نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شناسایی مشکلات هوایی تلویزیون الجی

فهرست مطالب

شناسایی مشکلات هوایی تلویزیون. از آب و هوای بد گرفته تا تجهیزات آسیب دیده و دستگاه های ناسازگار، راه حل مشکلات رایج آنتن تلویزیون الجی را با راهنمای متخصص بیابید. اگر تصوير تلويزيون شما مدام پاره مي‌شود يا هنگ مي‌ کند، اگر صدا مدام از بين مي‌رود يا اگر اصلاً براي گرفتن سيگنال تلاش مي‌كنيد، ممكن است سيگنال هوايي ضعيفي داشته باشيد.

شناسایی مشکلات هوایی تلویزیون

بررسی آنتن هوایی در شناسایی مشکلات هوایی تلویزیون

قبل از اینکه بخواهید آنتن خود را تعمیر یا تعویض کنید، ابتدا مهم است که بررسی کنید که این آنتن شماست و نه تجهیزات دیگر که باعث این مشکل شده اند:

  • با همسایگان خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا مشکلی دارند یا خیر
  • سایر تلویزیون الجی های خانه خود را که به آنتن های مختلف متصل هستند، بررسی کنید
  • اگر تلویزیون الجی های دیگر تحت تأثیر قرار گرفته اند، مشکل احتمالاً مربوط به فرستنده محلی شما است که ممکن است سیگنال ضعیفی را منتشر کند. آب و هوای بد مانند باد شدید و باران نیز می تواند باعث اختلال در دریافت شود.

اگر با مشکل سیگنال در یک آنتن عمومی، مانند یک بلوک آپارتمانی، آنتن مواجه هستید، ممکن است آنتن معیوب باشد. با همسایه ها و سایر ساکنان خود چک کنید تا ببینید آیا آنها هم همین مشکل را دارند یا خیر.

چندین عامل دیگر وجود دارد که می تواند بر دریافت هوایی شما تأثیر بگذارد:

  • تلویزیون الجی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام سیم‌های پشتی – به برق، آنتن، جعبه دیجیتال، پخش‌کننده ویدئو یا DVD یا ضبط به درستی وصل شده‌اند.
  • فشار هوای بالا ممکن است باعث شکسته شدن تصویر یا حتی از دست دادن کامل دریافت شود. این موقتی است و پس از گذشتن آب و هوا، پذیرش شما باید به حالت عادی برگردد
  • تداخل خارجی مانند پخش کننده غیرقانونی می تواند بر سیگنال شما تأثیر بگذارد. اگر می توانید این را بررسی کنید

بررسی سالم بودن تجهیزات

اگر هم آنتن های همسایه و هم سایر تلویزیون الجی های خانه شما خوب است، احتمالاً بخشی از تجهیزات شما معیوب است. برای رد کردن مشکلات با جعبه Freeview خود موارد زیر را انجام دهید:

  • ابتدا جعبه Freeview و تلویزیون الجی خود را مجددا راه اندازی کنید
  • اگر چیزی تغییر نکرد، کادر Freeview خود را مجددا تنظیم کنید
  • بررسی کنید که همه سرنخ ها و دوشاخه ها به درستی و ایمن به تلویزیون الجی و جعبه Freeview شما وصل شده باشند

اگر کانال‌ها را از دست داده‌اید یا کانال‌هایی را از ناحیه اشتباه دریافت می‌کنید، راه‌اندازی مجدد و سپس تنظیم مجدد جعبه Freeview باید مشکل را حل کند. اگر این کار موفقیت آمیز نبود، با سازنده Freeview Box خود تماس بگیرید زیرا ممکن است دستگاه دچار نقص شده باشد.

اگر هیچ یک از راه حل های بالا مشکل سیگنال شما را برطرف نکرد، ممکن است آنتن شما شکسته یا از تراز خارج شده باشد. اگر می توانید آنتن خود را ببینید، نگاه کنید که آیا در همان جهتی است که سایرین در نزدیکی خود هستند. اگر اینطور نیست، احتمالاً باید تنظیم شود. همچنین باید آنتن و اتصالات آن را برای عیوب توسط یک متخصص بررسی کنید.

بررسی عملکرد آنتن تلویزیون الجی

می توانید صحنه را به تصویر بکشید. شما از یک روز کاری سخت وارد شده اید و دوست دارید چیزی را روی جعبه تماشا کنید. فقط برای روشن کردن تلویزیون الجی و هیچ چیز. در حالی که دلایل بالقوه زیادی وجود دارد که چرا از شما استقبال نمی شود، ما روی تماشای آنتن تمرکز می کنیم.

بررسی آنتن روی پشت بام

شاید اخیراً طوفان یا باد شدیدی رخ داده باشد و هوایی شما شکسته باشد یا در موقعیت اشتباهی قرار داشته باشد. شما مجبور نیستید از پشت بام بالا بروید زیرا می توانید آسیب آشکاری از زمین ببینید.

گاهی اوقات ساده ترین راه حل می تواند مشکل شما را برطرف کند. اطمینان حاصل کنید که کابل هم در تلویزیون الجی و هم در پریز دیواری وارد و ایمن شده باشد.

کابل شماست یا تلویزیون الجی

دو راه آسان برای بررسی اینکه تلویزیون الجی شما است یا کابل وجود دارد. اول، اگر تلویزیون الجی دیگری در دسترس دارید، این است که یک تلویزیون الجی دوم تهیه کنید و آن را روی کابلی امتحان کنید که احتمال خرابی آن وجود دارد. اگر کار کند، ممکن است به تلویزیون الجی مربوط شود. با این حال، خیلی مشتاق نباشید آن را کنار بگذارید، ممکن است توضیح دیگری وجود داشته باشد.

راه دوم این است که تلویزیون الجی خود را بردارید و آن را روی کابلی امتحان کنید که مطمئناً می دانید کار می کند. اگر بتوانید از این کابل دیگر سیگنال دریافت کنید، مشکل را به اتصال اولیه خود محدود کرده اید.

دلیل عدم دریافت سیگنال می تواند این باشد که از کانال ورودی اشتباه استفاده می کنید یا اینکه تنظیم به دلایلی بازنشانی شده است. دستگاه دیگری مانند کنسول بازی یا پخش کننده DVD را امتحان کنید و وصل کنید. اگر بتوانید از آن عکس بگیرید، احتمال اینکه مقصر آنتن باشد بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه: رفع خاکستری شدن صفحه نمایش تلویزیون ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »