نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی . ماشین لباسشویی الجی وسیله ای بسیار فریبنده است که ممکن است ساده به نظر برسد، لباس ها را داخل آن قرار دهید و سپس آنها را بشویید، اما آنها می توانند خیلی بیشتر از این کار انجام دهند! ماشین لباسشویی الجی های امروزی طیف گسترده ای از برنامه ها و ویژگی های شستشو را ارائه می دهند.

برخی از این موارد ممکن است نیاز داشته باشید در حالی که برخی دیگر ممکن است برای همیشه بلا استفاده بمانند، اما به احتمال زیاد بسیاری از آنها را مفید خواهید یافت. متأسفانه، خارج از برخی از موارد اصلی مانند تنظیمات دما، بسیاری از مردم واقعاً متوجه نیستند که بسیاری از این برنامه ها و ویژگی های اضافی چه کاری انجام می دهند. اما اینجاست که می‌توانیم کمک کنیم، در زیر برخی از ویژگی‌ها و عملکردهای اصلی را که باید به آنها توجه کنید، فهرست کرده‌ایم.

برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی

تایمر تاخیر در برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی

این عملکرد مفید به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان یک چرخه شستشو را به تعویق بیندازید، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که شستشوی شما برای مدت طولانی در دستگاه خیس نمی شود. این یک ابزار ارزشمند برای افرادی است که زیاد از خانه خود خارج می شوند.

تمیز کردن با بخار

این یک ویژگی ارزشمند است که به خلاص شدن از شر لکه های سخت کمک می کند و همچنین به کاهش چروک شدن لباس ها کمک می کند. همچنین می‌تواند به خلاص شدن از شر بوی نامطبوع لباس‌هایی که قبلاً تمیز هستند کمک کند و از سفر آنها به هنگام شستشو جلوگیری کند.

شستشوی سریع در برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی

این یکی کاملاً خود توضیحی است، نه. چرخه شستشوی سریع برای اقلام کم لکه دار و بارهای کوچک مناسب است. زمان می تواند از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد، اما معمولاً حدود 15 تا 20 دقیقه است.

پنبه

این حالت شستشو برای لباس های نخی طراحی شده است و معمولا شستشوی ملایم تری نیز ارائه می دهد.

مصنوعی

حالت شستشوی انتخابی برای پارچه های مصنوعی، اگر مطمئن نیستید که چه چیزی مصنوعی محسوب می شود، قبل از قرار دادن آن در چرخه شستشو، برچسب را بررسی کنید.

شستشوی ظریف

این حالت شستشو برای آن دسته از مواد ظریف کوچک و تکه های شکننده لباس مناسب است. باز هم، مطمئن شوید که ابتدا برچسب را بررسی کرده اید و همیشه ایده خوبی است که لباس های زیادی را در یک شستشوی شکننده قرار ندهید.

رنگ ها یا تاریک

لباس‌ها طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارند و اگر می‌خواهید به بهترین شکل ظاهر شوند، این حالت شستشو است که می‌خواهید انتخاب کنید. مشکی، آبی، قرمز، سبز و موارد دیگر معمولاً در این حالت قابل شستشو هستند.

مختلط

برای لباس‌هایی که دو رنگ متضاد دارند ایده‌آل است، با این حال، برای جلوگیری از دویدن رنگ، حتما برچسب آن را بررسی کنید.

اکو در برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی

این کار تنظیمات ماشین لباسشویی الجی شما را تغییر می‌دهد تا از نظر انرژی کارآمدتر شود، اما این کارآیی اضافی با معایبی همراه خواهد بود زیرا چرخه‌های شستشوی شما بیشتر طول می‌کشد.

ورزش ها

این حالت شستشو برای افرادی که به باشگاه می روند عالی است، بوها را از بین می برد و لکه های سخت را از بین می برد.

تخت و حمام

ملحفه ها و وسایل حمام مانند حوله ها می توانند برای شستن کمی کابوس باشند، آنها معمولاً اقلام بسیار ضخیم و بزرگی هستند، بنابراین این حالت شستشو ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما این موارد باعث تمیز شدن آن ها می شود.

آلرژی

این حالت برای کمک به کاهش تحریک برای مبتلایان به آلرژی طراحی شده است و می تواند برای انواع آلرژی ها از جمله موهای حیوان خانگی، گرد و غبار و گرده مفید باشد.

چرخش و تخلیه در برنامه ها یا عملکردهای شستشو در ماشین لباسشویی

اگر لباسشویی الجی شما هنوز خیلی مرطوب باشد، عملکرد چرخش و تخلیه عالی است، این ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد. بنابراین، اگر بعد از یک چرخه شستشو، شستشوی شما هنوز خیلی مرطوب است، آن را در چرخه چرخش و تخلیه قرار دهید.

شستشو و چرخش

این تنظیم مشابه موارد فوق است، اما راه خوبی برای به دست آوردن لباس هایی است که ممکن است هنوز کمی لکه دار باشند و آبکشی اضافی داشته باشند.

پیش شستشو

عملکرد قبل از شستشو یک راه عالی برای خیس کردن لباس های شما قبل از شستشوی اصلی است، این می تواند به از بین بردن لکه های سرسخت کمک کند و به تمیز شدن کامل آنها در طول چرخه شستشوی اصلی کمک کند.

دمای شستشو

ماشین‌های لباسشویی الجی می‌توانند دمای خود را برای نتایج متفاوت تغییر دهند، برخی مواد را می‌توان با آب سرد یا گرم با دقت بیشتری شستشو داد.

قفل ضد کودک

قفل ضد کودک این اطمینان را ایجاد می کند که کودکان نمی توانند به طور تصادفی ماشین لباسشویی الجی شما را باز کنند یا پس از انجام عملیات شستشو تنظیمات را تغییر دهند.

AddWash

این یک ویژگی جدید است که مختص مدل‌های جدید سامسونگ است و به شما امکان می‌دهد مواردی را که فراموش کرده‌اید به شستشو اضافه کنید، حتی اگر از قبل شروع شده باشد!

وای فای

این ویژگی را فقط در ماشین های لباسشویی الجی هوشمند جدید پیدا خواهید کرد و به شما امکان می دهد ماشین لباسشویی الجی خود را از راه دور کنترل کنید! می توانید همه این کارها را با یک برنامه روی تلفن خود انجام دهید و تنظیمات خود را کنترل کنید، ببینید چقدر زمان باقی مانده است و خیلی بیشتر.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »