نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم خرید تلویزیون اصل

فهرست مطالب

امروزه تلویزیون طرفداران زیادی دارد. هر خانه­ ای به یک تلویزیون با کیفیت و زیبا نیاز دارد. زمانی که تنها هستید می­توانید از تماشای تلویزیون به تنهایی لذت ببرید و اگر هم موقع مهمانی نمی­دانستید با چه ابزاری مهمان­های خود را سرگرم کنید تلویزیون را روشن کنید تا با دیدن یک برنامه جالب ساعات خوشی را با مهمانان خود داشته باشید. در میان برند­های بسیار متنوع امروزی برند­هایی وجود دارند که اصل نیستند و در صورت هزینه کردن و خرید این برند­ها پس از مدتی قرار است متوجه شوید که این تلویزیون آن کیفیتی که شما می­خواستید را ندارد. پس مهم است که تلویزیون شما اصل باشد. منظور خرید از برند­های با کیفیت و نامدار جهان است. یکی از این برند­های بزرگ برند الجی می­باشد.

اما اینکه بفهمید یک تلویزیون اصل است یا نه به مقداری توجه بیشتر و تجربه یا همان اطلاعات کافی نیاز دارید. خیلی از خریداران موقع خرید از کارشناسان نمایندگی الجی سوال می­کنند که آیا این تلویزیون اصل است؟ جواب همه آن­ها نیز بلا استثنا بله است چرا که نمایندگی­ ها مراکز فروش محصولات اصلی هستند. اما اینکه کاربران بخواهند خود این مسئله را چک کنند مسئله قابل درکی است. پس نیاز است تا اطلاعاتی راجع به نشانه­ های یک تلویزیون اصل داشته باشیم. برای اینکه شما نیز بتوانید با این موضوع آشنا شوید حتما با اطلاعات گفته شده در این مقاله همراه شوید.

تلویزیون اصل

تلویزیون اصل چه ویژگی­ هایی دارد؟

از مهم ترین کارهایی که می­توان کرد آموختن تفاوت­ های تلویزیون ­های اصلی و غیر اصل است. که با این روش خود می­توانید تلویزیون خود را تست کنید که آیا واقعا اصل است یا خیر. برای اینکه شما کاربران بتوانید راحت­ تر بفهمید که تلویزیونی اصل است یا نه مطالب زیر بیان می­شود.

بسته بندی محصول

بسته بندی محصول یکی از مهم ترین نشانه­ها برای مسئله تشخیص تلویزیون اصل از غیر اصل است. لوگوی تلویزیون الجی معمولا به رنگ قرمز بزرگ بر روی بسته بندی­ها وجود دارد اما در محصولات غیر اصل اندازه این آرم متغیر است و اندازه ثابتی ندارد.

شماره سریال محصول

الجی بر روی هر یک محصول یک شماره سریال قرار می­دهد که با استفاده از آن می­توانید اصل بودن محصول خود را بررسی کنید. شماره سریال روی محصول باید با شماره سریال روی بسته بندی یکی باشد تا مطمئن باشید محصول اصل است. اگر مغایرتی در این مورد مشاهده کردید حتما سعی کنید با مراجعه یا تماس به نمایندگی یا جایی که از آن محصول را خریداری کرده اید در این مورد گزارش دهید.

غلط نوشتاری

درمورد غلط­ های نوشتاری در برند و بر روی بسته بندی موارد تولید شده توسط شرکت الجی شک کنید که این محصول اصلی که باید به شما تحویل داده می­شد نیست. همچنین غلط املایی در بخش کد محصول نیز ممکن است وجود داشته باشد که دست افراد سودجو را برای شما رو می­کند.

کد محصول

اول از همه این مورد را باید گفت که تلویزیون شما یک کد بر روی خود دارد که باید توجه کنید کد مورد نظر با کد روی بسته بندی یکسان باشد. در ادامه نیز لازم است کد روی دستگاه را با تنظیمات دستگاه خود چک کنید. از قسمت منوی تلویزیون خود تنظیمات را انتخاب کرده و به بخش عمومی بروید و سپس اطلاعات تلویزیون را انتخاب کنید و در این بخش تمامی اطلاعات تلویزیون شما ذکر شده است که با مشاهده آن­ها می­توانید کد محصول را بررسی کرده و بدانید که دستگاه شما اصل است یا خیر.

سخن انتهایی

در این مقاله با معرفی برند الجی از مزایای خرید تلویزیون­های اصل این مارک صحبت کردیم. گفتیم افراد علاقه زیادی دارند که تلویزیون­های اصل خریداری کنند پس خوب است راه­های مواجهه با آن را نیز یاد بیگرند و بدانند چگونه باید چک کرد که آیا تلویزیون اصل است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر از قیمت­های تلویزیون­های اصل الجی با نمایندگی تلویزیون الجی در شهر خود تماس حاصل کنید.

آیا می دانید: 6 نشانه که تلویزیون الجی شما نیاز به تعمیر دارد

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =