نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی و مقایسه کامل تفاوت بین جاروبرقی کمپرسور و معمولی

فهرست مطالب

جاروبرقی کمپرسور. جاروبرقی الجی جزء جدایی ناپذیر هر خانه تمیزی است که نبود آن می تواند برای تمام اعضای خانه برای نظافت کف و سطوح مختلف مشکل ایجاد کند. مقایسه جاروبرقی الجی کمپرسور و استاندارد نشان می دهد که جاروبرقی الجی کمپرسوری بهترین عملکرد را نسبت به مدل های قدیمی خود دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال خرید این مدل جدید هستند تا در حین استفاده از جاروبرقی الجی خود لذت و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید و می خواهید تفاوت کمپرسور و جاروبرقی الجی استاندارد را بدانید تا پایان این مقاله با ما در تعمیرکار خانواده همراه باشید.

جاروبرقی کمپرسور

مقایسه جاروبرقی کمپرسور معمولی

جاروبرقی الجی کمپرسور از فناوری جدیدی استفاده می کند که با استفاده از فشار هوای تولید شده در کمپرسور مکش ایجاد می کند. این موضوع تفاوت زیادی در عملکرد دستگاه ایجاد می کند به طوری که بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای منزل خود جاروبرقی الجی کمپرسوری خریداری کنند. از مزایای خرید جاروبرقی الجی کمپرسوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشکل بزرگ مکش جاروبرقی الجی

یکی از اولین معیارهای خرید جاروبرقی الجی برای هر کاربری میزان مکش دستگاه است. هرچه مکش بیشتر باشد، تمیز کردن سطوح آسانتر و سریعتر خواهد بود. در صورت خرید جاروبرقی الجی از این مدل به دلیل داشتن کمپرسور داخل دستگاه با افزایش مکش جاروبرقی الجی خود نسبت به مدل های معمولی مواجه خواهید شد.

البته هر سطحی مانند سرامیک، موکت و پرده نیاز به مکش معینی دارد و بیشتر از آن می تواند برای کاربر مشکل ایجاد کند. به همین دلیل قابلیتی بر روی دستگاه تعبیه شده است تا کاربر بتواند بر اساس نیاز خود میزان مکش دستگاه را کنترل کند.

خرابی کمتر جاروبرقی الجی

یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی الجی کمپرسور، احتمال کمتر نیاز به تعمیر جاروبرقی الجی است. از آنجایی که مکش مورد نیاز دستگاه توسط کمپرسور تامین می شود، فشار کمتری به موتور وارد خواهد شد. با توجه به اینکه علت جرقه زدن موتور جاروبرقی الجی فشار زیاد وارده به این قطعه می باشد. با داشتن جاروبرقی الجی کمپرسوری کمتر با چنین علائمی مواجه می شوید و تا سال ها نیازی به تعویض موتور جاروبرقی الجی خود نخواهید داشت.

بنابراین اگر جاروبرقی الجی قبلی شما پس از مدتی با علائمی مانند علائم سوختن موتور جاروبرقی الجی مواجه شد و نتوانستید مدت زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید، احتمالا قدرت موتور دستگاه کم می شود. برای شما. برای رفع این مشکل می توانید یک جاروبرقی الجی با قدرت موتور بالاتر یا یک مدل کمپرسور خریداری کنید. تفاوت جاروبرقی الجی کمپرسوری با معمولی در این است که به جای خرید موتور قدرتمندتر، می توانید به همان قیمت جاروبرقی الجی کمپرسوری را بپردازید و علاوه بر کاهش فشار روی موتور، مکش بهتری نیز داشته باشید. .

مصرف انرژی کمتر

هنگام مقایسه کمپرسور و جاروبرقی الجی استاندارد، مصرف انرژی دستگاه ضروری است. از آنجایی که جاروبرقی الجی وسیله ای پرکاربرد است و خرید آن اشتباه است، می تواند تفاوت زیادی در مصرف برق ماهانه خانه شما ایجاد کند، به ویژه اگر عادت داشته باشید که خانه خود را هر روز نظافت کنید.

به دلیل قسمت کمپرسور، ممکن است تصور کنید که یک جاروبرقی الجی کمپرسور نسبت به یک جاروبرقی الجی معمولی به انرژی بیشتری نیاز دارد. اما جالب است بدانید که مدل های کمپرسور نسبت به مدل های ساده انرژی کمتری مصرف می کنند و مصرف کمتری نسبت به نمونه های استاندارد دارند. تمامی این مدل های جاروبرقی الجی دارای مصرف انرژی A هستند که می تواند تا حد زیادی در هزینه شما صرفه جویی کند.

حجم کمتر جاروبرقی کمپرسور

صدای زیاد جاروبرقی الجی می تواند تمرکز افراد خانه را به هم بزند یا فرد خوابیده را از خواب بیدار کند. به همین دلیل یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید جاروبرقی الجی باید به آن توجه کنید میزان صدای تولیدی دستگاه در حین استفاده از آن است.

تقریباً همه جاروبرقی الجی های جدید و مدرن صدای بسیار کمتری نسبت به مدل های قدیمی خود دارند، اما مدل های کمپرسور توانسته اند رقابت را از مدل های استاندارد ربوده باشند. بنابراین با مقایسه جاروبرقی الجی کمپرسور و استاندارد باز هم جاروبرقی الجی کمپرسوری برنده است و صدای کمتری دارد.

رعایت نکات بهداشتی بیشتر

نکته دیگری که در مقایسه کمپرسورها و جاروبرقی الجی های استاندارد باید به آن اشاره کنیم، امکان بهداشت عالی تر است. برای بسیاری، تمیز کردن مخزن جاروبرقی الجی یا تعویض کیسه یکبار مصرف دردناک و چالش برانگیز است، به خصوص اگر آلرژی تنفسی دارید.

کمپرسور داخل دستگاه علاوه بر داشتن قابلیت تولید مکش، می تواند زباله ها و گرد و غبار کشیده شده به مخزن را فشرده کند تا فضای کمتری در مخزن اشغال شود. به این ترتیب زمان لازم برای تخلیه مخزن بیشتر می شود و انتشار گرد و غبار در هوا هنگام خارج کردن کیسه از جاروبرقی الجی کمتر می شود.

انتشار گرد و غبار کمتر در هوا

اگر آلرژی تنفسی دارید، کودک هستید یا یک فرد مسن در خانه خود زندگی می کنید، از خطرات ذرات معلق در هوا آگاه هستید. متأسفانه با روشن شدن جاروبرقی الجی مقداری گرد و غبار که به داخل دستگاه کشیده شده رها می شود و در هوا پراکنده می شود که باعث مشکلات تنفسی می شود. این مشکل در درجه اول توسط فیلترهای جاروبرقی الجی کنترل می شود، اما مقدار کمی گرد و غبار می تواند از فیلتر عبور کرده و وارد دستگاه تنفسی شما شود.

پیشنهاد مطالعه: نحوه رفع افت مکش در جاروبرقی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »