نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت تغییر نور در تلویزیون الجی

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکل تغییر نور در تلویزیون الجی

تغییر نور در تلویزیون الجی/ زمانی که به طور ناگهانی نور تلویزیون تعییر می کند ممکن است فکر کنید تلویزیون شما خراب شده است و پروسه طولانی مدتی را برای تعمیر پیش رو دارید. اما با استفاده از این مقاله به راحتی می توانید تعمیر را برعهده بگیرید.

تغییر نور در تلویزیون الجی

محلی یا جهانی؟

Local dimming فقط به قسمت های مختلفی از صفحه که می توانند کم نور شوند اشاره دارد. شما باید به این نگاه کنید که نور نزدیک (محلی) است. کاهش نور جهانی به تنظیمات خودکار تلویزیون اشاره دارد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که صحنه تاریک می‌شود، تلویزیون تاریک‌تر می‌شود. وقتی صحنه ها روشن هستند، تلویزیون روشن تر می شود.

چگونه می توان این مشکل را به صورت محلی متوقف کرد

تصحیح تیرگی موضعی آسان‌تر از آن چیزی است که احتمالاً تصور می‌کنید. دلیل اینکه هر کسی می خواهد نیمی از صفحه نمایش خود را روشن و نیمی دیگر را کم نور کند چیزی است که ما هرگز نمی دانیم. با این حال، تعمیر آسان است:

  • به منوی تنظیمات خود بروید.
  • در سمت راست خود، صفحه نمایش را مشاهده می کنید.
  • 3 نقطه ظاهر می شود و تنظیمات شما ظاهر می شود.
  • وقتی حالت صرفه جویی در انرژی را مشاهده کردید، آن را خاموش کنید.

تأثیرات بر تجربه مشاهده

تاریکی جهانی می تواند به ویژه برای تجربه تماشای شما هنگام بازی یا تنظیم یک صحنه آزاردهنده باشد. شما می خواهید بتوانید یک بازی را بدون تاریک شدن صحنه های تاریک انجام دهید. در مورد خاموش کردن چراغ ها برای تماشای فیلم ترسناک مورد علاقه تان، وقتی صحنه های تاریک وحشتناک شما تاریک است، چطور؟

مشکلات کم نور جهانی حل شد

برای رفع این مشکل خاص باید به منوی تنظیمات خود بروید. به حالت تصویر خود بروید و روی پنل متخصص کلیک کنید. می توانید 1 یا 2 را انتخاب کنید. نور پس زمینه و کنتراست باید روشن شوند. روشنایی باید به 25 و وضوح پایین به 10 کاهش یابد. از آنجا رنگ به 65 و 0 برای رنگ.

سایر کنترل های مهم

حالت های مهم دیگری نیز وجود دارد که برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی کنید. هنگامی که به درستی برنامه ریزی شود، این تفاوت در تجربه مشاهده ایجاد می شود.

  • کنترل تخصصی
  • تعادل رنگ سفید
  • گزینه تصویر

در کنترل متخصص، دینامیک، وسعت رنگ و تقویت کننده رنگ باید خاموش شوند (گاما را می توان به 2.2 کاهش داد). در تراز سفیدی، حالت قرمز باید روی 25 و سبز + آبی در شماره 10 باشد. انتخاب دمای رنگ باید به گرم 1 تبدیل شود. در بقیه موارد، روش 2 نقطه است، الگوی در بیرون انتخاب می شود و نقاط انتخاب می شوند. بالا

کاهش نویز و کاهش نویز MPEG باید در حالت “خودکار” باشند. سطح سیاه در بالا است. حالت سینماهای واقعی در حالت بالا و TruMotion در حالت روان است. ما می دانیم که این بسیار زیاد به نظر می رسد، اما شما می خواهید آن را دنبال کنید.

برخی از چیزهایی که شما باید بدانید

تراز سفیدی برای توصیف گرم یا سرد بودن تصویر تلویزیون شما استفاده می شود. این مهم است زیرا خیلی گرم است و ممکن است روشن تر به نظر برسد و برای یک صفحه نمایش سرد برعکس است. اگر خیلی سرد باشد ممکن است تیره تر به نظر برسد.

Color Gamut به طیف گسترده ای از رنگ ها در طیف رنگ اشاره دارد. این مهم است زیرا شما نمی خواهید رنگ هایی که تیره هستند آنقدر تیره باشند که در پس زمینه ناپدید شوند. در مورد سفید هم همینطور. شما نمی خواهید رنگ های روشن شما تا حد ناپدید شدن با پس زمینه های روشن ترکیب شوند.

سطوح سیاه روشنایی کلی صفحه تلویزیون را کنترل می کند. این مانند چسبی است که طیف رنگ را کنار هم نگه می دارد. نور پس زمینه تلویزیون شما صفحه را از پشت روشن می کند. رنگ های روشن را به وجود می آورد. وقتی این بالا می‌شود، رنگ‌های روشن‌تر ظاهر می‌شوند و رنگ‌های تیره‌تر واقعاً در مقابل آن برجسته می‌شوند.

نحوه تمیز کردن تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفده =