نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج بلوتوث بلندگو ال جی

فهرست مطالب

بلوتوث بلندگو ال جی/ سیستم های بلوتوث هیجان انگیز هستند زیرا بی سیم هستند و به شما امکان می دهند موسیقی و فیلم را از دستگاه های مورد علاقه خود متصل کنید. با این حال، با تکنولوژی مدرن مشکلات مدرن و راه حل های ضروری به وجود می آید. زمان آن رسیده است که دریابید چگونه می توانید مشکلات بلندگو ال جی بلوتوث را با بررسی الزامات، نسخه های به روز رسانی و اتصالات دستگاه برطرف یا از آن جلوگیری کنید.

الزامات فاصله دستگاه بلوتوث را بررسی کنید

برخی از دستگاه های بلوتوث باید در چند قدمی باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند در سراسر خانه کار کنند. دانستن محدودیت های سیستم به شما این امکان را می دهد که بهترین چیدمان را برای سیستم صوتی اسپیکر خود ایجاد کنید.

الزامات را بررسی کنید و به خاطر داشته باشید که این محدودیت ها هستند، به این معنی که شما باید همه چیز را کمی نزدیکتر از بالاترین فاصله ممکن داشته باشید.

نسخه به روز رسانی بلوتوث را پیدا کنید

نسخه های زیادی از اتصالات بلوتوث وجود دارد. اگر دستگاه یا بلندگو ال جی شما دارای نسخه‌های مختلف بلوتوث هستند، سازگار نخواهند بود.

ممکن است صدایی آرام، صدای آرام، یا وقفه های مداوم بشنوید. با این حال، هیچ چیز آنقدر واضح نخواهد بود که اگر نسخه یکسانی را در هر دو سیستم داشته باشید. در صورت امکان به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید.

بلوتوث بلندگو ال جی

دستگاه را از سیستم های دیگر جدا کنید

اتصال تلفن هوشمند، رایانه یا سایر دستگاه های بلوتوث به چندین سیستم دشوار است. مطمئن شوید که فقط به بلندگو ال جیها وصل است و نه ساعت هوشمند، ماشین، هدفون بی‌سیم و غیره. اگر از آن برای سیستم سرگرمی استفاده می کنید، باید فقط یک دستگاه به سیستم بلوتوث شما متصل باشد.

نحوه رفع مشکلات صدای فراگیر

سیستم های صدای فراگیر برای مبتدیان پیچیده و طاقت فرسا به نظر می رسند. اگر هرگز صاحب یکی نبوده اید و مشکلات مختلفی را تجربه می کنید، در جای مناسبی هستید. ما هر مشکل صدای فراگیر را با راه حل های متعدد برای جلوگیری از بازگشت آنها پوشش داده ایم.

بررسی کنید که آیا تلویزیون یا دستگاه دیگر شما روی حالت صدای فراگیر تنظیم شده است یا خیر. بسیاری از دستگاه‌ها مجموعه‌ای دارند که برای سازگاری با صدای فراگیر طراحی شده‌اند. اگر دستگاه شما در تنظیمات یا کانال صحیح قرار نداشته باشد، سیستم صدای فراگیر شما کار نخواهد کرد. علاوه بر این، مطمئن شوید که بلندگو ال جیها روشن هستند.

تمام کابل ها و سیم ها را جدا کرده و وصل کنید

شل بودن کابل ها یا اتصالات نامناسب می تواند سیستم صدای فراگیر شما را کمی ضعیف کند. بسیاری از این تنظیمات ده‌ها کابل دارند، بنابراین دانستن اینکه مشکل کدام است چالش برانگیز است. به جای آزمایش هر یک از آنها، می توانید هر یک از آنها را جدا کرده و وصل کنید.

تنظیمات گیرنده را تست کنید تا کانال مناسب را پیدا کنید

سیستم های صدای فراگیر همگی باید در یک کانال باشند. اگر از کانال مناسب استفاده نکنند، از طریق سیستم عبور نخواهد کرد. انتخاب تنظیمات مناسب بین 5.1 و 7.1 تضمین می کند که آنها به خوبی کار می کنند.

بلندگو ال جی بلوتوث به تداخل کمتری نیاز دارند

بلندگو ال جی صدای فراگیر بلوتوثی راحت هستند زیرا از سر راه نیستند و از حداقل کابل استفاده می کنند. با این حال، شما باید یک مسیر واضح و بی نظم بین همه بلندگو ال جیها و دستگاه پخش اصلی ایجاد کنید. در بخش بعدی درباره مشکلات بلندگو ال جی بلوتوث بیشتر بحث خواهیم کرد.

انواع و روش های مختلفی برای راه اندازی سیستم های صدای فراگیر وجود دارد. چه نوع مناسبی را بین 5.1 و 7.1 انتخاب کنید یا از تنظیمات سیمی در مقابل بی سیم استفاده کنید، باید دفترچه راهنمای کاربر را همیشه در نزدیکی خود نگه دارید. کسانی که دارای سیستم بلوتوث هستند برای اطلاعات بیشتر باید عنوان فرعی نهایی را بررسی کنند.

عیب یابی و بررسی بلندگو ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =