نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مراحل برگشت به حالت کارخانه گوشی الجی خود

فهرست مطالب

برگشت به حالت کارخانه گوشی الجی چگونه انجام می‌شود؟ راه‌های زیادی برای بازنشانی کارخانه اندروید وجود دارد، زمانی که نیاز دارید گوشی‌تان مانند قبل به درستی کار کند. بازنشانی کارخانه‌ای گوشی هوشمند الجی زمانی وارد عمل می‌شود که تلفن هوشمند شما پاسخ نمی‌دهد یا ناگهان هنگ می‌ کند. گاهی اوقات، راه اندازی مجدد گوشی هوشمند شما باید چنین مشکلاتی را برطرف کند، اما در برخی موارد جدی تر، بازنشانی کارخانه ای مورد نیاز است.

برگشت به حالت کارخانه گوشی الجی
برگشت به حالت کارخانه گوشی الجی

هنگام تنظیم مجدد چه چیزی را باید در نظر داشته باشید

از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید: برای جلوگیری از از دست رفتن مخاطبین، تصاویر، پیام‌ها و سایر اطلاعات مهم، همیشه قبل از بازنشانی به تنظیمات کارخانه از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اعتبار حساب Google را به خاطر بسپارید: بدانید که از نام کاربری و رمز عبور حساب Google خود آگاه هستید زیرا محافظت از بازنشانی کارخانه (FRP) ممکن است در طول فرآیند بازنشانی آنها را درخواست کند.

از منوی تنظیمات استفاده کنید: در صورت امکان، از منوی تنظیمات دستگاه خود برای اجرای بازنشانی کارخانه ای استفاده کنید، زیرا این ساده ترین و ایمن ترین راه است.

احتیاط بازنشانی سخت: اگر خارج از دستگاه خود قفل شده اید و به بازنشانی سخت فکر می کنید، به خاطر داشته باشید که این دستگاه برای همیشه همه داده ها را پاک می کند. فقط در صورتی از این گزینه استفاده کنید که گزینه دیگری ندارید و قبلاً از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

مراقب از دست دادن اطلاعات باشید: بدانید که بازنشانی به تنظیمات کارخانه تمام داده‌های دستگاه شما را پاک می‌کند. اقدامات احتیاطی را انجام دهید و مطمئن شوید که نسخه پشتیبان کافی دارید.

تأیید نسخه پشتیبان: بررسی کنید که پس از تنظیم مجدد دستگاه، اطلاعات شما به درستی از نسخه پشتیبان بازیابی شده باشد تا مطمئن شوید که هیچ اطلاعات مهمی را از دست ندهید.

آیا گوشی شما هم مدتی بعد استفاده داغ می شود؟ اگر پاسختان به این سوال بله است، پیشنهاد می کنیم مقاله « علت های اصلی داغ شدن گوشی الجی »

چرا باید دستگاه اندروید خود را ریست کنید

بازنشانی تلفن هوشمند الجی خود بدون رمز عبور در سناریوهای مختلف مهم است. برای شروع، هنگامی که تلفن هوشمند شما به دلیل گم شدن رمز عبور یا قفل الگوی پاسخ نمی دهد، ممکن است بازنشانی کارخانه ای عملکرد را بازیابی کند.

این یک ابزار اشکال زدایی مفید برای رسیدگی به خرابی ها یا فریزهای سیستم ناشی از اشکالات نرم افزاری یا هجوم بدافزارها است.

علاوه بر این، اگر می خواهید گوشی هوشمند خود را بفروشید یا به شخص دیگری بدهید، تکمیل بازنشانی کارخانه تضمین می کند که تمام اطلاعات شخصی شما به طور کامل از دستگاه پاک می شود و از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

با این حال، راه اندازی مجدد تلفن الجی شما ممکن است دشوار باشد، اگر قفل شده باشید و به اطلاعات کاربری حساب Google خود دسترسی نداشته باشید.

حفاظت از بازنشانی کارخانه (FRP) یک ویژگی امنیتی است که از بازنشانی دستگاه توسط کاربران غیرمجاز بدون گذرواژه حساب Google مرتبط جلوگیری می‌کند.

برای جلوگیری از از دست دادن اطلاعات ضروری در هنگام بازنشانی تلفن هوشمند الجی خود بدون رمز عبور، از قبل از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. این ممکن است با همگام سازی داده های خود با یک حساب Google از طریق تنظیمات دستگاه شما به دست آید.

برگشت به حالت کارخانه گوشی
برگشت به حالت کارخانه گوشی

چگونه از داده های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم

گرفتن یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود به این معنی است که شما در امان هستید و هیچ چیز از دست نخواهد رفت. بنابراین، شما آماده هستید تا گوشی هوشمند الجی خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.

  • به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید
  • روی Accounts > Backup > Backup & Restore ضربه بزنید
  • سوئیچ Back Up My Data را روشن کنید
  • حسابی را که می خواهید برای پشتیبان گیری از داده ها انتخاب کنید و Ok را کلیک کنید
  • روی Sync Accounts ضربه بزنید و Sync Now را انتخاب کنید

همه داده‌های شما در عرض چند دقیقه در حساب Google انتخابی/انتخابی شما همگام‌سازی می‌شوند و تلفن شما برای بازنشانی کارخانه آماده است.

حفاظت از تنظیم مجدد کارخانه را در نظر بگیرید

حفاظت از تنظیم مجدد کارخانه (FRP) می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود که اگر نمی توانید رمز عبور حساب Google خود را به خاطر بسپارید، باید حل شود. حفاظت از تنظیم مجدد کارخانه در واقع یک ویژگی امنیتی گوشی های هوشمند الجی است که از بازنشانی آن توسط دیگران جلوگیری می کند.

قبل از انجام بازنشانی کارخانه‌ای برای اندروید، محدودیت‌هایی با عنوان «تأیید حساب Google» روی صفحه ظاهر می‌شود و رمز عبور حساب Google را درخواست می‌کند.

بازنشانی کارخانه از منوی تنظیمات

استفاده از منوی تنظیمات ساده ترین راه برای انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تلفن هوشمند الجی شما است و جالب اینکه دنبال کردن آن واقعاً سخت نیست. مراحل ذکر شده در زیر را طی کنید و اندروید را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

  • به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.
  • System > Reset > Erase All Data را انتخاب کنید.
  • یک صفحه را به پایین اسکرول کنید و “Reset Phone/Erase All Data” را انتخاب کنید.
  • الگو/رمز عبور/پین خود را وارد کنید Continue را انتخاب کنید و Erase Everything را انتخاب کنید و کارتان تمام شد.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =