نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لباس های مناسب برای شستشو در ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

لباس های مناسب برای شستشو در ماشین لباسشویی. استفاده از ماشین لباسشویی الجی برای چیزی فراتر از شستن لباس‌ها، یک هک تمیزکننده است که ما واقعاً می‌توانیم پشت سر بگذاریم. کارشناسان لباسشویی الجی ما همه چیزهایی را می دانند که چه چیزی را می توان در ماشین لباسشویی الجی شست و چه چیزی را نمی توان شست. و همانطور که مشخص است، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید برای یک صنوبر قدیمی خوب در طبل بیندازید. به این اقلام بچرخانید.

لباس های مناسب برای شستشو در ماشین لباسشویی

دونا یا بالش و پتو لباس های مناسب برای شستشو در ماشین لباسشویی

بسته به ظرفیت ماشین لباسشویی الجی خود، می توانید با قرار دادن وسایل خانه بزرگتر از جمله دونا، بالش، پتو و فرش در یک چرخه شستشو در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

این ایده خوبی است که دونا خود را به طور مرتب تمیز کنید تا از گرد و غبار جلوگیری کنید و آن را در بهترین حالت خود نگه دارید. اما آیا در سبد لباس های شسته شده شما قرار می گیرد یا در سبد خیلی سخت؟

خوب، بستگی به این دارد که از چه چیزی ساخته شده باشد – دونه های پر شده با مواد مصنوعی باید قابل شستشو با ماشین لباسشویی الجی باشند، اما باید از چرخه ملایم با حداقل هم زدن استفاده کنید. دوناهای پر یا پر ممکن است چندان بخشنده نباشند، بنابراین ابتدا دستورالعمل‌های مراقبت را بررسی کرده و دنبال کنید.

پس از شستن، دونا را تا جایی که می توانید صاف کنید تا خشک شود و مطمئن شوید که کاملاً خشک شده و هوا داده شده است.

فرش

مانند فرش و هر چیزی که در زیر پا است، فرش می تواند بسیار کثیف شود. حتی اگر هر هفته آنها را با جاروبرقی جاروبرقی بکشید، باید هر از چند گاهی آنها را تمیز عمیق و کامل انجام دهید تا کثیفی جاسازی شده از بین برود.

در حالی که بهترین راه برای انجام این کار استفاده از بخارشوی فرش است، فرش شما یک مزیت نسبت به فرش شما دارد: قابل حمل بودن.

بدیهی است که باید در تمیز کردن فرش های قدیمی ایرانی خود دقت بیشتری داشته باشید. اما اگر یک عدد کوچک، ارزان و مصنوعی از Ikea، Kmart یا Freedom دارید، مطمئناً می‌توانید با انداختن آن در ماشین لباسشویی الجی، چند دلار صرفه‌جویی کنید.

اما باید مراقب نحوه قرار دادن فرش خود باشید تا بار شما متعادل شود و باید از یک چرخه ملایم با حداقل هم زدن استفاده کنید تا آسیب به حداقل برسد. سپس قبل از اینکه دوباره آن را روی زمین قرار دهید، مطمئن شوید که کاملا خشک شده است.

چند کلمه در مورد ظرفیت

احتیاط بزرگ در مورد تمیز کردن دونه ها و فرش ها این است که شما به یک ماشین لباسشویی الجی به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن آنها نیاز دارید. اگر ماشین لباسشویی الجی خود را بیش از حد بارگذاری کنید، خطر آسیب رساندن به آن یا کاهش عمر آن وجود دارد و یک لحاف سایز ملکه نخواهید داشت. در واشر همزن 4.5 کیلوگرمی.

اما این روزها می توانید ماشین لباسشویی الجی هایی را پیدا کنید که ظرفیت آنها تا 18 کیلوگرم است و بسیاری از آنها اکنون دارای تنظیمات اختصاصی دونا هستند. اگر به دنبال یک ماشین بزرگتر هستید، می توانید به راحتی ظرفیت های مدل های مختلف ماشین لباسشویی الجی را در بررسی آنلاین متخصص CHOICE ما مقایسه کنید.

اسباب بازی های نرم

قرار دادن اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار در میان شستشوی سریع، راه خوبی برای خلاص شدن از شر میکروب‌ها یا کنه‌های گرد و غباری است که می‌توانند باعث ایجاد آلرژی شوند (و برای اینکه تدی پس از کشیده شدن از میان خاک به پارک و از آن بیرون به بهترین شکل ظاهر شود). ممکن است دوست داشته باشید آنها را در یک کیسه ظریف قرار دهید تا یک لایه محافظ اضافی اضافه کنید.

اشلی ایردل، کارشناس لباسشویی الجی CHOICE می گوید که اگرچه اسباب بازی های نرم می توانند به راحتی چرخه ای را طی کنند، اما بهتر است اسباب بازی های پلاستیکی سخت را در ماشین لباسشویی الجی قرار ندهید: “ماشین ظرفشویی در واقع گزینه بهتری برای تمیز کردن اسباب بازی های پلاستیکی سخت مانند آجرهای ساختمانی یا حمام است. اسباب‌بازی‌ها، زیرا می‌توانند به درام داخلی ماشین لباسشویی الجی شما آسیب برسانند.»

برخی از لباس برای خشکشویی

بردن لباس‌هایتان به خشک‌شویی یک درد بزرگ است. خوب، مطمئنا، این یک مشکل اولیه است، اما آیا فقط زدن همه چیز در ماشین لباسشویی الجی سریعتر و ارزانتر نیست؟ آیا این برچسب های مراقبتی کمی بیش از حد محتاطانه نیستند؟

خوب، گاهی اوقات، بله، آنها هستند. اما اگرچه مطمئناً می‌توانید برخی از پنبه‌ها، ملحفه‌ها و پلی‌استرهای بادوام را در ماشین لباسشویی الجی خود بشویید، اما این کار بدون خطر نیست و می‌تواند بر کیفیت لباس‌های شما تأثیر بگذارد.

ما به شما توصیه نمی کنیم لباس های مجلسی ابریشمی تمام قد خود را در شستشو بیندازید. اما اگر مواردی وجود دارد که مایلید آن را امتحان کنید، مطمئن شوید که ابتدا آنها را در یک کیسه ظریف قرار دهید، از یک چرخه ملایم در سرما استفاده کنید و آنها را آویزان کنید تا خشک شوند (یا دراز بکشید تا خشک شوند) همانطور که شستشو تمام شد. پشم‌ها و ابریشم‌ها را می‌توان با دست و همچنین خشک‌شویی کرد، اما خز، جیر، تافته و مخمل را فقط باید خشک‌شویی کرد.

پیشنهاد مطالعه: 6 مشکل و راه حل رایج ماشین لباسشویی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 10 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »