نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم انتقال برنامه ها به کارت SD در گوشی الجی

فهرست مطالب

عدم انتقال برنامه ها به کارت SD در گوشی. گاهی اوقات، شما بدون هیچ فضای ذخیره سازی در حافظه داخلی گوشی الجی خود می مانید، اما این موضوع جای نگرانی نیست. از این گذشته، به همین دلیل است که یک کارت microSD برای جابه‌جایی چیزها روی آن دریافت می‌کنید.

نیازی به نگرانی نیست، زیرا بسیاری از کاربران اندروید هنگام تلاش برای انجام این کار با خطای «نمی‌توان برنامه‌ها را به کارت SD منتقل کرد» مواجه می‌شوند. خوشبختانه چند راه حل برای این کار وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که حافظه داخلی خود را خالی کنید و تمام موارد خود را به راحتی به کارت منتقل کنید. برای شما به اندازه کافی خوب به نظر می رسد؟ خوب، بیایید ببینیم چگونه می توان آن را انجام داد!

عدم انتقال برنامه ها به کارت SD در گوشی

نحوه انتقال برنامه ها به کارت SD

از نظر فنی، جابجایی برنامه ها روی کارت حافظه یک روش بسیار آسان است. هر کاری که باید انجام دهید این است که به Settings > Application Manager بروید و لیست تمام برنامه های دانلود شده خود را ببینید.

در اینجا، می‌توانید برنامه‌ای را که می‌خواهید حرکت دهید، با ضربه زدن روی آن انتخاب کنید و چند گزینه از جمله دکمه «انتقال به کارت SD» را دریافت خواهید کرد. به سادگی روی آن فشار دهید و فرآیند انتقال آغاز خواهد شد. بسته به اندازه برنامه، ممکن است از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد.

یک راه سریع دیگر برای انجام این کار استفاده از رایانه شخصی یا مک است. فقط گوشی الجی را از طریق USB به آن وصل کنید، سپس یک پنجره را باز کنید و به محتوا نگاه کنید. هر دو حافظه داخلی و کارت SD را به عنوان واحدهای ذخیره سازی جداگانه خواهید دید. و فرآیند جابجایی در واقع بسیار آسان است زیرا فقط موارد را از یک طرف به سمت دیگر می‌کشید و رها می‌کنید. فقط مطمئن شوید که آن فایل های سیستم را به حال خود رها می کنید!

برنامه های اختصاصی برای این کار را نیز فراموش نکنیم. ES File Explorer یکی از محبوب ترین گزینه ها برای این کار است، در حالی که AppMgr III نیز کار بسیار خوبی انجام می دهد.

علت عدم انتقال برنامه ها به کارت SD

با این حال، باید بدانید که برخی از برنامه ها را نمی توان به کارت microSD منتقل کرد، در حالی که برخی از تلفن ها به هیچ وجه به شما اجازه نمی دهند هیچ برنامه ای را جابجا کنید. در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید، گزینه انتقال به کارت SD در واقع خاکستری شده است!

به عنوان یک نکته جانبی، برخی از مردم می گفتند – در ابتدا – که کارت SD به خوبی کار می کند، دستگاه فقط آن را ذخیره نمی کند. اگرچه اینها موارد منفرد هستند.

و این می تواند واقعاً ناامید کننده باشد و شما را وادار کند که کلمات نه چندان زیبای زیادی در مورد تلفن و افرادی که آن را به این شکل ساخته اند بگویید. از آنجا که بله، این می تواند یک مشکل توسعه دهنده برنامه یا مربوط به سازنده باشد.

این را تصور کنید: یک تلفن با ظرفیت ذخیره سازی کوچک، فرض کنید 8 گیگابایت دارید. شما یک کارت microSD خریداری کرده اید و خوشحال هستید که اکنون فضای بسیار بیشتری دارید. تا زمانی که آن را وارد نکنید و خطای شوم «نمی‌تواند برنامه‌ها را به کارت SD منتقل کند» دریافت کنید…

کدام برنامه ها را نمی توان به کارت SD منتقل کرد

همانطور که در بالا ذکر شد، تعداد زیادی برنامه وجود دارد که به سادگی نمی توان آنها را جابجا کرد. مگر اینکه روت شده باشید. من در مورد کسانی صحبت می کنم که از قبل روی تلفن شما نصب شده اند، مانند Google Chrome، YouTube یا برنامه Messages. همچنین، بیایید آن cra bloatware را فراموش نکنیم … متأسفیم، تعداد غیر ضروری برنامه هایی که هر سازنده گوشی الجی را با آن بارگذاری می کند. من به شما نگاه می کنم، سامسونگ، اما برخی دیگر از تولید کنندگان در وضعیت مشابهی هستند.

علاوه بر این برنامه‌ها که گزینه «Move to SD Card» خاکستری است، دستگاه‌هایی نیز وجود دارند که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. اساساً، آنها فقط گزینه متحرک را نمایش نمی دهند، مثلاً Motorola Moto X Pure، که بسیاری از کاربران از آن شکایت دارند. همانطور که کاربران Reddit نتیجه می‌گیرند، وقتی به‌روزرسانی‌ها را به سرعت تولید می‌کنند، این اتفاق می‌افتد.

یک “جایزه” ویژه به گوشی الجی هایی تعلق می گیرد که می توانند بخشی از یک برنامه را روی کارت SD شما جابجا کنند، در حالی که بقیه در حافظه داخلی باقی می ماند. انسان، فناوری گاهی اوقات می تواند عجیب باشد…

اما بیایید بگوییم که شما واقعاً می‌خواهید این برنامه‌ها را دور بریزید. آیا راهی برای هک کردن سیستم و انجام آن وجود دارد، حتی اگر در ابتدا امکان پذیر نباشد؟ خوب، ممکن است چند راه حل وجود داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: 7 برنامه آنتی ویروس رایگان گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »