نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون الجی

فهرست مطالب

آیا با نحوه رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون آشنایی دارید؟ زندگی مدرن بدون تلویزیون الجی های هوشمند که روشی روان برای دسترسی به طیف وسیعی از سرگرمی ها از جمله خدمات پخش جریانی، تلویزیون الجی کابلی و بازی های ویدیویی ارائه می دهند، یکسان نخواهد بود. آنها با آوردن اینترنت و انواع برنامه ها مستقیماً به تلویزیون الجی خود، روشی آسان و مفید برای تماشای محتوای مورد علاقه خود در اختیار شما قرار می دهند.

تلویزیون الجی‌های هوشمند مانند همه فناوری‌های دیگر، می‌توانند چالش‌های مختلفی را تجربه کنند، از اشتباهات انسانی گرفته تا مشکلات فناوری. بنابراین، گاهی اوقات باید با متخصص تعمیر تلویزیون الجی تماس بگیرید تا کار را به درستی انجام دهد.

رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون
رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون

چرا صفحه تلویزیون الجی شما خطوط عمودی را نشان می دهد

بروز خطوط عمودی بر روی صفحه نمایش یکی از مشکلات مکرر کاربران تلویزیون الجی های هوشمند است. عوامل متعددی از جمله تکنولوژی معیوب، استفاده بیش از حد یا حتی آسیب دیدن تلویزیون الجی ممکن است مقصر این موضوع باشند.

ما در این پست عمیقاً به این موضوع می پردازیم و توضیح واضحی در مورد اینکه چرا خطوط عمودی به وجود می آیند و چگونه آنها را برطرف کنید به شما ارائه می دهیم.

در اینجا چند دلیل بالقوه خطوط عمودی در تلویزیون الجی هوشمند برای شروع آورده شده است.

  • خطوط عمودی ممکن است در نتیجه اتصالات شل کابل، مانند کابل های HDMI یا ویدیو، روی صفحه ظاهر شوند. با بررسی اتصالات مطمئن شوید که محکم وصل شده اند.
  • ممکن است خطوط عمودی بر روی صفحه نمایش در نتیجه گرمای بیش از حد ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که ناحیه ای که تلویزیون الجی شما در آن قرار دارد تهویه مناسبی دارد و فضای کافی در اطراف آن برای جریان هوا وجود دارد.
  • پنل LCD معیوب: اگر خطوط عمودی حتی پس از بررسی اتصالات کابل ادامه پیدا کند، ممکن است به دلیل خرابی پنل LCD باشد. این یک مشکل متداول است که تنها با تعمیرکار متخصص قابل حل است.
  • خطوط عمودی روی صفحه نمایش نیز می تواند به دلیل مشکلات نرم افزاری ایجاد شود. برای بررسی اینکه آیا مشکل را برطرف می کند، سعی کنید سیستم عامل تلویزیون الجی خود را ارتقا دهید یا آن را به پیش فرض های کارخانه خود برگردانید.
رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون
رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون

اگر خطوط تلویزیون الجی هوشمند شما عمودی باشد چه کاری باید انجام دهید

درک ماهیت موضوع برای کشف دلیل خطوط عمودی یا شبح در تلویزیون الجی itel شما ضروری است. در این مورد نیز می توانید با کارشناس خدمات تعمیر تلویزیون الجی مشورت کنید. در اینجا برخی از مشکلات احتمالی و محتمل ترین راه حل برای آنها آمده است-

گاهی اوقات به دلایل مختلف تلویزیون صدا داشته اما تصویر ندارد. در این مواقع چه باید کرد؟ مطالعه مقاله « داشتن صدا و نداشتن تصویر تلویزیون الجی » می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

خطوط متحرک یا مواج در رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون

اگر خطوطی را دیدید که تاب می‌خورند، حرکت می‌کنند یا موج‌دار به نظر می‌رسند، ممکن است اتصال کابل شل شده باشد. در این شرایط، قرار دادن مجدد سیم‌ها و اطمینان از اتصال محکم آنها بهترین اقدام خواهد بود.

خطوطی که مستقیم یا ثابت هستند

اگر خطوط مستقیم یا ثابت باشند، تلویزیون الجی ممکن است مشکل داخلی داشته باشد. در این شرایط ممکن است لازم باشد با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

چند عکس یکی بر روی دیگری

انباشته شدن چندین عکس روی هم به عنوان ghosting شناخته می شود و می تواند توسط اتصال کابل معیوب یا قطعات داخلی معیوب ایجاد شود. اگر مشکل در نتیجه اتصال شل باشد، قرار دادن مجدد سیم ها آن را برطرف می کند. با این حال، اگر مشکل در داخل باشد، ممکن است تعمیر متخصص لازم باشد.

خطوط عمودی در رفع گام به گام خطوط عمودی تلویزیون

اتصال کابل معیوب معمولاً با خطوط عمودی نشان داده می شود. به سادگی کابل ها را دوباره نصب کنید و مطمئن شوید که برای اصلاح این مشکل محکم وصل شده اند. اجازه دهید اکنون چند راه حل بالقوه را به شما ارائه دهم که می تواند به حل مشکل کمک کند-

اتصالات کابل را بررسی کنید

اگر خطوط عمودی فقط در چند کانال یا هنگام استفاده از یک دستگاه خاص نشان داده شود، ممکن است در اتصالات کابل مشکلی وجود داشته باشد. برای اطمینان از اتصال محکم سیم ها، ابتدا آنها را جدا کنید، سپس دوباره وصل کنید.

تلویزیون الجی را ریست کنید

تنظیم مجدد تلویزیون الجی ممکن است گهگاه مشکلات نرم افزاری کوچکی را که منجر به ایجاد خطوط عمودی می شود، برطرف کند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه بازگرداندن تلویزیون الجی به تنظیمات کارخانه، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.

به دنبال تداخل باشید

تداخل سایر تجهیزات الکتریکی ممکن است گاهی باعث ایجاد خطوط عمودی شود. برای بررسی اینکه آیا خطوط از بین می روند، دستگاه های دیگر مانند کنسول های بازی یا جعبه های کابل را جدا کنید.

نرم افزار تلویزیون الجی را به روز کنید

اگر خطوط عمودی ادامه داشت، ممکن است بخواهید نرم افزار تلویزیون الجی را به روز کنید. برای جزئیات در مورد نحوه به روز رسانی نرم افزار، به تنظیمات تلویزیون الجی یا وب سایت سازنده مراجعه کنید. اگر مشکل حل نشد، بهترین گزینه خدمات تعمیر تلویزیون الجی نزدیک من را در گوگل جستجو کنید. ممکن است متخصصان فوق‌العاده‌ای را برای کمک به شما در آنجا بیابید.

اگر هیچ یک از این اصلاحات کار نکرد، ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد که باید برطرف شود. برای تعمیر تلویزیون الجی خود، با یک مرکز خدمات مورد تایید سازنده تماس بگیرید.

برای شناسایی ریشه مشکل و تضمین درستی تعمیر تلویزیون الجی، ترجیحاً اگر خطوط عمودی با وجود تلاش برای رفع این مشکل همچنان ظاهر می شوند، تلویزیون الجی را توسط یک متخصص بازرسی کنید.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب‌یابی و تعمیر انواع تلویزیون هوشمند LG ، کافیست با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات محصولات LG در ارتباط باشید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =