نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات اصلی جاروبرقی

فهرست مطالب

جارو برقی ال جی یک مدل عمودی است که به ویژگی‌هایی از جمله نازل اثاثه یا لوازم داخلی، ابزار شکاف و چراغ جلو مجهز شده است تا تمیز کردن سطوح خانه شما را ساده‌تر کند. در حالی که جارو برقی ال جی با دو سال گارانتی محدود ارائه می شود، اگر مطابق دستورالعمل های عملیاتی استفاده شود، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که مانع از عملکرد صحیح آن شود. برخی از مشکلات رایج هستند، مانند روشن نشدن یا ایجاد بوی عجیب.

چگونه می توان سری جارو برقی ال جی را تعمیر کرد

قطعی برق

اگر موتور جارو برقی ال جی شما روشن نمی شود، ممکن است یک مشکل ساده برق داشته باشد، مانند وصل نشدن سیم برق آن یا مشکل در جعبه فیوز خانه یا قطع کننده مدار. با این حال، اگر قطع حرارتی آن فعال شده باشد، جارو برقی ال جی شما می تواند متوقف شود یا شروع به کار نکند. قطع حرارتی به محافظت از خلاء در مواقعی که موتور بیش از حد گرم می شود با خاموش شدن زمانی که ترموستات گرم شدن بیش از حد را حس می کند، کمک می کند.

برای اینکه دستگاه دوباره کار کند، کلید برق را خاموش کرده و از برق بکشید. جارو برقی ال جی را برای مشکلاتی که ممکن است باعث گرمای بیش از حد شود، مانند شلنگ مسدود شده، گرفتگی فیلتر یا فنجان پر از گرد و غبار بررسی کنید. مشکل را برطرف کنید و اجازه دهید جارو برقی ال جی حداقل 30 دقیقه بماند و سپس آن را دوباره وصل کرده و روشن کنید. اگر موتور همچنان روشن نمی شود، برای کمک با اورکا تماس بگیرید.

کیسه جلور برقی کثیف است

اگر جارو برقی ال جی شما کثیفی را روی موکت یا کف لخت جمع نمی کند، ممکن است کیسه گرد و غبار یا فیلتر آن مشکل داشته باشد. کیسه گرد و غبار را بررسی کنید تا ببینید آیا زباله ها به خط پر شدن رسیده اند یا خیر، و کیسه را دور بیندازید و در صورت لزوم یک کیسه جدید نصب کنید. فیلتر موتور را بردارید؛ اگر کمتر از سه ماه از عمر آن گذشته است، آن را تمیز کرده و دوباره سرهم کنید. در سه ماهگی فیلتر را تعویض کنید. فیلتر HEPA را هر شش ماه یکبار تعویض کنید.

در صورت ساییدگی یا شکستگی تسمه جارو برقی ال جی ممکن است نتواند تمیز شود. برای تعویض تسمه، کنترل رول برس را به پایین ترین حالت ببرید و آن را محکم نگه دارید تا قفل شود. دسته را به صورت صاف روی زمین با استفاده از بازکننده دسته پایین بیاورید و جارو برقی ال جی را برگردانید.

شما باید سه پیچ روی صفحه پایه را بردارید تا بتوانید به رول برس دسترسی داشته باشید و تسمه قدیمی را بردارید. تسمه جدید را در اطراف محور موتور و غلتک قلم مو قرار دهید و ابتدا انتهای سمت چپ رول را داخل آن قرار دهید. ممکن است کمربند جدید شما شل به نظر برسد، اما این طبیعی است. از دست خود استفاده کنید تا آن را دو بار به سمت کمربند مرکزی بچرخانید. صفحه پایه را تعویض کنید و آن را به جای خود پیچ ​​کنید.

مشکلات شیلنگ

اگر جارو برقی ال جی شما هیچ مکشی در انتهای شیلنگ خود ندارد، مطمئن شوید که انتخابگر دستگیره روی تنظیمات عملیاتی شلنگ تنظیم شده است. بعد، بررسی کنید که آیا کیسه گرد و غبار یا فیلترها مشکلی دارد یا خیر. در صورت لزوم آنها را همانطور که در بالا ذکر شد جایگزین کنید.

اگر در شیلنگ یا لوله‌هایی که مانع جریان هوا می‌شوند، گرفتگی داشته باشد، ممکن است مکش ضعیفی داشته باشد. برای بررسی گرفتگی شلنگ، انتهای شلنگ را بردارید و شلنگ را خم کنید تا هر گونه زباله به دام افتاده شل شود. برای لوله ها، قفل پیچشی را با استفاده از یک سکه به حالت باز شده بچرخانید و ضامن لوله را بلند کنید.

لوله کوچک را با دقت به سمت پایین بکشید و از جارو برقی ال جی دور کنید. برای جدا کردن لوله از شیلنگ، به آرامی بچرخانید. همین روش را با لوله بزرگ تکرار کنید. هر دو را برای انسداد بررسی کنید و برای رفع آن خم شوید. لوله ها را با آب گرم و مواد شوینده ظروف ملایم بشویید و اجازه دهید قبل از مونتاژ مجدد کاملا خشک شوند.

سوختن

اگر هنگام استفاده از جارو برقی ال جی متوجه بوی سوزش شدید، ممکن است مشکلی در تسمه یا رول برس وجود داشته باشد. تسمه را بررسی کنید تا ببینید که آیا ساییده شده یا آسیب دیده است و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. رول تسمه را از نظر وجود ضایعاتی که ممکن است مانع از چرخش صحیح آن شوند، بررسی کنید. از قیچی استفاده کنید تا هر گونه مو، نخ یا الیافی که ممکن است در اطراف رول گیر کرده باشد را با دقت جدا کنید. برای جلوگیری از مشکلات بعدی، ماهی یک بار رول را از نظر وجود زباله بررسی کنید.

مقالات مرتبط:

آموزش درست جارو کشیدن فرش

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =