نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه صحیح قرار دادن ماشین ظرفشویی

فهرست مطالب

نحوه صحیح قرار دادن ماشین ظرفشویی. یک ماشین ظرفشویی با بارگیری مناسب می تواند به تمیز کردن بهتر در هر چرخه کمک کند. این راهنما را برای نکاتی در مورد استفاده از قفسه ها و نحوه صحیح قرار دادن ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف و ظروف آشپزی بعد از هر بار شستشو بررسی کنید.

در حال بارگذاری نمودار ماشین ظرفشویی

قفسه‌های بالایی و پایینی ماشین‌های ظرفشویی بسته به مدلی که دارید ممکن است پیکربندی متفاوتی داشته باشند. نمودار زیر نمونه هایی از تکنیک های بارگیری ماشین ظرفشویی برای ماشین های ظرفشویی 10 و 12 قرار دارد. به این مثال‌ها به عنوان دستورالعمل‌هایی برای قرارگیری و قرارگیری برای بارگیری صحیح ماشین ظرفشویی مراجعه کنید.

راهنمای بارگیری ماشین ظرفشویی

این دستورالعمل‌ها برای یک ماشین ظرفشویی با بارگیری مناسب و ظروف تمیز و درخشان کلیدی هستند.

ظرف ها را به سمت مرکز قرار دهید

ظروف را طوری قرار دهید که طرف های کثیف آنها به سمت مرکز ماشین ظرفشویی باشد. جت های شستشوی دستگاه که روی بازوی اسپری چرخان دستگاه شما قرار دارند، برای شستن و آبکشی ظروف به سمت بالا اسپری می کنند.

ظروف را به سمت پایین زاویه دهید

قرار دادن اقلام در زاویه نه تنها به تمیز کردن مؤثر کمک می کند، بلکه به خشک کردن و تخلیه مناسب نیز کمک می کند.

اقلام بزرگ‌تر، مانند کاسه‌ها و تابه‌ها، باید در پشت قفسه پایینی قرار داده شوند و به سمت مرکز ماشین ظرفشویی زاویه داشته باشند. صفحات کوچک را می توان برای پر کردن هر شکاف برای بار کامل بارگذاری کرد.

از ازدحام بیش از حد خودداری کنید

از جدا شدن بین اقلام اطمینان حاصل کنید و از شلوغی بیش از حد ماشین ظرفشویی خودداری کنید، که گاهی اوقات می تواند منجر به گیر افتادن بازوهای اسپری و نشتی شود.

در حالی که ممکن است کاسه ها برای صرفه جویی در فضا به خوبی در کابینت شما قرار بگیرند، اما چیدن این اقلام در ماشین ظرفشویی تمیز کردن کامل آنها را برای جت ها دشوار می کند. در عوض، از قلاب های ماشین ظرفشویی خود برای جدا کردن اقلام برای یک چرخه تمیز کردن بهینه استفاده کنید.

اقلام را بین تیغه ها قرار دهید نه روی آنها

تین های ماشین ظرفشویی برجستگی های روی قفسه های بالایی و پایینی هستند که ظرف شما را نگه می دارند و از هم جدا می کنند.

برای قرار دادن صحیح ماشین ظرفشویی، وسایل را بین قلاب های قفسه محکم کنید تا از برخورد آنها به یکدیگر یا واژگون شدن آنها در طول چرخه شستشو جلوگیری شود.

ماشین‌های ظرفشویی Whirlpool® منتخب دارای قابلیت Folding Tines برای انعطاف‌پذیری برای ایجاد فضای مورد نیاز برای ظروف بزرگ‌تر یا نگه‌داشتن اقلام کوچک‌تر مانند درب‌ها و فنجان‌های اندازه‌گیری هستند.

ظروف را از قبل آبکشی نکنید

در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و از آبکشی ظروف قبل از قرار دادن ماشین ظرفشویی خودداری کنید. مواد شوینده ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که با ذرات غذا روی ظروف کثیف شما تعامل داشته باشد، بنابراین شستشوی قبل از آن ممکن است چرخه تمیز کردن را مهار کند.

ماشین‌های ظرفشویی Whirlpool® برای کمک به تمیز کردن مورد نیاز شما طراحی شده‌اند و مدل‌های منتخب دارای سنسور خاک هستند که میزان کثیف بودن ظروف شما را تعیین می‌کند و چرخه عادی را تنظیم می‌کند تا از تمیز کردن بهینه اطمینان حاصل شود.

بازوهای سمپاش را مسدود نکنید

بازوهای سمپاش حاوی جت هایی هستند که ظروف شما را می شویند و آبکشی می کنند و مسدود کردن آنها می تواند بر عملکرد شستشو در بارهای شما تأثیر بگذارد.

اگر دستگاه شما بیش از یک بازوی سمپاش دارد، مانند این ماشین ظرفشویی برند Whirlpool، هنگام بارگیری قفسه های بالا و پایین خود مراقب باشید تا از مسدود شدن آنها جلوگیری کنید.

نحوه قرار دادن قفسه پایین ماشین ظرفشویی

اقلام مناسب برای قفسه پایینی عبارتند از: کاسه های بزرگ، بشقاب های شام و ناهار، بشقاب های سرو، ظروف نقره، ظروف پخت قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و قابلمه ها و تابه های فولادی ضد زنگ.

  • بشقاب‌های شام و ناهار را بین دندانه‌ها روی قفسه پایینی قرار دهید و طرف‌های کثیف را به سمت جت‌های شستشو زاویه دهید.
  • ظروف را روی هم نچینید. این باعث لانه سازی می شود و از تمیز شدن یکنواخت ظروف جلوگیری می کند. جایگزین کردن صفحات بزرگتر و کوچکتر می تواند به جلوگیری از لانه سازی کمک کند.
  • کاسه های بزرگ را بین قلاب ها یا در کنار، پشت یا جلو قفسه پایینی قرار دهید. داخل هر کاسه را به سمت مرکز ماشین ظرفشویی قرار دهید و آنها را به سمت پایین زاویه دهید.
  • وسایل آشپزی بزرگتر مانند قابلمه، تابه و ظروف پخت را می توان در کناره ها یا پشت قفسه پایینی قرار داد. برای اطمینان از تمیز کردن و زهکشی بهتر، این اقلام باید زاویه دار باشند.
  • تابه ها یا بشقاب های مسطح را باید در کنار یا پشت قفسه پایینی دور از درب ماشین ظرفشویی قرار دهید – قرار دادن آنها در جلوی در می تواند مانع از رسیدن مواد شوینده به ظروف دیگر شود.
  • ظروف نقره را در سبد ظروف نقره قرار دهید. هنگام بارگیری مراقب باشید که از لانه سازی خودداری کنید زیرا ممکن است باعث تمیز نشدن ناکارآمد برخی ظروف شود.
  • برای محافظت از انگشتان و دستان خود هنگام تخلیه، چاقوها را با دسته های بالا و تیغه ها پایین قرار دهید.
  • قاشق ها و چنگال ها را باید با دسته های پایین قرار دهید تا از تمیز کردن مناسب اطمینان حاصل شود.
  • برخی از سبدهای ظروف نقره دارای درب هایی هستند که در صورتی که دسته ظروف نقره شما در شکاف های درب قرار نگیرند، می توان آن ها را برگردانید یا جدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی در 3 مرحله

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »