نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل نشتی ماشین لباسشویی الجی شما

فهرست مطالب

دلایل نشتی ماشین لباسشویی. چیزی در مورد احساس موفقیت بعد از یک روز شستن لباس وجود دارد. در اغلب موارد، راحت نگه داشتن روتین، شستشو پس از شستشو آسان است. اما در یک لحظه نادر، اگر متوجه شدید که آب ماشین لباسشویی الجی شما نشت می کند، ممکن است لزوماً به این معنی نباشد که باید روز لباسشویی الجی را به تعویق بیندازید. نشتی ماشین لباسشویی الجی شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

برخی ممکن است فقط به یک تعمیر ساده نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است منجر به تماس خدمات با یک متخصص شود. این راهنما می‌تواند به شما کمک کند تا گام‌هایی برای حل مشکل بردارید. برای ایمنی خود، قبل از شروع، ماشین لباسشویی الجی خود را با استفاده از کنترل ها خاموش کنید، سیم برق را از پریز جدا کنید و بررسی کنید که دریچه های آب روی دیوار خاموش باشند.

دلایل نشتی ماشین لباسشویی

نشتی ماشین لباسشویی الجی از پایین

گودال زیر ماشین لباسشویی الجی شما می تواند در نتیجه آسیب به پمپ آب باشد. آب را در طول چرخه به گردش در می آورد و همچنین پس از اتمام چرخه آب را تخلیه می کند. برخی از ماشین ها ممکن است دو پمپ متفاوت داشته باشند – یکی که فقط آب را پمپ می کند و دیگری که تخلیه می کند. این با توجه به مدل لباسشویی الجی متفاوت است.

یکی دیگر از منابع احتمالی نشت آب می تواند ترک خوردگی یا شل شدن لوله تخلیه باشد. نزدیک پمپ آب قرار می گیرد و آب کثیف را از یک بار شستشو از وان خارج می کند.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که مهر و موم وان لباسشویی الجی ممکن است معیوب باشد و آب را روی زمین شما بماند. از نظر فنی دو وان در واشر شما وجود دارد. اولین وان متحرک و سوراخ دار است که لباس ها در آن قرار می گیرند. سطح سوراخ شده اجازه می دهد تا آب در طول چرخه وارد و خارج شود. وان بیرونی وان داخلی را پشتیبانی می کند و همچنین آب را در طول چرخه شستشو نگه می دارد.

هر یک از این قطعات در داخل ماشین لباسشویی الجی قرار دارند و ممکن است نیاز به تعمیرات توسط یک تکنسین حرفه ای داشته باشند. برای دارندگان ویرپول، می توانید برای تعمیرات لوازم خانگی یک قرار ملاقات تعیین کنید.

نشتی شلنگ ماشین لباسشویی الجی

آیا شیلنگ ها به طور ایمن وصل شده اند؟ مطمئن شوید که شیلنگ های پرکننده و تخلیه به طور ایمن به واشر متصل هستند. همچنین ممکن است بخواهید واشرهای لاستیکی روی شیلنگ‌های ورودی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاملاً در جای خود قرار گرفته‌اند و آسیب‌دیده یا گم نشده‌اند. هر قسمتی را که ممکن است شل شده باشد سفت کنید.

شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پیچ خورده یا گرفتگی ندارد. شلنگ مسدود شده ممکن است جریان را پشتیبان کند و در نتیجه آب راکد شود. همچنین ممکن است بخواهید ببینید شلنگ تخلیه شما به درستی نصب شده است یا خیر. همانطور که در حال بازرسی شیلنگ ها هستید، به دنبال هر گونه خوردگی، ترک یا سوراخی باشید که ممکن است باعث نشتی شود.

تعویض شیلنگ هر چند وقت یکبار

هر سه تا پنج سال یکبار شیلنگ های خود را تعویض کنید. چه شلنگ های لاستیکی یا فلزی داشته باشید، مراقبت از ترک، خوردگی یا آسیب به کارکرد نرم دستگاه کمک می کند.

چکه آب داخل ماشین لباسشویی الجی

اگر متوجه چکیدن آب به داخل ماشین لباسشویی الجی خود شدید حتی اگر خاموش باشد، ممکن است در شیر ورودی ماشین لباسشویی الجی مشکل داشته باشید. این اجازه می دهد تا آب به داخل وان جریان یابد. دریچه پشت دستگاه را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا نشتی دارد یا خیر.

نشت ماشین لباسشویی الجی از درب

به احتمال زیاد این مشکل مربوط به مهر و موم درب ماشین لباسشویی الجی درب جلو است. آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه کثیفی یا زباله از بین برود. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با عقب کشیدن به آرامی متوجه شوید که چیزی زیر درزبند قرار گرفته است. هر گونه پارگی در مهر و موم نیاز به تعویض قطعه دارد.

دوباره بررسی کنید که درب به درستی بسته شده باشد. اگر سوئیچ درب معیوب دارید، ممکن است در طی چرخه شستشو باز شود و گودالی زیر ماشین لباسشویی الجی شما باقی بماند.

مصرف بیش از حد مواد شوینده ممکن است باعث ترشح بیش از حد شود که می تواند لوله سرریز را مسدود کند. این می تواند منبع نشت باشد. اگر بعد از یک چرخه حباب‌های صابون روی در دیدید، سعی کنید از مواد شوینده کمتری استفاده کنید تا از ایجاد کف زیاد جلوگیری کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اگر یک نرم کننده آب دارید، ممکن است لباس های شما به مواد شوینده کمتری نیاز داشته باشند. تغییر به مواد شوینده با کارایی بالا (HE) نیز می تواند به کاهش کف کمک کند.

پیشنهاد مطالعه: لباس های مناسب برای شستشو در ماشین لباسشویی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »