نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال سه مانیتور الجی به لپ تاپ

فهرست مطالب

این مقاله نحوه افزودن سه نمایشگر به لپ تاپ را توضیح می دهد. دستورالعمل ها برای ویندوز 11 و ویندوز 10 اعمال می شود.

نحوه اتصال سه مانیتور الجی به لپ تاپ

نحوه اتصال سه مانیتور الجی به لپ تاپ ویندوزی

چه بخواهید از صفحه نمایش لپ تاپ خود به عنوان مانیتور الجی استفاده کنید یا سه مانیتور الجی جداگانه دیگر را وصل کنید، دستورالعمل ها اساساً یکسان هستند. شما واقعاً فقط با تعداد و نوع پورت هایی که دارید محدود شده اید.

این مراحل را دنبال کنید:

  1. نام کارت گرافیک خود را پیدا کنید و اسناد آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از سه مانیتور الجی پشتیبانی می کند.
  2. داک را به لپ تاپ خود وصل کنید. معمولاً خود را به طور خودکار پیکربندی می کند یا نرم افزاری برای پیکربندی آن گنجانده می شود.
  3. لپ تاپ خود را خاموش کنید و مانیتور الجی خود را به پورت های مناسب خود وصل کنید، آنها را وصل کنید و جهت آنها را تنظیم کنید. اگر از صفحه نمایش لپ تاپ خود استفاده نمی کنید، ممکن است لازم باشد بسته به داک، یک مانیتور الجی را مستقیماً به پورت لپ تاپ خود متصل کنید.
  4. لپ تاپ خود را روشن کنید و بررسی کنید که آیا نمایشگرها همه فعال هستند یا خیر. در بیشتر موارد، مانیتور الجیها به طور خودکار شناسایی می‌شوند و به‌طور پیش‌فرض صفحه اصلی را بازتاب می‌کنند. اگر نه، قبل از حرکت، همه اتصالات و دوشاخه ها را بررسی کنید.
  5. تنظیمات > سیستم > نمایشگر را باز کنید. کادری با سه نمایش مانیتور الجی خود خواهید دید. اگر یک یا چند نمایشگر شناسایی نشدند، به پایین صفحه نمایش چندگانه بروید و روی Detect کلیک کنید. اگر هنوز هیچ فعالیتی وجود ندارد، باید مانیتور الجی خود را عیب یابی کنید.
  6. روی «شناسایی» کلیک کنید. اعداد در گوشه هر مانیتور الجی ظاهر می شوند. هر کادر را بکشید و رها کنید تا تنظیمات مانیتور الجی شما منعکس شود. به عنوان مثال، اگر مانیتور الجی 2 در سمت چپ، مانیتور الجی 1 در وسط و مانیتور الجی 3 در سمت راست خود دارید، کادرها باید به همین ترتیب چیده شوند.

به یاد داشته باشید، رایانه راهی برای دانستن مکان مانیتور الجی شما ندارد، بنابراین اگر برای مثال، مانیتور الجی 2 را بالای مانیتور الجی 1 داشتید، اما آن را با مانیتور الجی 2 در سمت چپ خود پیکربندی کرده بودید، باید موس خود را به سمت چپ حرکت دهید. صفحه اصلی خود را به منظور دریافت آن بر روی مانیتور الجی 2.

  1. مانیتور الجیی را که از آن به عنوان مانیتور الجی اصلی خود استفاده می کنید، با دوبار کلیک کردن بر روی صفحه اصلی خود، اسکرول کردن به پایین به چند نمایشگر و کلیک کردن روی Make This My Main Display تعیین کنید. این تضمین می کند که همیشه با آن مانیتور الجی به عنوان دسکتاپ اصلی شما شروع می شود.

با مانیتور الجی دیگر، آنها را انتخاب کنید و وضوح و جهت آنها را پیکربندی کنید. در صورت امکان، وضوح بین سه مانیتور الجی را مطابقت دهید تا بتوانید به راحتی بین آنها جابجا شوید.

چگونه یک نمایشگر را در سه مانیتور الجی گسترش دهیم؟

اگر می‌خواهید نمایشگر خود را در همه مانیتور الجیها گسترش دهید، به «Multiple Displays» در Settings > System > Display بروید و «Extend Display» را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از این گزینه برای انعکاس نمایشگرتان استفاده کنید، مثلاً اگر در یک نمایش چیزی را روی مانیتور الجی نشان می‌دهید، یا از آن برای غیرفعال کردن موقت مانیتور الجیها بدون جدا کردن آنها از برق استفاده کنید.

آیا اگر یک لپ تاپ از سه مانیتور الجی پشتیبانی نکند، گزینه دیگری وجود دارد؟

اتصال چند لپ تاپ تنها راه برای افزودن فضای کاری دیجیتالی بیشتر نیست. یکی از این راه حل ها ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد.

  • برای عملکردهای شخصی مانند پخش موسیقی و بررسی پیام های خصوصی از تبلتی با قابلیت چندوظیفه استفاده کنید.
  • لپ تاپ خود را به تلویزیون 4K وصل کنید یا از ابزاری مانند Chromecast برای انعکاس بی سیم دسکتاپ خود استفاده کنید.
  • بسته به لپ تاپ خود، ممکن است بتوانید یک کارت گرافیک خارجی را به یک پورت USB 3.0 وصل کنید تا سه مانیتور الجی را هدایت کنید.

مقالات مرتبط:

7 علامت مرگ مانیتور ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =