نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی الجی

فهرست مطالب

آیا با نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی آشنایی دارید؟ یک ماشین ظرفشویی الجی با بارگیری مناسب می تواند به تمیز کردن بهتر در هر چرخه کمک کند. این راهنما را برای نکاتی در مورد استفاده از قفسه ها و نحوه صحیح قرار دادن ماشین ظرفشویی الجی برای تمیز کردن ظروف و ظروف آشپزی بعد از هر بار شستشو بررسی کنید.

نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی
نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی

قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی الجی

قفسه‌های بالایی و پایینی ماشین‌های ظرفشویی الجی بسته به مدلی که دارید ممکن است پیکربندی متفاوتی داشته باشند. نکات زیر نمونه هایی از تکنیک های بارگیری ماشین ظرفشویی الجی برای ماشین های ظرفشویی الجی 10 و 12 قرار دارد. به این مثال‌ها به عنوان دستورالعمل‌هایی برای قرارگیری و قرارگیری برای بارگیری صحیح ماشین ظرفشویی الجی مراجعه کنید.

راهنمای بارگیری ماشین ظرفشویی الجی

این دستورالعمل‌ها برای یک ماشین ظرفشویی الجی با بارگیری مناسب و ظروف تمیز و درخشان کلیدی هستند.

ظرف ها را به سمت مرکز قرار دهید

ظروف را طوری قرار دهید که طرف های کثیف آنها به سمت مرکز ماشین ظرفشویی الجی باشد. جت های شستشوی دستگاه که روی بازوی اسپری چرخان دستگاه شما قرار دارند، برای شستن و آبکشی ظروف به سمت بالا اسپری می کنند.

ظروف را به سمت پایین زاویه دهید

قرار دادن اقلام در زاویه نه تنها به تمیز کردن مؤثر کمک می کند، بلکه به خشک کردن و تخلیه مناسب نیز کمک می کند. اقلام بزرگ‌تر، مانند کاسه‌ها و تابه‌ها، باید در پشت قفسه پایینی قرار داده شوند و به سمت مرکز ماشین ظرفشویی الجی زاویه داشته باشند. صفحات کوچک را می توان برای پر کردن هر شکاف برای بار کامل بارگذاری کرد.

نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی
نحوه صحیح قرار دادن ظروف ماشین ظرفشویی

از ازدحام بیش از حد خودداری کنید

از جدا شدن بین اقلام اطمینان حاصل کنید و از شلوغی بیش از حد ماشین ظرفشویی الجی خودداری کنید، که گاهی اوقات می تواند منجر به گیر افتادن بازوهای اسپری و نشتی شود. در حالی که ممکن است کاسه ها برای صرفه جویی در فضا در کابینت ها به خوبی روی هم قرار گیرند، اما چیدن این اقلام در ماشین ظرفشویی الجی، تمیز کردن کامل آنها را برای جت ها دشوار می کند. در عوض، از قلاب های ماشین ظرفشویی الجی خود برای جدا کردن اقلام برای یک چرخه تمیز کردن بهینه استفاده کنید.

اقلام را بین تیغه ها قرار دهید، نه روی آنها

تین های ماشین ظرفشویی الجی برجستگی های روی قفسه های بالایی و پایینی هستند که ظرف شما را نگه می دارند و از هم جدا می کنند. برای قرار دادن صحیح ماشین ظرفشویی الجی، اقلام را بین دندانه های قفسه محکم کنید تا از برخورد آنها به یکدیگر یا واژگون شدن آنها در طول چرخه شستشو جلوگیری شود. ماشین‌های ظرفشویی الجی منتخب دارای قابلیت Folding Tines برای انعطاف‌پذیری برای ایجاد فضای مورد نیاز برای ظروف بزرگ‌تر یا نگه‌داشتن وسایل کوچک‌تر، مانند درب‌ها و فنجان‌های اندازه‌گیری هستند.

ظروف را از قبل آبکشی نکنید

در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و از آبکشی ظروف قبل از قرار دادن ماشین ظرفشویی الجی خودداری کنید. مواد شوینده ماشین ظرفشویی الجی به گونه ای طراحی شده است که با ذرات غذا روی ظروف کثیف شما تعامل داشته باشد، بنابراین شستشوی قبل از آن ممکن است چرخه تمیز کردن را مهار کند. ماشین‌های ظرفشویی الجی برای کمک به تمیز کردن مورد نیاز شما طراحی شده‌اند و مدل‌های منتخب دارای سنسور خاک هستند که میزان کثیف بودن ظروف شما را تعیین می‌کند و چرخه عادی را تنظیم می‌کند تا از تمیز کردن بهینه اطمینان حاصل شود.

بازوهای سمپاش را مسدود نکنید

بازوهای سمپاش حاوی جت هایی هستند که ظروف شما را می شویند و آبکشی می کنند و مسدود کردن آنها می تواند بر عملکرد شستشو در بارهای شما تأثیر بگذارد. اگر دستگاه شما بیش از یک بازوی سمپاش دارد، مانند این ماشین ظرفشویی الجی ، هنگام بارگیری قفسه های بالا و پایین خود مراقب باشید تا از مسدود شدن آنها جلوگیری کنید.

فقط اقلام قابل شستشو در ماشین ظرفشویی الجی را بارگیری کنید

اطمینان حاصل کنید که وسایلی که بارگذاری می کنید قابل شستشو در ماشین ظرفشویی الجی هستند و از چیزهایی که نمی توانند در ماشین ظرفشویی الجی بروند آگاه باشید. شستن دست معمولاً برای موارد زیر توصیه می شود:

  • ظروف نچسب
  • چاقوهای آشپزخانه
  • چینی خوب
  • ظروف شیشه ای کریستالی و ظریف
  • ظروف چوبی یا نقره ای
  • تابه های چدنی

شستن این اقلام در ماشین ظرفشویی الجی ممکن است سطح آن را خراب کند یا باعث آسیب شود. اگر ظروف آشپزی شما با راهنمایی یا توصیه های شستشو همراه است، حتماً آنها را دنبال کنید. در مورد موارد شگفت انگیزی که می توانید در ماشین ظرفشویی الجی بشویید، بیاموزید.

تمیز کردن ظرفشویی تاثیر زیادی در عملکرد آن دارد. گاهی اوقات در اثر کثیف بودن برخی قطعات ظرفشویی، عملکرد آن مختل شده و ظروف به درستی شسته نمی‌شوند. در این موارد مطالعه مقاله « نحوه تمیز کردن ظرفشویی ال جی » می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =