نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معایب خرید مانیتور IPS الجی ارزان

فهرست مطالب

معایب خرید مانیتور IPS. فناوری مانیتور الجی کامپیوتر مدت هاست که یک قهرمان داشته است و به آن سوئیچینگ در هواپیما یا IPS می گویند. این فناوری پنل نمایشگر اغلب مورد ستایش قرار گرفته است زیرا می تواند بسیاری از مشکلات موجود در مانیتور الجی پنل ارزان تر TN را برطرف کند. با این حال، IPS نیز قیمتی دارد، و از آنجایی که این فناوری به مانیتور الجی ارزان‌تر فیلتر شده است، برخی از معایب آن اغراق‌آمیز شده است. تصمیم خرید یک مانیتور الجی IPS برای نمایشگر بعدی شما دیگر چندان واضح نیست.

معایب خرید مانیتور IPS

تاری و بی کیفیت بودن تصویر

یک مشکل رایج در بین نمایشگرهای LCD از هر نوع، شبح یا تار شدن، اساساً چیزی است که به نظر می رسد. این یک نقص تصویر است که باعث می شود اجسامی که روی صفحه حرکت می کنند رد ناخواسته ای را پشت سر بگذارند. هر دو اصطلاح به یک مشکل اشاره دارند.

Ghosting تقریباً در تمام مانیتور الجی مدرن و HDTV ها یک مشکل احتمالی است، اما به ویژه در پنل های IPS رایج است. نمایشگرهای سطح بالا معمولاً با استفاده از پنل‌های باکیفیت و با استفاده از ویژگی‌های سفت‌افزاری که تاری را جبران می‌کنند، به خوبی مشکل را برطرف می‌کنند.

در مانیتور الجی ارزان‌تر ممکن است این ویژگی‌ها در دسترس نباشند یا کیفیت بسیار پایین‌تری دارند. بررسی‌ها اغلب به این موضوع اشاره می‌کنند، اما می‌توانید خودتان با مراجعه به خرده‌فروش لوازم الکترونیکی محلی‌تان آن را ببینید. حساسیت شما به این اثر ممکن است متفاوت باشد، بنابراین بهتر است خودتان آن را بررسی کنید.

همه مانیتور الجی ارزان قیمت IPS به یک اندازه از این تأثیر رنج نمی برند. به عنوان مثال، LG Flatron IPS226V به دلیل زمان پاسخگویی خوب و عدم وجود شبح‌ها مورد تحسین قرار گرفته است. با این حال، در حال حاضر یک استثنا است – بسیاری از گزینه‌های دیگر، از جمله سایر مانیتور الجی ال‌جی، به‌عنوان مشکلات متوسط ​​تا عمده شبح‌سازی ذکر شده‌اند.

کیفیت تصویر پایین یکی از معایب خرید مانیتور IPS

پنل IPS برای اکثر افراد حرفه ای به معنای عالی است. پایان داستان. اگرچه واقعاً اینطور نیست. هیچ بحثی وجود ندارد که نمایشگری با استفاده از IPS مزایایی نسبت به TN دارد. معمولاً طیف رنگ گسترده‌تری در دسترس است و زوایای نمایش تقریباً همیشه به طور قابل توجهی بهتر است. با این حال، این دو مزیت تنها چیزی است که می توانید روی آن حساب کنید. همه چیز دیگر در هوا است. کیفیت نور پس زمینه به انواع عناصر روشنایی مورد استفاده و محل آنها بستگی دارد. رنگ ها تحت تاثیر پوشش صفحه نمایش، نور پس زمینه و عوامل دیگر قرار می گیرند.

جزئیات مربوط به جایی است که نمایشگرهای ارزان قیمت IPS شرکت‌هایی مانند ال‌جی و ایسوس معمولاً کوتاهی می‌کنند. به عنوان مثال LG Flatron D2342P را در نظر بگیرید. اگرچه مجهز به پنل IPS است، اما از نظر کیفیت تصویر از بهترین مانیتور الجی TN فاصله دارد. ال‌جی در نمایشگاه CES 2011 مانیتور الجی IPS جدید خود را به میزان قابل توجهی عرضه کرد و من مطمئن هستم که اولین دور از علاقه‌مندان به خرید آن‌ها فکر می‌کردند که یک معامله عالی دریافت می‌کنند – اما به نظر می‌رسد که در واقع می‌توان IPS را از TN پایین‌تر نشان داد. .

کمبود امکانات

وقتی یک پنل گران قیمت را در صفحه نمایشی قرار می دهید که قرار است بین 200 تا 300 دلار فروخته شود، باید چیزی به شما بدهد. و معمولاً آن چیزی اتصال، کیفیت ساخت یا هر دو است.

به عنوان مثال ASUS ML239H را در نظر بگیرید. با حدود 189.99 دلار می توانید IPS داشته باشید، اما نمی توانید DVI داشته باشید (شما باید از آداپتور استفاده کنید). شما همچنین فقط تنظیمات چرخشی و شیب را دریافت می کنید، هیچ پشتیبانی از پایه VESA وجود ندارد، و هیچ بلندگوی داخلی وجود ندارد.

خرابی نور پس زمینه

اگر بخواهیم منصف باشیم، معمولاً تنظیم ارتفاع را در مانیتور الجی ارزان قیمت TN نیز پیدا نمی‌کنید. با این حال، یافتن حداقل سه ورودی ویدئو با آن قیمت معمول است. بلندگوها نیز رایج هستند. با ارزان شدن در تلاش برای IPS، ویژگی هایی را قربانی می کنید که ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید به آنها نیاز داشته باشید.

نتیجه

هنگامی که آخرین موج مانیتور الجی ارزان قیمت دارای IPS در سال 2011 در دسترس قرار گرفت، من امیدوار بودم که شاهد انقلاب جدیدی در مانیتور الجی ارزان قیمت باشیم. در عوض، خریداران همان چیزی را دریافت کردند که برای آن پرداخت کردند – نمایشگرهای ارزان. مطمئنا، زاویه دید بهتر بود، اما این تنها مزیت ثابت بود. این نمایشگرهای ارزان قیمت اغلب در مناطق دیگر وجود نداشتند.

پیشنهاد مطالعه: علت نچرخیدن ماشین لباسشویی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »