نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کف بیش از حد ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

کف بیش از حد ماشین لباسشویی الجی می تواند ناراحتی بزرگی باشد. به عنوان مثال، ممکن است فوم از کشو شروع به تراوش کند یا به طور کامل شیشه در را پر کند. با این حال، بدتر این است که کف بیش از حد در ماشین لباسشویی الجی در واقع می تواند از شستشوی خوب جلوگیری کند، زیرا کف یک لایه بافر بین لباس ها ایجاد می کند. لباس ها باید بتوانند به یکدیگر مالش دهند تا لکه ها از بین بروند و زمانی که کف بیش از حد وجود دارد، اصطکاک وجود ندارد. در این مقاله علت های آن را بررسی می کنیم.

کف بیش از حد ماشین لباسشویی

عوامل ایجاد کف زیاد در ماشین لباسشویی الجی

چگونه می توانید از تمیزی خوب لباس های خود اطمینان حاصل کنید و در عین حال از ایجاد کف زیاد در دستگاه جلوگیری کنید؟ در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مواد شوینده بیش از حد

بسیاری از مردم به سرعت ماشین لباسشویی الجی را سرزنش می کنند که مایعات صابون شروع به تراوش کردن از ماشین می کنند. با این حال، بیشتر اوقات به این دلیل است که مواد شوینده زیادی در دستگاه وجود دارد. مطمئن شوید که مقدار مناسبی از مواد شوینده را طبق توصیه سازندگان شوینده رعایت کنید.

شما باید سختی آب منطقه خود و همچنین میزان کثیفی لباس های مورد نیاز شستشو را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک کیت فوتبال گل آلود به مواد شوینده بیشتری نسبت به تی شرت ها و جامپرهایی که به سختی لکه دار شده اند، نیاز دارد. با این حال، سازنده مواد شوینده این موضوع را روی بسته بندی مشخص می کند.

مواد شوینده خیلی کم

ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما صابون کم نیز می تواند باعث ایجاد کف اضافی شود. این به این دلیل است که مواد شوینده حاوی مواد ضد کف است و استفاده کم از محصول به این معنی است که این مواد ضد کف کار نمی کنند و کف بیشتری ایجاد می کنند. باز هم، ضروری است که با سازنده مواد شوینده مقدار مناسب را نیز بررسی کنید.

نرم کننده آب

افرادی که در مناطق آب سخت زندگی می کنند اغلب از نرم کننده های آب در شستشوی خود استفاده می کنند تا رسوب آهک را کاهش دهند. در برخی موارد، شرکت های آب یک نرم کننده آب اضافه می کنند. این بدان معنی است که حتی اگر فکر می کنید در یک منطقه معمولی آب سخت زندگی می کنید، ممکن است آب شما نرم تر از آنچه انتظار دارید باشد. اگر از نرم کننده آب استفاده می شود، مطمئن شوید که مقدار شوینده مورد نیاز خود را متناسب با آب نرم تر تنظیم کنید.

اضافه بار

قرار دادن اقلام بیش از حد در ماشین لباسشویی الجی باعث کاهش کارایی آن در تمیز کردن و آبکشی لباس ها می شود که به این معنی است که برای کاهش کف صابون مشکل دارد. اضافه بار نیز می تواند باعث مشکلاتی در چرخه چرخش شود، زیرا هوای کافی در دستگاه وجود ندارد تا لباس ها در طول چرخه چرخش بیفتند.

تعمیر پیشرفته ماشین لباسشویی الجی

نحوه کاهش کف در اواسط شستشو

اگر ماشین لباسشویی الجی شما شروع به کف کردن بیش از حد کرد، یکی از ترفندها برای کاهش کف این است که درست قبل از آبکشی بعدی، نرم کننده پارچه را داخل قسمت تلگراف بریزید. اگر نمی دانید آبکشی بعدی چه زمانی است، فقط مطمئن شوید که فقط زمانی که آب در دستگاه وجود دارد نرم کننده پارچه را داخل آن قرار دهید. هنگامی که نرم کننده پارچه غلیظ را مستقیماً بدون آب روی لباس می‌ریزید، می‌تواند باعث ایجاد لکه و آسیب شود.

برای شستشوی بعدی، نکات ذکر شده در بالا را برای کاهش کف در آینده دنبال کنید. با این حال، اگر ماشین لباسشویی الجی شما هنوز کف زیادی دارد، ممکن است مشکلی در ماشین لباسشویی الجی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در طول چرخه آبکشی و چرخش کف بیش از حد کشف کردید، ممکن است انسدادی وجود داشته باشد که مانع از برداشتن کف صابون شود.

دوبار بررسی کنید که کدام بخش در کشوی دیسپنسر سمت مناسب صابون و نرم کننده است. اگر آن را در سمت اشتباه قرار دهید، ممکن است صابون و کف فقط در طول شستشو و چرخش چرخش وارد شوند که می تواند باعث شود ماشین لباسشویی الجی شما کف آلود به نظر برسد و به این معنی است که هنگام برداشتن وسایل داخل آن صابون و ناپاک می شوند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دمای ماشین لباسشویی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =