نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

فهرست مطالب

مشکلات رایج ماشین لباسشویی/ هیچ وقت زمان مناسبی برای عملکرد لباسشویی ال جی شما وجود ندارد، اما اقدام زودتر نسبت به دیرتر می تواند به جلوگیری از تبدیل یک مشکل کوچک به چیزی بسیار بزرگتر کمک کند. ما لیستی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی ال جی را جمع آوری کرده ایم تا به شما در عیب یابی و مشخص کردن علت مشکل کمک کنیم. با آگاهی از اینکه چرا ماشین لباسشویی ال جی شما خراب است، می توانید قدم بعدی خود را برای حل مشکل برنامه ریزی کنید.

واشر روشن نمی شود

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما هنگام روشن کردن پاسخ نمی دهد، ممکن است یک راه حل ساده وجود داشته باشد. تعدادی راه حل وجود دارد که از جدی تا ساده متغیر است، اما بهترین مکان برای شروع، خود منبع تغذیه است.

مشکل در پاور

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا ماشین لباسشویی ال جی شما برق می گیرد یا خیر. با استفاده از مولتی متر ولتاژ خروجی را بررسی کنید. اگر برق به داخل ماشین لباسشویی ال جی شما جریان ندارد، باید تابلوی برق خانگی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا قطع کننده مدار ممکن است قطع شده باشد یا خیر.

اگر قطع کننده قطع نشده بود و پریز شما “گرم” نیست، ممکن است مشکل از خود پریز باشد. قطع کننده را خاموش کنید و برای تعویض پریز و عیب یابی علت با یک برقکار خبره تماس بگیرید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

موتور

اگر موتور ماشین لباسشویی ال جی بیش از حد گرم شود، ماشین لباسشویی ال جی خاموش می شود تا قبل از شروع دوباره، خنک شود. اگر این یک یا دو بار اتفاق بیفتد ممکن است مشکلی ایجاد نشود، اما اگر موتور شما مکرراً بیش از حد گرم می شود، بسیار مهم است که بفهمید واقعاً چه چیزی باعث این اتفاق می شود.

سوئیچ درب

ماشین‌های لباسشویی ال جی طوری طراحی شده‌اند که وقتی درب آن باز است، کار نمی‌کنند. سوئیچ درب یک قطعه پلاستیکی کوچک است که در زیر درب قرار دارد. برای اینکه سوئیچ فعال شود، درب آن باید بسته شود. بررسی کنید که آیا سوئیچ در وضعیت مناسبی قرار دارد یا خیر.

دستگیره تایمر

برخی از مدل ها نیاز به دستگیره تایمر دارند تا دقیقاً با گرافیک کنترل پنل هماهنگ شوند. اگر دستگیره کمی خارج از تراز باشد، واشر کار نمی کند. برای بررسی این موضوع، کافی است تایمر را پیش ببرید و سعی کنید واشر را دوباره راه اندازی کنید.

واشر به درستی تخلیه نمی شود

مشکلات زهکشی می تواند از ساده بودن گرفتگی در شیلنگ تخلیه تا نیاز به تعویض پمپ متغیر باشد. اما یک چیز مسلم است، زمانی که شما با تخلیه آب مشکل دارید، بسیار آگاه خواهید بود. . . آشفتگی روی زمین ممکن است اولین و تنها سرنخ شما باشد!

شلنگ تخلیه

بسیاری از مواقع گرفتگی شلنگ تخلیه دلیل عدم تخلیه مناسب واشر شماست. شلنگ را بردارید و به صورت چشمی آن را از نظر گرفتگی بررسی کنید. برای شستن هرگونه انسداد سرسخت از شلنگ می توان از شلنگ باغچه استفاده کرد.

  • همچنین بررسی کنید
  • شلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی بررسی کنید.
  • فیلترهای پرز که ممکن است داخل یا روی شیلنگ تخلیه باشد را بررسی کنید.
  • آیا با سیستم تخلیه خانه مشکل دارید؟
  • شلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در وان تخلیه باشد.
  • آیا قطر لوله پایه حداقل 1-1/4 اینچ است؟
  • آیا شیلنگ تخلیه در لوله ایستاده آب بندی شده است؟ در این صورت ممکن است بک سیفون رخ دهد. هرگز نباید مهر و موم شود.

پمپ تخلیه

اگر مشکوک هستید که پمپ تخلیه شما گیر کرده است، باید وان خود را تخلیه کنید، سپس شیلنگ ها را جدا کرده و از نظر وجود اجسام خارجی بررسی کنید. فراموش نکنید ورودی های پمپ را بررسی کنید. شاید لازم باشد پمپ را از واشر خارج کنید تا ظاهر خوبی داشته باشید.

اگر با پمپ خود مشکل دارید، این احتمال وجود دارد که قفل شده و مسدود شده باشد. موتور به کار خود ادامه می دهد و تلاش می کند پمپ را بچرخاند. اگر پمپ تسمه محور باشد، تسمه می سوزد یا می شکند، حتی احتمال شکستن قرقره وجود دارد. اگر موتور همچنان با کشش روی تسمه به کار خود ادامه دهد، اوضاع می تواند بد به بدتر شود، که می تواند باعث گرفتگی موتور شود.

مشکل احتمالی دیگر می تواند این باشد که یاتاقان ها روی پمپ گیر کرده اند یا ممکن است توسط قلم، سکه یا جوراب گیر کرده باشند. همچنین احتمال شکسته شدن تیغه های پروانه وجود دارد. در بیشتر موارد، یک پمپ جدید مشکل را برطرف می کند.

اشیاء خارجی

اگر وسایلی مانند جوراب، خودکار و سکه بین سبد و وان فرو رود یا در پمپ جابجا شود، توانایی تخلیه مناسب واشر بسیار کاهش می یابد و حتی می تواند کاملا متوقف شود. برای دسترسی به کابینت باید کابینت را باز کنید تا بتوانید هر گونه مانع را جستجو کنید.

مواد شوینده

اگر از مواد شوینده بیش از حد استفاده شود، کف بسیار زیاد خواهد بود. کف زیاد از تخلیه به موقع واشر جلوگیری می کند.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =