نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرید تجهیزات تلویزیون

فهرست مطالب

تلویزیون­ ها در دنیای امروزی جایگاه خاص خودشان را دارند. هر کس برای کاری که خودش می­خواهد و مورد علاقه اش است تلویزیون می­خرد. یکی برای تماشای اخبار، دیگری برای تماشای فیلم، یکی برای سینمای خانگی اش، یکی هم برای بازی کردن با کنسول ­های گران قیمت. هر یک از این نیاز­ها قابل درک است و با تلویزیون مورد نظر خودش می­تواند آن نیاز­ها را رفع کند. اما در کنار خرید تلویزیون شما به موارد دیگری نیز نیاز پیدا می­کنید، برای مثال کابل­ هایی که در اتصالات شما کاربرد دارند، کنترل همه دستگاه­ های هوشمند خانه تان، انواع مختلف پایه ­های ثابت و متحرک، مبدل­ های مورد نیاز برای اتصالات و دیگر تجهیزات جانبی که در ادامه به آن­ها اشاره می­کنیم. برای آگاهی از این موضوع با ما همراه شوید.

چه تجهیزاتی برای تلویزیون بخریم؟

در بین تمامی تجهیزاتی که برای وسایل الکترونیکی وجود دارند، برخی از آنها برای تلویزیون کاربرد زیادی دارند و بودن هر یک از آنها در هر خانه در کنار تلویزیون واجب است. در مواقع ضروری نیاز پیدا می­کنید به وصل کردن تلویزیون خود به یواس ­بی لپ تاپ و یا تلفن همراه که برای همه اینها یک کابل قابل استفاده است. در ادامه به معرفی چند تا از پرکاربرد ترین تجهیزات تلویزیون می­پردازیم.

محافظ صفحه تلویزیون

خب در اینجا شاره می­کنیم به اولین چیزی که لازم است در کنار تلویزیون خود خریداری کند. قاب محافظ صفحه تلویزیون، که این قاب مثل گارد گوشی عمل می­کند از تلویزیون شما در مقابل ضربه و ریختن آب بر روی آن و… جلوگیری می­کند. این محافظ با بند های محکمی در پایین و بالای تلویزیون سفت می­شود تا بتواند جلوی ضربه وارده را به خوبی بگیرد. هنگام خرید تلویزیون پیشنهاد می­کنیم حتما یکی از این محافظ­ ها نیز برای تلویزیون خود تهیه کنید.

کابل HDMI

یکی دیگر از محصولاتی که می­توانید برای خرید تجهیزات تلویزیون به آن فکر کنید کابل HDMI است، که جزو ضرورت­های هر تلویزیونی می­باشد. این کابل برای اتصال تجهیزات مختلف به تلویزیون کاربرد دارد. تجهیزاتی مانند پخش کننده، گیرنده دیجیتال و … برای وصل شدن به تلویزیون شما نیاز به کابل HDMI دارند. انواع مختلف این کابل­ها با قیمت­های متفاوت در بازار موجود است. اما معمولا این کابل­ها عمر و کفیت خوبی ندارند. این کابل تا رزلوشن حداکثر 4k پشتیبانی می­کند. روکش آن از جنس نیکل است. با متراژ­های متعددی در بازار عرضه می­شود مثل 1.5 ، 5.

خرید تجهیزات تلویزیون

کابل یواس ­بی

اگر تلویزیون شما جزو آن دسته از تلویزیون ­هایی است که دسترسی به پشت آن به دلیل وصل شدن به دیوار سخت می­باشد نیاز است تا یک کابل یواس­بی برای آن تهیه کنید تا بتوانید بدون دست بردن و خم شدن پشت تلویزیون فلش خود را وصل کرده و از کار کردن با تلویزیون خود لذت ببرید.

پایه دیواری متحرک

پایه­ های نگهدارنده تلویزیون یکی از ابزار­هایی هستند که برای نگهداشتن تلویزیون روی دیوار و امکان چرخش فراهم آوردن استفاده می­شوند. در نوع­ها و اندازه­های مختلفی ارائه می­شوند که هر کدام مخصوص نوع خاصی از تلویزیون­ ها می­باشد.

در این مقاله راجع به تجهیزات مورد استفاده در تلویزیون­ های امروزی صحبت کردیم و گفتیم که با توجه به نیاز خود می­توانید ابزار­های کمکی را تهیه کنید که به شما در انجام کارهایی که می­شود با تلویزیون انجام داد کمک کند. در این راستا تجهیزاتی را معرفی کردیم که در صورت نیاز بتوانید آنها را خریداری کنید و نیاز است که با آنها آشنا باشید. در ادامه باید گفت یکی از بهترین مراکز برای خرید تجهیزات نمایندگی­ ها هستند. با تماس گرفتن با نمایندگی­ ها می­توانید این تجهیزات را خریداری کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: سوختنگی تلویزیون OLED الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =