نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت سیاه شدن صفحه تلویزیون

فهرست مطالب

علت سیاه شدن صفحه تلویزیون اگر صاحب تلویزیون ال‌جی هستید، این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش به‌طور تصادفی سیاه شده است. بسیاری از مشتریان از کار نکردن تلویزیون ال‌جی خود و قطع شدن آن در میانه نمایش شکایت کرده‌اند و نمی‌توانند دلیل آن را بفهمند. اگر صفحه سیاه را به صورت تصادفی در تلویزیون ال جی خود دریافت می کنید، راه حل های ساده ای وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

علت سیاه شدن صفحه تلویزیون

چرا صفحه تلویزیون ال جی به طور تصادفی سیاه می شود؟

صفحه تلویزیون ال جی گاهی اوقات به طور تصادفی سیاه می شود. برای رفع این مشکل، باید کابل ها یا اتصالات شل شده را بررسی کنید، منبع تغذیه را بررسی کنید، سیستم عامل را به روز کنید یا ورودی تلویزیون را تغییر دهید. در موارد نادر، ممکن است مشکل سخت افزاری باشد یا تلویزیون شما در حالت صرفه جویی انرژی گیر کند.

تلویزیون‌های ال‌جی در گذشته مشکلاتی را تجربه کرده‌اند، از جمله سیاه شدن تصادفی صفحه نمایش. شایع ترین علت سیاه شدن صفحه نمایش، شل بودن اتصال بین سیم برق و دستگاه است یا تلویزیون ال جی شما اتصال بدی به اینترنت یا کابل شما دارد.

با این حال، همیشه اینطور نیست و در این راهنما، همه دلایل ممکن و بهترین راه برای رفع آن را ارائه می دهیم. همه تلویزیون ها متفاوت هستند و معمولاً مشکلاتی منحصر به فرد در طراحی خاص خود دارند. به همین دلیل است که ما برای ارائه دقیق ترین اطلاعات برای کمک به تلویزیون های مختلف ال جی که از این مشکل رنج می برند، زمان صرف کردیم.

چرا صفحه تلویزیون ال جی به طور تصادفی سیاه می شود؟

صفحه تلویزیون ال جی به طور تصادفی سیاه می شود و این فقط مشکل تلویزیون نیست. دلایل زیادی برای این موضوع می تواند وجود داشته باشد، اما بیشتر آنها به منبع تغذیه مربوط می شود.

این مشکل رایجی است که مشتریان تلویزیون ال جی با آن مواجه هستند. دلیل این موضوع این است که تلویزیون های ال جی به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی داشته باشند و زمانی که هیچ سیگنالی را تشخیص ندهند صفحه نمایش خود را خاموش می کنند.

آنها این کار را برای صرفه جویی در مصرف برق زمانی که سیگنال یا سیگنال کم وجود دارد انجام می دهند. تلویزیون برای چند ثانیه سیاه می شود و دوباره روشن می شود.

راه حل این مشکل این است که اتصالات صفحه تلویزیون ال جی خود را بررسی کنید و از محکم و ایمن بودن آنها مطمئن شوید. اگر ورودی کافی روی صفحه تلویزیون ال‌جی ندارید، می‌توانید از یک تقسیم‌کننده HDMI برای جلوگیری از از دست دادن سیگنال از منبع سیگنال خود استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث سیاه شدن تصادفی صفحه تلویزیون ال جی شما می شود، این مشکلات احتمالی زیر را در نظر بگیرید.

اتصالات آسیب دیده یا سست

گاهی اوقات، دلیل ساده سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون شما چیزی به سادگی شل شدن کابل است. اگر می‌دانید خودتان چگونه این مشکل را برطرف کنید، همیشه لازم نیست با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

شایع ترین علت سیاه شدن صفحه نمایش مشکل در کابل HDMI است که تلویزیون و دستگاه منبع را متصل می کند. اگر از اتصال HDMI استفاده می کنید، مطمئن شوید که کابل های شما در شرایط خوبی هستند و به طور ایمن به هر دو دستگاه متصل هستند.

بسته به تنظیمات تلویزیون خود، باید کابل های شل پشت تلویزیون را بررسی کنید. همچنین می توانید کابل ها را با تلویزیون دیگری تست کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند.

مشکلات منبع تغذیه

یکی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های ال جی این است که در حین استفاده به طور تصادفی خاموش می شوند و صفحه سیاه نشان می دهند. این مشکل اغلب با جایگزینی منبع تغذیه با منبع جدید قابل حل است.

این را می توان از طریق عیب یابی عمومی مانند راه اندازی مجدد تلویزیون تعیین کرد. همچنین باید در صورت امکان با تلویزیون ال جی خود از بارگیری بیش از حد نوارهای برق اجتناب کنید. توصیه می کنیم همیشه تلویزیون خود را مستقیماً به دیوار وصل کنید.

اگر مشکل ادامه داشت، کابل منبع تغذیه را در تلویزیون دیگری امتحان کنید تا ببینید کار می کند یا خیر. این به شما کمک می کند تا مشکل را محدود کنید.

خرابی سخت افزار

شناسایی مشکل سخت افزار داخلی تلویزیون ال جی به عنوان مصرف کننده سخت ترین مشکل است. این به این دلیل است که بخش‌های زیادی در داخل تلویزیون وجود دارد که مصرف‌کنندگان نمی‌توانند آن‌ها را ببینند و بدون باز کردن تلویزیون نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این امر تشخیص اینکه کدام قسمت مشکل دارد را برای مصرف کنندگان سخت می کند.

اگر فکر می کنید مشکل تلویزیون شما به خرابی سخت افزار داخلی مربوط می شود، توصیه می کنیم فوراً با یک تکنسین یا پشتیبانی فنی ال جی تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =