نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داشتن صدا و نداشتن تصویر تلویزیون الجی

فهرست مطالب

دلایل نداشتن تصویر تلویزیون چیست؟ آیا تلویزیون الجی شما فقط صدا را پخش می کند نه ویدیو؟ آیا صفحه تلویزیون الجی شما سیاه است؟ از این اصلاحات برای از سرگیری پخش استفاده کنید. یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناس سرویس تلویزیون الجی تماس بگیرید. تلویزیون الجی شما دیگر تلویزیون الجی نیست.

در عوض یک سیستم صوتی است. بخش بصری تلویزیون الجی از بین رفته است. با این حال، هیچ اطلاعات بصری در دسترس نیست. تلویزیون الجی شما برای گوش دادن نیست، اینطور است؟ نترسید و راه حل های ذکر شده در زیر را اجرا کنید.

نداشتن تصویر تلویزیون
نداشتن تصویر تلویزیون

تنظیمات نادرست در نداشتن تصویر تلویزیون

می توانید طیف وسیعی از تنظیمات را در تلویزیون الجی خود سفارشی کنید. برخی از این موارد بر اتصالات تلویزیون الجی شما تأثیر می گذارد و در صورت مشاهده چیزی تأثیر می گذارد. شروع با چک های تقریباً توهین آمیز ظاهری هرگز ضرری ندارد، پس بیایید ادامه دهیم.

تنظیم مجدد ملایم

ساده ترین مکان برای شروع.

  • به مدت 60 ثانیه، تلویزیون الجی خود را از برق بکشید. به سادگی آن را خاموش نکنید
  • پس از جدا کردن آن، دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • در آن 60 ثانیه، به آرامی بشمارید یا از ساعت استفاده کنید.
  • کابل را دوباره به تلویزیون الجی وصل کنید و به دنبال تصویر بگردید. اگر کار کرد، کار شما تمام شده است.
  • اگر نه، به مرحله زیر بروید.
  • روشنایی تنظیم روشنایی دستگاه خود را تأیید کنید. ممکن است گاهی اوقات یک تنظیم باگ شود.

ورودی ها و کابل ها را برای HDMI بررسی کنید

در صورت بروز مشکل در ورودی های HDMI، سیگنال بصری ممکن است قطع شود اما صدا به کار خود ادامه می دهد. سوکت های ورودی و کابل ها دو نقطه اصلی خرابی هستند.

ابتدا، هر سیم HDMI را از تلویزیون الجی و از دستگاه متصل دیگر در دو طرف جدا کرده و دوباره وصل کنید. این کار را برای هر دستگاه متصل به تلویزیون الجی خود انجام دهید.

کابل را از یک منبع خاص با یک کابل شناخته شده جایگزین کنید. ببینید آیا این کمکی است یا خیر. هر منبعی که دارید باید به نوبه خود تحت درمان قرار گیرد. اگر این صرافی مشکل را حل کرد، یک کابل جدید خریداری و نصب کنید.

محل پلاگین منبع را در تلویزیون الجی و تنظیمات منبع را بررسی کنید. کاملاً غیرممکن است که بین ورودی و تنظیم ناهماهنگی وجود داشته باشد زیرا در حال حاضر صدا را دریافت می کنید. در این صورت به سراغ مورد بعدی بروید.

توصیه می‌شود از کابل‌های تایید شده استفاده کنید، زیرا کابل‌های HDMI بدون گواهی ممکن است گاهی اوقات به این شکل مشکلاتی را ایجاد کنند.

چگونه مشکلات تلویزیون را به طور اضطراری شناسایی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال مقاله « عیب یابی اضطراری مشکلات تلویزیون الجی » را از دست ندهید.

مشکلات نرم افزاری در نداشتن تصویر تلویزیون

اگر ویژگی به روز رسانی نرم افزار فعال نباشد، تلویزیون الجی شما می تواند به طور نامنظم کار کند. به‌روزرسانی دستی یک اقدام اضافی است که می‌توانید برای رد کردن علت احتمالی انجام دهید. شما کسی نیستید که بتوانید تمام آنچه را که می خواهید درست کنید. برای جستجوی متخصص تعمیر تلویزیون الجی در مجاورت گزینه خوبی است.

به دلیل غیرقابل اعتماد بودن پراکنده، به جای به روز رسانی های مبتنی بر WiFi از یک منبع سیمی سخت یا یک درایو فلش در درگاه USB تلویزیون الجی استفاده کنید.

تنظیم مجدد کارخانه

مرحله آخر بازنشانی کارخانه است اگر ارتقاء تاثیری نداشته باشد یا عمل نکند. قبل از انجام این کار پیکربندی های متعددی را که تغییر داده اید یادداشت کنید زیرا تنظیم مجدد همه آنها را حذف می کند.

اگر مشکل عدم تصویر را برطرف کرد، تلویزیون الجی شما تمام تنظیمات پیش‌فرض کارخانه را خواهد داشت، بنابراین بازگشت به پیکربندی قبلی مقداری کار طول می‌کشد. دستورالعمل‌های بازنشانی همراه با تلویزیون الجی را برای تکمیل آن دنبال کنید.

نداشتن تصویر تلویزیون
نداشتن تصویر تلویزیون

مشکلات سخت افزاری در نداشتن تصویر تلویزیون

پس از بررسی اتصالات، دستگاه های متصل و تنظیمات نرم افزار، اجازه دهید عملکرد تلویزیون الجی را بررسی کنیم.

کابل ها را بررسی کنید

گاهی اوقات مشکل را می توان تنها با جدا کردن و اتصال مجدد هر کابل، حتی قبل از اینکه بوردهای جداگانه را آزمایش کنید، حل کرد. سیم‌های روبانی که برد اصلی را به برد کوچکی به نام برد T-Con متصل می‌کنند در این مرحله بسیار مهم هستند.

  • ابتدا مطمئن شوید که تلویزیون الجی از برق جدا شده است.
  • هر کابل را یکی یکی از برق بکشید و دوباره وصل کنید.
  • قبل از نصب مجدد کابل‌های نوار، حتی ممکن است بخواهید از یک پاک کن برای تمیز کردن مخاطبین استفاده کنید.

ملایم باشید و وقت بگذارید. اکثر سیم‌ها فقط در یک مکان به خوبی قرار می‌گیرند، اما وقتی فرآیند قطع و وصل مجدد را به پایان می‌رسانید، ایجاد یک علامت کوچک در کنار هر یک ضرری ندارد.

پس از اتمام این کار، تلویزیون الجی را دوباره به برق وصل کنید تا ببینید آیا تصویری ظاهر شده است یا خیر. اگر چنین است، به مرحله بعدی بروید؛ در غیر این صورت، متوقف شود.

پنل LCD معیوب در نداشتن تصویر تلویزیون

پنل LCD شما ممکن است شکست بخورد، به خصوص اگر آزمایش نورهای بد پشت صفحه نمایش خالی ایجاد کند. خطوط افقی یا عمودی منفرد در تصویر روی صفحه نشانگر معمولی خرابی پانل هستند. یکی دیگر از نشانه های خرابی پانل، تصاویر تحریف شده ای است که فقط در یک مکان روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

سوء استفاده فیزیکی عامل اصلی در بسیاری از خرابی های پانل است. علاوه بر این، طراحی پانل‌ها که شامل تراشه‌های تعبیه‌شده در پلاستیک انعطاف‌پذیر یا چسبانده شده به شیشه است، آنها را مستعد خرابی‌های جبران‌ناپذیر در دستگاه‌های جانبی می‌کند.

اگر پانل آسیب ببیند، هزینه و کار تعمیر متضرر می شود زیرا تعویض پانل یک فرآیند کار فشرده و پرهزینه است. اگر تعویض پنل از نظر مالی امکان پذیر نیست، می توانید سایر قطعات داخلی تلویزیون الجی را بفروشید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =