نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت های اصلی سریع خالی شدن باتری گوشی الجی

فهرست مطالب

سریع خالی شدن باتری گوشی. باتری خالی تلفن بسیار ناامید کننده است، به خصوص زمانی که ما بیرون از خانه هستیم و به گوشی الجی های هوشمند خود نیاز داریم. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که ساعت‌ها گوشی الجی خود را شارژ می‌کنید تا در نیمی از زمان شارژ شود. اما دقیقاً چرا باتری گوشی الجی شما اینقدر سریع خالی می شود؟ چیزی که ممکن است ندانید این است که چندین چیز می توانند بدون اینکه متوجه شوید باتری شما را از بین ببرند و کنترل آنها می تواند باتری شما را برای مدت طولانی تری پر نگه دارد. بنابراین، در اینجا علت رایج تخلیه سریع باتری گوشی الجی را آورده ایم.

سریع خالی شدن باتری گوشی

روشنایی صفحه نمایش بالا

ممکن است به نظر راحت باشد که حداکثر روشنایی خود را داشته باشید، به خصوص زمانی که بیرون هستید، اما این تأثیر زیادی روی باتری شما دارد. علاوه بر این، داشتن حداکثر روشنایی گوشی الجی هنگام استفاده از حالت نور، باتری شما را بیشتر تخلیه می کند. بنابراین، در صورت امکان، روشنایی صفحه نمایش خود را به حداقل برسانید تا در مصرف باتری صرفه جویی کنید.

همچنین می توانید تنظیمات روشنایی گوشی الجی خود را طوری تنظیم کنید که با تفاوت نور خارجی تنظیم شود. این به آن اجازه می دهد تا در محیط های کم نور تاریک شود و در محیط هایی که در معرض نور زیاد قرار دارند روشن شود. برای انجام این کار، ابتدا باید به تنظیمات گوشی الجی خود بروید و سپس به بخش Display یا Display & Brightness (بسته به اینکه از گوشی الجی اندروید یا iOS استفاده می کنید) بروید.

در اینجا، می توانید روشنایی گوشی الجی خود را روی قابل تنظیم تنظیم کنید و در درازمدت تا حد زیادی از عمر باتری صرفه جویی کنید.

اما صفحه نمایش کم نور همیشه راحت نیست، به خصوص اگر بینایی شما ضعیف است. بنابراین، به جای کاهش روشنایی صفحه، چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟

یک جایگزین این است که نمایشگر برنامه های پرکاربرد خود را به حالت تاریک و همچنین نمایشگر عمومی گوشی الجی خود تغییر دهید. این کار صفحه گوشی الجی شما را به شدت تیره نمی‌کند، اما منوی سفید استاندارد و پس‌زمینه برنامه‌ها را به سیاه تبدیل می‌کند. تعجب خواهید کرد که این باتری چقدر می تواند بدون کاهش روشنایی صرفه جویی کند. می توانید حالت نمایش عمومی تلفن خود را با همان مراحلی که در تصاویر بالا نشان داده شده است تغییر دهید.

برنامه های پس زمینه در سریع خالی شدن باتری گوشی

برنامه‌های پس‌زمینه اساساً حتی زمانی که مستقیماً از آنها استفاده نمی‌کنید، کار می‌کنند. به عنوان مثال می توان به برنامه های VPN، آنتی ویروس، سلامت و تقویم اشاره کرد. این برنامه‌ها جنبه‌های خاصی از گوشی الجی شما را بدون دخالت شما نظارت یا کنترل می‌کنند، که در عین راحتی، باتری شما را به میزان قابل توجهی تخلیه می‌کند.

علاوه بر این، احتمالاً برای کار کردن در پس‌زمینه به تعداد زیادی از این برنامه‌ها نیاز ندارید. بنابراین، چگونه می توانید برنامه های پس زمینه را غیرفعال کنید؟

همانطور که در بالا نشان داده شده است، به تنظیمات خود بروید و روی Device Care (Android) یا Battery (iPhone) کلیک کنید. سپس باید گزینه بهینه سازی باتری را مشاهده کنید که در صورت فعال شدن، برنامه های غیرضروری پس زمینه را می بندد. این می تواند در نهایت باعث صرفه جویی در عمر باتری شما شود، بنابراین ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید.

حالت تصویر در تصویر

اگر از YouTube Premium، Twitch یا یک برنامه مشابه در تلفن خود استفاده می کنید، ممکن است قبلا از حالت تصویر در تصویر استفاده کرده باشید. این شامل تماشای هر ویدیو یا پخش جریانی در یک جعبه کوچک مشاهده بر روی صفحه نمایش شما هنگام استفاده از برنامه های دیگر است. اگرچه این کار راحت است، اما استفاده همزمان از چندین برنامه مانند این می تواند باتری گوشی الجی شما را تخلیه کند.

برای غیرفعال کردن حالت تصویر در تصویر در برنامه‌های انتخابی، به تنظیمات گوشی الجی خود بروید و به بخش برنامه‌ها در اندروید یا تصویر در تصویر در آیفون در بخش عمومی بروید.

سپس بر روی برنامه انتخابی خود از لیست ارائه شده کلیک کنید. اکنون می توانید مجوزها و تنظیمات کلی برنامه مورد نظر را مشاهده کنید. در اینجا، می‌توانید گزینه Picture in Picture را انتخاب کنید (اگر برای برنامه اعمال می‌شود) و با استفاده از کلید آن را فعال یا غیرفعال کنید.

اتصال 24/7 به باتری

ممکن است بی‌معنا به نظر برسد که Wi-Fi یا داده‌های خود را در تمام ساعات فعال نگه دارید تا بتوانید روز و شب در ارتباط باشید. اما این می‌تواند به میزان قابل توجهی باتری گوشی الجی شما را تخلیه کند، زیرا شما دائماً اعلان‌ها، به‌روزرسانی‌های پس‌زمینه و موارد دیگر را در مواقعی که لزوماً به آنها نیاز ندارید دریافت می‌کنید.

در طول ساعات خواب، زمان خوبی برای خاموش کردن وای فای است. البته می توانید به سادگی گوشی الجی خود را به حالت هواپیما تغییر دهید. اما، اگر نگران از دست دادن تماس فوری هستید، می‌توانید در عوض Wi-Fi و داده‌های خود را در لیست کشویی تلفن خود خاموش کنید تا همچنان بتوانید تماس‌های تلفنی را بپذیرید. به خاطر داشته باشید که تغییر دادن تلفن به حالت مزاحم نشوید، Wi-Fi یا داده‌های شما را خاموش نمی‌کند.

یک باتری تلفن قدیمی

گاهی اوقات، این یک برنامه یا تنظیماتی نیست که بر عمر باتری گوشی الجی شما تأثیر می گذارد، بلکه خود باتری است. مانند همه چیز، تلفن‌ها قدیمی می‌شوند و با گذشت سال‌ها، باتری شما به خوبی سابق نخواهد بود. پس از حدود دو یا سه سال (بسته به مدل گوشی الجی)، باتری شما دیگر نمی تواند به حداکثر ظرفیت اولیه خود برسد، که می تواند منجر به تخلیه سریع باتری شما شود.

گاهی اوقات گوشی الجی شما زمانی که متوجه کاهش کیفیت باتری می شود به شما اطلاع می دهد، اما گاهی اوقات این کار را نمی کند. رایج ترین نشانه خراب شدن باتری بدون هیچ اطلاعیه ای، عمر باتری کمتر است. بنابراین، در این مورد چه می توان کرد؟

اولین و واضح ترین گزینه تعویض باتری است. این معمولاً بسیار ارزان‌تر از جایگزینی کلی گوشی الجی هوشمند است و می‌تواند مشکل تخلیه سریع باتری شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند. قیمت باتری بسته به گوشی الجی خاصی که دارید متفاوت خواهد بود.

گزینه دیگر، البته، تعویض کامل گوشی الجی است. شما ممکن است در نقطه ای باشید که فقط باتری نیست که لبه خود را از دست داده است، بنابراین انتخاب یک جایگزین ممکن است گزینه راحت تر و از نظر مالی عاقلانه تر باشد. امروزه تعمیرات تلفن می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، بنابراین اگر با چندین قطعه معیوب سر و کار دارید و گوشی الجی شما سال‌هاست روشن می‌شود، ممکن است زمان ارتقا فرا رسیده باشد.

پیشنهاد مطالعه: علت کار نکردن داده های گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =