نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جوانب مثبت و منفی ربات جاروبرقی الجی

فهرست مطالب

ربات جاروبرقی چیست و استفاده از آن چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ وادار کردن شخص دیگری به انجام کارهای کثیف شما رویایی است که همه ما در آن سهیم هستیم، بنابراین جای تعجب نیست که جاروبرقی الجی رباتی که گفته می شود می تواند در اطراف خانه شما زوم کند و گرد و غبار و خاک را جمع آوری کند در حالی که روی مبل با یک فنجان پشت می نشینید، ادامه یابد.

یک وسیله محبوب باشد این ربات‌ها در طول زمان به سرعت تکامل یافته‌اند و به راه‌حلی آینده‌نگر برای کف‌های تمیزتر با قابلیت‌های هوشمند فراوانی تبدیل شده‌اند. اما قبل از اینکه وارد ربات شوید، چند مزایا و معایب وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. در اینجا نظر متخصص ما آمده است تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ربات برای بودجه و خانه شما بهترین است یا خیر.

ربات جاروبرقی
ربات جاروبرقی

ربات جاروبرقی چیست

این نکته بسیار بزرگ است، واقعاً باید ارزش دو طرفدار را داشته باشد. جاروبرقی الجی‌های روباتی که با باتری‌های قابل شارژ کار می‌کنند، از ترکیبی از دوربین‌ها و حسگرها برای اسکن و تمیز کردن خانه‌تان استفاده می‌کنند تا نیازی به این کار نداشته باشید.

اکثر مدل‌ها را می‌توان با یک برنامه تلفن هوشمند کنترل و برنامه‌ریزی کرد، که نقشه‌ای از خانه شما را نمایش می‌دهد و همچنین در صورت مشکل داشتن ربات، هشدارهای خطای (خنده‌انگیز) را برای شما ارسال می‌کند. برخی از آنها خود را خالی می کنند و دارای یک عملکرد پاک کن یا وب کم هستند، بنابراین می توانید تمیز کردن آن را از راه دور تماشا کنید یا حیوانات خانگی خود را تعقیب کنید.

ما تقریباً هر روز با جاروبرقی الجی روبات خود کار می‌کنیم تا عمده زباله‌های روزانه را از روی زمین خارج کنیم. در حالی که ممکن است 100 درصد کثیفی‌ها را پاک نکند، اما با تلاش صفر، خانه را تا حد معقولی تمیز نگه می‌دارد، بنابراین برای ما بی‌معنی است. “

 آنها به خوبی سایر انواع جاروبرقی الجی تمیز نمی شوند

در حال حاضر برای خبر بد. همانطور که توسط گریس پرچم گذاری شده است، اگر روی ربات خود حساب می کنید تا 100٪ گرد و غبار و زباله های اطراف خانه خود را از بین ببرد، ممکن است ناامید شوید. و اینکه آیا ربات جاروبرقی الجی برای شما مناسب است یا نه، بستگی زیادی به نوع کف و چیدمان خانه شما دارد.

آزمایش‌های آزمایشگاهی دقیق ما نشان داده است که جاروبرقی الجی‌های روباتی معمولاً به خوبی جاروبرقی الجی‌های بشکه یا چوبی سنتی تمیز نمی‌شوند. البته، با توجه به اینکه شما کسی نیستید که تمیز کردن را انجام می دهد، ممکن است با این کار خوب باشید – و همیشه می توانید ربات خود را بیشتر برنامه ریزی کنید تا جبران کند.

بر اساس بررسی‌های فعلی، داده‌های آزمایشی ما نشان می‌دهد که ربات‌ها معمولاً در کف‌های سخت عملکرد بسیار خوبی دارند (بدون اینکه هیچ مدلی در این جنبه از آزمایش امتیاز کمتر از ۷۷ درصد را کسب نکرده است)، اما واقعاً می‌توانند با فرش، گوشه‌ها و موهای حیوانات خانگی دست و پنجه نرم کنند.

ربات جاروبرقی
ربات جاروبرقی

جای تعجب نیست: موتورهای کوچکتر جاروبرقی الجی های روباتی نمی توانند به اندازه جاروبرقی الجی های معمولی مکش ایجاد کنند تا به اعماق فرش بروند یا موهای حیوان خانگی را بلند کنند. به علاوه، مخزن آنها کوچکتر است و برس های آنها سطوح را به اندازه یک سر دستی به هم نمی زند.

در جدیدترین آزمایش‌های ما، پنج جاروبرقی الجی ربات کمتر از 25 درصد را برای تمیز کردن فرش به دست آوردند، و زمانی که آنها را روی یک فرش نمونه در آزمایشگاه‌های خود کار می‌کردیم، به سختی چیزی را برداشتند.

آیا آشنایی با مشکلاتی که در طول زمان برای جاروبرقی رخ می دهد برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پیشنهاد می کنیم مقاله « مشکلات رایج جاروبرقی الجی » را مطالعه کنید.

 آنها می توانند مکان های صعب العبور را تمیز کنند

همانطور که قبلاً توسط تعدادی از صاحبان ربات ما علامت گذاری شده است، جاروبرقی الجی ربات می تواند بهتر از جاروبرقی الجی های استاندارد در تمیز کردن نقاط صعب العبور مانند زیر تخت یا مبل باشد. این باعث می شود آنها برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند یا نمی خواهید وقت خود را صرف بلند کردن یا جابجایی اثاثیه سنگین برای تمیز کردن وسایل زیر کنید مفید باشد.

ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی این افتخار را داریم که تمام خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر این دستگاه کاربردی را با بالاترین کیفیت و کوتاهترین زمان انجام می دهیم. کلیه خدمات این مرکز به صورت تخصصی با استفاده از ابزارهای پیشرفته انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ربات جاروبرقی گیر می کنند

واکس های روباتی ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند، اما متأسفانه هنوز نمی توانید آنها را “تنظیم و فراموش کنید”. با وجود تمام سنسورها و هوشمندی هایشان، آنها به دلیل وارد شدن به درگیری و ارسال SOS برای صاحبان انسانی خود برای نجات آنها مشهور هستند.

آنها اغلب گیر می کنند – زیر مبلمان، در آستانه درها یا فرش های ضخیم – یا به چیزهایی مانند لباس های ولگرد، بند کفش، شارژر تلفن و اسباب بازی های حیوانات خانگی گیر می کنند، که معمولا آنها را در مسیر خود متوقف می کند و نیاز به گره زدن پیچیده ای دارد.

عضو انجمن CHOICE، Nat می‌افزاید: «روبات‌های جاروبرقی الجی ما دوست دارند هر چیزی را که سر راهشان است بخورند». “اولین ما موفق شد مارمولکی را جاروبرقی الجی بکشد که به اندازه کافی سریع نبود که از سر راه خارج شود، که تمیز کردن آن یک آشفتگی بزرگ بود. واکر دوم ما دوست دارد تخته دامن را سوار کند تا پرده های توری ما را بخورد.”

برای جلوگیری از چنین خطرات خفگی (و مارمولک ها)، ضروری است که ابتدا کف را به طور کامل بررسی کنید – و این ممکن است کمی طول بکشد. مسلماً، اگر به صورت دستی هم جاروبرقی الجی می کشید، باید این کار را انجام دهید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =