صفحه نمایش “دانه دار” شکایت کرده اند. وضوح G Flex با توجه به صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی و وضوح 720p در واقع بسیار پایین است، اما بسیاری از دارندگان متوجه می شوند که پیکسل و انحراف رنگ منجر به یک تصویر پر سر و صدا و با کیفیت پایین می شود.

راه حل های احتمالی

تنها راه حل این مشکل در ادامه آمده است.

  • باز هم، تنها راه حل واقعی در اینجا افزایش روشنایی است. برای تغییر به منو – تنظیمات سیستم – نمایشگر – روشنایی بروید. هنگامی که به علامت بالای 80٪ رسیدید، کمتر متوجه اثر دانه ای خواهید شد. با این حال، این تأثیر منفی بر عمر باتری شما خواهد داشت.

مشکل شماره 4 – مشکلات مربوط به اتصال داده ها

برخی از کاربران متوجه شده اند که به طور ناگهانی اتصال داده خود را از دست داده اند یا نمی توانند به اینترنت متصل شوند.

راه حل های احتمالی:

  • اولین چیزی که با هر مشکل اتصال باید بررسی شود این است که داده تلفن همراه فعال شده است. به Settings – Mobile Data بروید و مطمئن شوید که روشن است.
  • اگر متوجه شدید که این مشکل اغلب رخ می دهد، یک تنظیم مجدد نرم ممکن است این کار را انجام دهد. می توانید دستورالعمل ها را در زیر بیابید.

مشکل شماره 5 – مشکلات اتصال بلوتوث

برخی از کاربران LG G Flex هنگام تلاش برای اتصال گوشی خود به سیستم های بلوتوث خودرو یا هدست با مشکلاتی مواجه شده اند. همچنین شکایت هایی وجود دارد که وقتی این دستگاه ها متصل می شوند، جریان صدا از کیفیت پایینی برخوردار است.

راه حل های احتمالی:

  • اگر نمی توانید بلوتوث خود را روشن کنید، از یک تنظیم مجدد نرم افزاری برای راه اندازی مجدد دستگاه استفاده کنید.
  • دفترچه راهنمای لوازم جانبی یا هدست بلوتوث خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید دستگاهی که می‌خواهید به آن متصل شوید کاملاً شارژ شده و کار می‌کند.
  • استفاده از ویژگی «بهینه سازی باتری» ممکن است دلیل آن باشد. اگر از این ویژگی استفاده می کنید، به تنظیمات Battery Saver بروید و مطمئن شوید که بلوتوث انتخاب نشده است.
  • مطمئن شوید که تمام آخرین سیستم عامل و درایورها برای دستگاه بلوتوث شما نصب شده است. همچنین سازگاری را بررسی کنید، زیرا ممکن است برخی از دستگاه های بلوتوث قدیمی کار نکنند.

مشکل شماره 6 – مشکلات کیفیت صدا

برخی از دارندگان LG G Flex با مشکلاتی در مورد صدا و کیفیت صدا از جمله نویزهای شنیدن و اعوجاج مواجه شده اند.

راه حل های احتمالی:

  • می‌توانید تنظیمات اکولایزر را در پخش‌کننده موسیقی ال‌جی تغییر دهید یا از پیش‌تنظیمات مختلف حرکت کنید تا زمانی که تنظیماتی را پیدا کنید که به نظر شما بهترین باشد.
  • اگر از هدفون های با کیفیت خوب استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که کیفیت صدا بسیار بهبود یافته است. اگر اینطور نیست، باید LG G Flex خود را برای یک گوشی جایگزین برگردانید.

مشکل شماره 7 – تلفن همچنان خراب می شود

برخی از کاربران گزارش داده اند که هنگام استفاده از تلفن خود دچار خرابی می شوند. دلیل این امر می‌تواند به استفاده از برنامه‌های خاص مرتبط باشد، یا ممکن است خرابی‌ها تصادفی‌تر باشند.

راه حل های احتمالی:

  • می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه روشن/خاموش، سپس لمس و نگه‌داشتن گزینه «خاموش کردن» و سپس راه‌اندازی مجدد به حالت امن، بررسی کنید که آیا خرابی‌ها توسط یک برنامه سرکش ایجاد شده است یا خیر. شما باید عبارت “Safe mode” را در پایین سمت چپ صفحه مشاهده کنید، و این کار باعث می شود برنامه های شخص ثالث اجرا نشوند. اگر دیگر خرابی را تجربه نمی کنید، یک برنامه مقصر بوده است.

بعد از اینکه متوجه شدید یک برنامه اشتباه کرده است، سعی کنید برنامه های شخص ثالث خود را حذف نصب کنید تا مشکل برطرف شود. همچنین می‌توانید بازنشانی کارخانه‌ای انجام دهید، که تمام داده‌های شما را پاک می‌کند و مراقب برنامه‌هایی که نصب می‌کنید باشید.

دلایل نداشتن صدا در گوشی ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =