نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزیت سینمای خانگی الجی

فهرست مطالب

مزیت سینمای خانگی. همه ما می دانیم که موقعیت منحصر به فرد ما در حال حاضر در هند به این معنی است که ماندن در خانه و داشتن بهترین سرگرمی بسیار مهم است که همه افراد وقت آزاد زیادی جدا از کار در خانه داشته باشند، بنابراین سینمای خانگی الجی به بهترین دوست تبدیل شده است. از کل خانواده و داشتن یک سیستم سینمای خانگی الجی کامل تنها چیزی است که در این مواقع به آن نیاز دارید. در بخش فناوری خانه All Home Living، کارشناسان صدا ما از طراحی و نصب سیستم های سینمای خانگی الجی از برندهای برتر بین المللی لذت می برند. در این مقاله در مورد چهار مزیت اصلی داشتن یک سیستم سینمای خانگی الجی کامل برای سینمای خانگی الجی صحبت می کنیم.

مزیت سینمای خانگی

تاثیر بلندگوهای بیشتر و صدای بهتر در مزیت سینمای خانگی

بهترین اسپیکرها یکی از با کیفیت ترین بلندگوهای موجود در بازار هستند که صدایی باورنکردنی و بهتر را با بیس قوی ارائه می دهند. یک سیستم سینمای خانگی الجی، به‌ویژه سیستمی که صدای فراگیر 5.1 کانونی دارد، مانند بسته بلندگوهای 5.1.2 Focal Aria 926 و 5.1 Focal Dome Flax With Sub Air، شامل تعدادی بلندگوی مختلف است که در اطراف اتاق روی دیوار قرار می‌دهید. در سقف، روی زمین این بلندگوها صدای کاملتر و دقیق تری ارائه می دهند که کل اتاق را پر می کند. مهم نیست که چه چیزی را بازی می کنید، بهترین آن را می شنوید. بنابراین چه موسیقی، چه فیلم یا بازی، به دلیل بسته‌های سینمای خانگی الجی بلندگوهای اضافی، بالاترین کیفیت صدای ممکن را دریافت می‌کنید.

صدای با کیفیت بالا در سراسر اتاق

صدا وجود دارد و صدایی با کیفیت بالا با صدای با وضوح بالا وجود دارد. موردی که دارای برد میانی کاملاً مشخص است و صدای بیس را مخدوش نمی کند. بنابراین صدایی خالص و هماهنگ به دست می آورید. صدای با وضوح بالا مدت‌هاست که یکی از مطلوب‌ترین ویژگی‌ها در دنیای موسیقی دیجیتال بوده و ابزار تولید آن به طور فزاینده‌ای دشوار شده است. سیستم صدای فراگیر با کیفیت بالا مانند سیستم Dali Oberon 5.1 و بسته بلندگوی Dali Oberon 5 دارای AVR هستند که صدایی با وضوح بالا و چشمگیر را ارائه می دهد که اتاق را بدون توجه به جایی که نشسته اید پر می کند. بنابراین تمام خانواده می توانند برای شب فیلم دور هم جمع شوند و هیچ کس از صدا شکایت نکند.

صدای کامل فیلم در سینمای خانگی الجی شما

سینمای خانگی الجی بهترین تجربه سرگرمی برای برخی افراد است. ما نمی گوییم که باید یک اتاق سینمای خانگی الجی جداگانه بسازید. ما می گوییم تمام آنچه شما نیاز دارید سیستم سینمای خانگی الجی مناسب برای تبدیل اتاق نشیمن خود به یک اتاق است. زیرا چه کسی دوست ندارد با خانواده و دوستان از فیلم ها و نتفلیکس لذت ببرد؟ این یکی از لذت های کوچک زندگی است.

پس از سفارشی سازی و نصب یک سیستم سینمای خانگی الجی با بهترین کیفیت، از این فیلم ها و سریال ها نهایت لذت را خواهید برد. مانند Gallo Acoustic Micro با نمایشگر خانگی الجی Profile Sub 5.1 و بلندگوی Gallo Acoustic Droplets. زیرا یک سینمای خانگی الجی صدایی دقیق و مشخص ارائه می دهد. بنابراین گفتگوی واضح و واضح دریافت می کنید. و موسیقی متن فیلم و شماره های مورد علاقه بالیوود شما با کامل ترین و غنی ترین صدای خود پخش می شوند.

یک تجربه بازی باورنکردنی

بیا با آن روبرو شویم. بازی های ویدیویی بهترین گرافیک و موسیقی متن را دارند، درست است؟ در حالی که یک تلویزیون فوکوس خودکار بزرگ می‌تواند به ایجاد یک تجربه بازی شگفت‌انگیز کمک زیادی کند، شما نمی‌توانید صدا را فراموش کنید. و اکثر بازی های پیشرفته شامل قدرت صدای فراگیر کامل هستند. پس چرا با یک سیستم سینمای خانگی الجی از مزیت استفاده نکنید و بیشترین بهره را ببرید؟ با داشتن صدای فراگیر در سینمای خانگی الجی، می‌توانید صدای دشمنان خود را در پشت سر خود بشنوید، با موسیقی متن‌های الهام‌بخش خود را از بین ببرید و بهترین مزیت‌ها را هنگام بازی داشته باشید.

سیستم بازی خود را به سینمای خانگی الجی مانند 5.1 Focal DOME FLAX با سینمای خانگی الجی SUB AIR یا سیستم سینمای خانگی الجی Focal Dome Polyglass 5.1 متصل کنید و از بازی خود مانند هرگز لذت خواهید برد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =