نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کار نکردن داده های گوشی الجی

فهرست مطالب

کار نکردن داده های گوشی. داده های تلفن همراه برای عملکرد صحیح تلفن همراه شما بسیار مهم است. تصور کنید داده های تلفن همراه شما برای اندروید شما کار نمی کند، هیچ یک از رسانه های اجتماعی یا موتورهای جستجو کار نمی کنند. در حالی که عملکرد داده های تلفن همراه می تواند در یک دوره زمانی مشخص رشد کند، زمان های قطعی نیز وجود دارد. و می توانیم قبول کنیم که وقتی خراب می شود، همه چیز می تواند به طرز وحشتناکی ناخوشایند باشد.

با این حال، خبر خوب این است که راه حل های سریعی برای این مشکلات وجود دارد. بهترین بخش، رفع این نوع مسائل معمولاً خیلی پیچیده نیست. بنابراین، در اینجا چند راه حل ساده برای مشکلات رایج اتصال داده تلفن همراه شما وجود دارد.

کار نکردن داده های گوشی

علائم کار نکردن داده های گوشی الجی

مشکلات شبکه و داده تلفن همراه به عدم اتصال به اینترنت در هنگام استفاده از شبکه داده تلفن همراه محدود نمی شود. یک سوال خوب برای پرسیدن این است که “چرا اینترنت من اینقدر کند است؟”

اگر داده های تلفن همراه شما کار نمی کند، تشخیص آن بسیار آسان است. این می تواند در شرایطی اتفاق بیفتد که وضعیت تلفن شما نشان دهد که به اینترنت متصل هستید اما به نظر می رسد همه چیز کار نمی کند. یا ممکن است به سادگی در موردی باشد که سرعت آپلود و دانلود بسیار پایین را تجربه کنید. برای تأیید اینکه آیا داده های تلفن همراه شما کار می کند، آزمایش سرعت اینترنت را انجام دهید. کافی است گزینه «Check my connection» را در مدیر وظیفه انتخاب کنید تا مطمئن شوید که حدس‌هایتان درست است.

اگر مشکلات اتصال تلفن همراه را پیدا کردید، وحشت نکنید، زیرا راه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را حل کنید. اکثر این راه ها بسیار ساده هستند.

محدودیت داده تلفن همراه

اکثر اپراتورها خدمات و طرح های داده تلفن همراه را با داده های محدود ارائه می دهند. و بیایید صادق باشیم، بسیاری از ما بدون پیگیری میزان مصرف داده، رومینگ را بدیهی می دانستیم. بنابراین، اگر داده های تلفن همراه شما روی تلفن اندرویدی شما کار نمی کند، یکی از دلایل احتمالی آن است. تنها سناریویی که در آن لازم نیست در نظر بگیرید این است که یک برنامه داده نامحدود دارید.

برای بررسی اینکه آیا محدودیت داده تلفن همراه خود را برای روز، هفته یا ماه به حداکثر رسانده اید، کافی است به تنظیمات تلفن خود بروید. از آنجا، روی «مصرف داده» ضربه بزنید، جایی که می‌توانید داده‌هایی را که در مدت زمان معینی مصرف کرده‌اید پیدا کنید. اگر به سقف داده خود رسیدید، بهتر است با شرکت مخابراتی خود برای تسویه صورتحساب ارتباط برقرار کنید. اگر این کار را نکردید، ممکن است مجبور شوید به دنبال دلایل احتمالی دیگر برای از کار افتادن داده های تلفن همراه خود باشید.

راه اندازی مجددا تلفن همراه

مردم در سراسر اینترنت در مورد راه اندازی مجدد هر ابزاری به امید تعمیر آن شوخی می کنند. هرچقدر هم که می تواند کلیشه ای باشد، آنها در بسیاری از موارد عمل می کنند. این راه حل ممکن است به طرز مشکوکی ساده به نظر برسد، اما گاهی اوقات، ساده ترین چیزی است که برای کارکرد آن نیاز دارید.

ترفندی که برخی افراد برای کارکرد در بسیاری از موارد مشاهده می کنند، روشن کردن تلفن همراه خود با حالت هواپیما است. برای انجام این کار، به تنظیمات بروید و روی “شبکه های بی سیم” یا “اتصالات” ضربه بزنید. از آنجا، حالت هواپیما را روشن کنید و گوشی الجی خود را خاموش کنید. نیم دقیقه صبر کنید و سپس تلفن همراه خود را دوباره روشن کنید. به همان قسمت تنظیمات بروید و حالت هواپیما را خاموش کنید.

پس از آن، بررسی کنید که آیا داده های تلفن همراه شما دوباره کار می کند. برای بررسی دقیق، مطمئن شوید که فقط به خدمات داده تلفن همراه خود متصل هستید و مطمئن شوید که WiFi تلفن همراه شما خاموش است.

حالت هواپیما

بسیاری از اوقات، خطاهای تنظیم دلیل کار نکردن داده های تلفن همراه شما است. اگرچه احمقانه به نظر می رسد، فراموش کردن برخی چیزها طبیعی است. پس از یک پرواز طولانی با روشن بودن «حالت هواپیما»، ممکن است فراموش کرده باشید آن را خاموش کنید. احتمال دیگر این است که شما می‌توانید آن را به طور تصادفی روشن کرده باشید و هرگز متوجه آن نشده باشید.

اگر حالت هواپیما را روشن می بینید، با رفتن به تنظیمات گوشی الجی، آن را خاموش کنید. بسته به مدل گوشی الجی و نسخه سیستم عامل اندروید، به بخش «شبکه‌های بی‌سیم» یا «اتصالات» بروید. در آنجا، «حالت هواپیما» را خواهید یافت. آن را خاموش کنید، منتظر بمانید تا شبکه‌هایتان دوباره وصل شوند، و سپس دوباره بررسی کنید که آیا داده‌های تلفن همراهتان کار می‌کند یا خیر.

استفاده از شبکه تلفن همراه

یکی دیگر از راه حل های ساده برای مشکلات داده تلفن همراه شما، بررسی اینکه آیا از اتصال صحیح استفاده می کنید یا خیر. حالت های شبکه خاصی هر کدام محدودیت های خاص خود را دارند و بسته به دستگاه اندرویدی شما، ممکن است همیشه خوب ترجمه نشود.

مدل‌های مختلف تلفن دارای الزامات مختلفی هستند که به اتصال بهینه اینترنت متصل می‌شوند. تلفن هایی با قابلیت 4G وجود دارند که با شبکه های 4G به خوبی کار می کنند، در حالی که برخی از تلفن ها دارای گزینه شبکه 4G هستند اما به طور محدود در آن حوزه شبکه کار می کنند. بنابراین، مطمئن شوید که آیا تنظیمات شبکه شما برای قابلیت های تلفن شما بهینه است یا خیر.

تغییر حالت شبکه در گوشی الجی اندرویدی بسیار آسان است. ابتدا به تنظیمات خود بروید. سپس بخش «داده موبایل» را انتخاب کنید. از آنجا، “حالت شبکه” را انتخاب کنید و بهترین گزینه را برای گوشی الجی خود انتخاب کنید. اگر تلفن شما دارای گزینه خودکار 2G/3G/4G است، به آن حالت تغییر دهید تا دستگاه شما به طور خودکار سعی کند از بهترین گزینه موجود در یک منطقه خاص استفاده کند. پس از تغییر حالت شبکه، دوباره بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت تلفن همراه شما دوباره کار می کند یا خیر.

وارد کردن دوباره سیم کارت

راه دیگر برای رفع این مشکل، قرار دادن مجدد سیم کارت است. گاهی اوقات راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد ارتباط بین تلفن و سیم کارت برای رفع بسیاری از مشکلات داده سلولی کافی است. توجه داشته باشید، قبل از برداشتن سیم کارت باید گوشی الجی خود را خاموش کنید.

پس از برداشتن، 30 ثانیه صبر کنید و سپس سیم کارت خود را دوباره وارد کنید. گوشی الجی هوشمند خود را دوباره روشن کنید، منتظر بمانید تا دوباره به شبکه ها متصل شود. سپس، بررسی کنید که آیا مشکل داده تلفن همراه شما برطرف شده است.

پیشنهاد مطالعه: رفع خالی شدن فضای ذخیره سازی گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =