نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه نگهداری تلویزیون LCD در دمای انجماد

فهرست مطالب

نگهداری تلویزیون LCD/ نمایشگرهای LCD از مایع کریستال مایع در نمایشگر استفاده می کنند. مانند سایر سیالات، سیال کریستال مایع می تواند در شرایط سرد منجمد شود. مهم است که بدانید چه شرایطی می تواند نمایشگر LCD شما را خراب کند.

در حالت ایده آل، شما باید LCD خود را در دمای بین 40 درجه تا 100 درجه فارنهایت نگهداری کنید تا مایع کریستال مایع یخ نزند. هنوز هم می‌توانید تلویزیون ال جی را در هوای سردتر ذخیره کنید، اما قوانینی وجود دارد که باید رعایت کنید.

مرحله 1

تلویزیون ال جی را با یک پتو بپوشانید یا یک تکه مقوا به اندازه کافی دور آن بپیچید تا صفحه نمایش را بپوشاند. صرف نظر از شرایط، تلویزیون ال جی شما همیشه در معرض خراشیدگی در هنگام نگهداری است، بنابراین مهم است که صفحه نمایش را برای محافظت از آن بپوشانید.

مرحله 2

تلویزیون ال جی را در دمای بالاتر از منفی 20 درجه فارنهایت نگهداری کنید. تولیدکنندگان مختلف محدودیت های آب و هوایی متفاوتی برای محصولات خود دارند، اما، طبق RV Road Trips، هیچ تولیدی محدودیت دمایی کمتر از منفی 20 درجه ندارد.

مرحله 3

اگر تلویزیون ال جی را در دمای کمتر از 40 درجه نگهداری می کنید، قبل از استفاده، 24 ساعت به تلویزیون ال جی فرصت دهید تا با محیط گرمتر سازگار شود. این ایده خوبی نیست که بلافاصله تلویزیون ال جی LCD خود را از سرمای شدید به محیطی بسیار گرمتر ببرید.

نگهداری تلویزیون LCD

نحوه تشخیص مشکلات تیونر تلویزیون ال جی

تیونر تلویزیون ال جی یک پورت کابل کواکسیال دایره ای کوچک در پشت تلویزیون ال جی شما است که سیگنال ویدیویی استاندارد را وارد می کند. اگرچه اتصال به پورت آسان است، اما گاهی اوقات ممکن است هنگام استفاده از تیونر تلویزیون ال جی با مشکل مواجه شوید. مشکلات مهم نیستند و می توانید با پرداخت هزینه جعبه مبدل و کابل جدید (معمولاً حدود 40 دلار برای هر دو با هم) آنها را اصلاح کنید.

مرحله 1

اتصال کابل بین تیونر تلویزیون ال جی و کابل کواکسیال را بررسی کنید. اگر کابل شل باشد، با مشکلات صوتی و تصویری مواجه خواهید شد (مانند سیگنال ضعیف یا از دست رفته).

مرحله 2

کابل کواکسیال را از تیونر تلویزیون ال جی بردارید و به داخل کابل نگاه کنید. یک سنجاق نازک وجود دارد که باید صاف باشد. اگر پین خم شده باشد، این روی دریافت سیگنال تأثیر می گذارد. برای صاف کردن سنجاق از یک انبر بینی سوزنی استفاده کنید.

مرحله 3

اگر تلویزیون ال جی شما آنالوگ است از جعبه مبدل استفاده کنید. جعبه مبدل سیگنال های دیجیتال را به آنالوگ تبدیل می کند.

مرحله 4

دکمه “Video” را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا تصویر به “TV” برگردد. قرار گرفتن تصویر در تنظیمات “Video” محتوا را از تیونر تلویزیون ال جی نمایش نمی دهد.

نحوه پخش DVD در تلویزیون ال جی

دی وی دی ها به طور کامل جایگزین VHS به عنوان رسانه استاندارد برای مشاهده فیلم و سایر رسانه ها در خانه شده اند. پخش کننده های DVD در سال های اخیر نسبتاً ارزان شده اند و برخی از مدل ها با قیمت کمتر از 30 دلار به فروش می رسند. اگر به دنبال شروع تماشای برخی از دی وی دی های مورد علاقه خود در تلویزیون ال جی خود هستید، می توانید تنها در چند ثانیه یک دستگاه پخش DVD را وصل کنید.

مرحله 1

خروجی‌های صوتی و تصویری دستگاه پخش DVD را با استفاده از کابل‌های ویدیویی RCA به ورودی‌های صوتی و تصویری تلویزیون ال جی وصل کنید. اکثر پخش کننده های DVD که پخش کننده های Blu-ray یا HD-DVD نیستند از کابل های قرمز، سفید و زرد RCA استفاده می کنند، بنابراین به سادگی رنگ های سر کابل ها را با حلقه های رنگی ورودی و خروجی مطابقت دهید. آنها باید بر روی تلویزیون ال جی و پخش کننده DVD برچسب گذاری شوند.

مرحله 2

اگر قبلاً این کار را نکرده اید DVD و تلویزیون ال جی را به منابع برق وصل کنید و هر دو دستگاه را روشن کنید.

مرحله 3

تلویزیون ال جی را روی کانال ویدیویی مناسب تنظیم کنید. بسته به تعداد ورودی‌های ویدئویی RCA روی تلویزیون ال جی، به احتمال زیاد این برچسب “Video 1” یا “Video 2” خواهد بود. کانال ویدیویی را می‌توان با استفاده از دکمه «منبع»، «ورودی» یا «ویدیو» روی کنترل از راه دور تلویزیون ال جی انتخاب کرد، اگرچه سازندگان مختلف ممکن است روش‌های متفاوتی داشته باشند (برای دستورالعمل‌های خاص مدل، به دفترچه راهنمای مالک تلویزیون ال جی مراجعه کنید). وقتی روی کانال مناسب تنظیم شود، منوی پخش کننده DVD باید روی صفحه نمایش داده شود.

مرحله 4

دکمه “Eject” را در پخش کننده DVD (به شکل مثلث روی یک نوار افقی) فشار دهید تا سینی دیسک باز شود. DVD را در سینی قرار داده و با فشار دادن آن به داخل یا فشار دادن دکمه خروج، آن را ببندید. سپس DVD شروع به پخش می کند.

علت تغییر رنگ در تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =