نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه بازنشانی یخ ساز یخچال الجی

فهرست مطالب

بازنشانی یخ ساز یخچال چگونه انجام میشود؟ داشتن یک یخ ساز عملیاتی در یخچال الجی پروفایل شما فقط یک لوکس نیست، بلکه یک ضرورت است، به خصوص در آن روزهای گرم تابستان. تصور کنید که به دلیل خرابی یخ ساز قادر به لذت بردن از یک نوشیدنی خنک نباشید. کاملا خسته کننده است، اینطور نیست؟

خوشبختانه، در بسیاری از موارد، یک تنظیم مجدد ساده ممکن است مشکلات شما را حل کند. اما چگونه می توان تنظیم مجدد یخ ساز یخچال پروفایل الجی را انجام داد؟ این راهنما شما را از طریق مشکلات رایج یخ سازتان راهنمایی می کند، دستورالعمل های گام به گام در مورد بازنشانی دستگاه ارائه می دهد، و در نهایت، راه حل های عیب یابی در صورت عدم کارکرد ریست را به شما ارائه می دهد.

بازنشانی یخ ساز یخچال
بازنشانی یخ ساز یخچال

فرآیند بازنشانی یخ ساز پروفایل یخچال الجی

بازنشانی یخ ساز یخ ساز الجی اغلب پس از اجرای تعویض یا زمانی که نمی توانید متوجه شوید که چه چیزی باعث مشکلات یخ ساز می شود توصیه می شود. روش بازنشانی ممکن است بسته به نوع واحد GE Profile که دارید متفاوت باشد.

بازنشانی یخ ساز یخچال درب فرانسوی الجی

تنظیم مجدد یخ ساز درب فرانسوی نمایه الجی شما مستلزم مراحل زیر است:

“قطع تنظیم مجدد”: ابتدا یخچال را از پریز برق بکشید و حدود 60 ثانیه صبر کنید تا دوباره آن را وصل کنید. اگر دستگاه شما پس از این بازنشانی نشد، روش تنظیم مجدد سوئیچ را امتحان کنید.

تنظیم مجدد را تغییر دهید: کلید روشن/خاموش یخ ساز را پیدا کرده و آن را روشن کنید. اگر از قبل روشن است، قبل از روشن کردن مجدد آن را برای حدود 15-30 ثانیه خاموش کنید.

پارو یخ ساز را آزاد کنید: مطمئن شوید که پارو پشت سطل یخ یخ ساز مسدود یا یخ زده نباشد. آن را از یخ خارج کنید، آن را سه بار فشار دهید و تا 3 دقیقه صبر کنید تا ببینید آیا آب از آن عبور می کند یا خیر.

اگر هیچ یک از این مراحل جواب نداد، با یک متخصص تماس بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد “یخ ساز الجی یخ درست نمی کند” را برای نکات عیب یابی بیشتر بخوانید.

بازنشانی یخ ساز یخچال
بازنشانی یخ ساز یخچال

تنظیم مجدد یخ ساز یخچال ساید بای ساید الجی

تنظیم مجدد یخ ساز یخچال ساید بای ساید الجی شامل این مراحل است:

“قطع تنظیم مجدد”: این روش مستلزم آن است که سیم برق را حدود 60 ثانیه از برق بکشید و سپس دستگاه را دوباره به پریز برق وصل کنید.

تنظیم مجدد را تغییر دهید: کلید خاموش کننده یخ ساز را پیدا کنید و در صورت خاموش بودن آن را روشن کنید. اگر روشن است، قبل از روشن کردن مجدد، آن را حدود 30 ثانیه خاموش کنید.

تنظیم بازوی حسگر: بازوی خاموش کننده (همچنین به عنوان بازوی پدال شناخته می شود) را پیدا کنید، مطمئن شوید که یخ زده نیست، و سپس سعی کنید آن را سه بار فشار دهید.

اگر این سه تکنیک کار نمی کنند، ممکن است مجبور شوید احتمال یک مشکل اساسی را در نظر بگیرید. می توانید از پست ما در مورد “کمپرسور یخچال کار می کند اما خنک نمی شود” در مورد مشکلات رایج یخ ساز بیشتر بیاموزید.

تنظیم مجدد یخ ساز پایین فریزر

تنظیم مجدد یخ ساز فریزر زیر الجی شامل مراحل زیر است:

  • قسمت پایین دستگاه را برای دسترسی به یخ ساز باز کنید
  • بررسی کنید که آیا پد یخ ساز گیر کرده است. اگر یخ زده است، آن را از یخ خارج کنید، ترجیحاً از سشوار استفاده کنید
  • هنگامی که پارو آزاد شد، آن را به آرامی سه بار حرکت دهید و تا 5 دقیقه صبر کنید تا ببینید آیا آب خارج می شود یا خیر.
  • اگر یخ ساز هنوز کار نمی کند، با یک متخصص تماس بگیرید

پس از یادگیری نحوه تنظیم مجدد یخ ساز یخچال الجی خود، بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا گاهی اوقات، با وجود بهترین تلاش شما، یخ ساز از تنظیم مجدد امتناع می کند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =