نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی حالت دمو در یخچال الجی

فهرست مطالب

بررسی حالت دمو در یخچال. آیا یخچال الجی شما در حالت نمایشی یا حالت دمو است و می خواهید بدانید که در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید؟ شما به جای درستی آمده اید، زیرا ما در مورد این سوال تحقیق کرده ایم و پاسخ آن را برای شما داریم.

به دنبال دکمه های صرفه جویی انرژی و Power Freeze در صفحه نمایش یخچال بگردید. هر دو را همزمان فشار دهید و به مدت سه ثانیه نگه دارید تا حالت نمایشی غیرفعال شود. در بخش‌های بعدی درباره حالت نمایشی اطلاعات بیشتری کسب کنید. با نحوه فعال و غیرفعال کردن آن در سایر مدل های یخچال الجی آشنا شوید.

بررسی حالت دمو در یخچال

تعریف حالت دمو در یخچال الجی

با مشاهده “OF” بر روی صفحه نمایش، متوجه خواهید شد که یخچال الجی شما در حالت نمایشی است. در برخی از مدل ها، به جای آن «OF OF» یا «O FF» را روی صفحه نمایش خواهید دید.

برخی از مدل‌ها وقتی در حالت نمایشی هستند، به سادگی هیچ خنک‌کننده‌ای ندارند و چیزی روی صفحه نمایش خود ندارند.

وقتی حالت دمو را خاموش می کنید، نمادها یا کدهای بالا پس از چند ثانیه انتظار از بین می روند. همه مدل‌ها صدای زنگی ندارند که به شما اطلاع دهد که حالت نمایشی خاموش است.

حالت دمو در یخچال الجی

حالت دمو به عنوان حالت خنک کننده نیز شناخته می شود. “خنک کردن” نامیده می شود زیرا یخچال بیشتر عملکردهای خود را انجام می دهد به جز هر عملکردی که به عملکرد خنک کننده مربوط می شود.

حالت نمایشی برای خرده فروشان مفید است تا به خریداران احتمالی عملکردهای مختلف یخچال را بدون اجرای عملکرد خنک کننده برای صرفه جویی در انرژی نشان دهند. پانل نمایشگر نیز فعال است، اما عملکردهای نمایش داده شده کار نمی کنند – به خصوص اگر شامل عملکرد خنک کننده باشد.

در برخی از مدل‌های یخچال‌های الجی، دو دکمه بالا سمت چپ ممکن است دارای برچسب‌های کمی متفاوت باشند اما عملکردی مشابه دکمه ذخیره انرژی و دکمه Power Freeze دارند.

با وجود برچسب های مختلف، فشار دادن این دو دکمه یخچال را از حالت نمایشی خارج می کند. در برخی از مدل‌ها، باید این دو دکمه را فشار داده و نگه دارید و قبل از رها کردن آن‌ها منتظر صدای زنگ کوتاهی باشید.

به خاطر داشته باشید که پس از خروج یخچال از حالت نمایشی، کمپرسور حداقل پنج دقیقه قبل از روشن شدن منتظر می ماند. بنابراین، اگر بلافاصله روشن شدن کمپرسور را نشنیدید، یخچال الجی شما خراب نمی شود.

روشی جایگزین برای خاموش کردن حالت نمایشی

اگر روش اول غیرفعال کردن حالت نمایشی کار نکرد، سعی کنید تا 10 ثانیه صبر کنید. اگر حالت نمایشی پس از انتظار همچنان خاموش نشد، روش جایگزین خاموش کردن آن را امتحان کنید. دو دکمه بالا در سمت چپ و بالاترین دکمه در سمت راست را هم‌زمان فشار دهید و آن‌ها را نگه دارید تا صدای زنگ را بشنوید.

در این روش، مهم نیست که این سه دکمه چه کاری انجام می دهند. تنها چیزی که مهم است مکان دکمه هایی است که فشار داده و نگه می دارید. هنگامی که حالت نمایشی با روش جایگزین غیرفعال می شود، این بدان معناست که مدل یخچال الجی شما فقط به روش جایگزین پاسخ می دهد. همیشه از روش جایگزین برای غیرفعال کردن حالت نمایشی در الجی خود استفاده کنید.

غیرفعال کردن حالت دمو از طریق Family Hub

راه دیگر غیرفعال کردن حالت نمایشی از طریق Family Hub است. اما Family Hub چیست و چگونه می‌دانید که یکی از آن‌ها را دارید؟

Family Hub

Family Hub اپلیکیشنی است که یخچال الجی را به یک دستگاه هوشمند تبدیل می کند. این دستگاه آماده الکسا است و می تواند یخچال شما را به طور خودکار به برنامه SmartThings الجی در دستگاه های تلفن همراه الجی متصل کند.

Family Hub همچنین به یخچال الجی شما اجازه می دهد تا به Wi-Fi شما متصل شود و عملکرد تبلت را در اختیار شما قرار می دهد. یک یخچال Family Hub یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در سمت راست درب خود دارد. این نمایشگر می‌تواند به عنوان یک دستگاه تلفن همراه با برنامه‌هایی که روی آشپزخانه، پردازش غذا، مدیریت زمان، مدیریت غذا و سرگرمی در حین آشپزی تمرکز می‌کنند، استفاده شود.

غیرفعال کردن حالت نمایشی از طریق Family Hub

  • صفحه Family Hub را فعال کنید، سپس روی «برنامه‌ها» ضربه بزنید.
  • «برنامه مدیریت یخچال» را انتخاب کنید، سپس به «تنظیمات یخچال» در پایین سمت راست بروید.
  • در انتهای لیست «تنظیمات یخچال» «خنک کردن» است. اگر حالت نمایشی فعال باشد، این تنظیم می‌گوید «روشن». برای غیرفعال کردن حالت نمایشی، تنظیمات «روشن» را تغییر دهید، سپس روی «ادامه» ضربه بزنید. هنگامی که “خاموش” را در این تنظیم مشاهده کردید، حالت نمایشی خاموش است.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت مانیتور LCD و LED الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »