نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صدای اضافه بلندگو سینما خانگی

فهرست مطالب

علت وجود صدای زمزمه در بلندگوهای سینما خانگی الجی

ابتدا بررسی کنید که تلویزیون یا دستگاه پخش جریانی شما از چه فرمت صدای فراگیر استفاده می کند. اطمینان حاصل کنید که سیستم سینما خانگی الجی الجی شما نیز از این فرمت پشتیبانی می کند. اگر اینطور نیست، نگران نباشید: بسیاری از دستگاه های پخش کننده (مانند Amazon Fire TV Stick) و تلویزیون ها به شما امکان می دهند فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سعی کنید فرمت های فراگیر را برای مطابقت با آنهایی که مطمئن هستید سیستم سینما خانگی الجی الجی شما با آنها کار می کند، تغییر دهید. اگر فرمت در هر دو طرف پشتیبانی می شود، ممکن است یا از کابل اشتباه استفاده می کنید یا کابل آسیب دیده دارید.

بررسی کابل های HDMI

برخی از فرمت ها به کابل های HDMI نیاز دارند زیرا سیگنال های سینما خانگی الجی الجی دیجیتالی هستند و از DRM محافظت می کنند، در حالی که برخی دیگر از طریق کابل های نوری (Toslink) یا RCA کار می کنند. مطمئن شوید که از کابل صحیح نیز استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که کابل های 3.5 میلی متری و بلوتوث از صدای فراگیر پشتیبانی نمی کنند بنابراین اگر در حال پخش بی سیم (یا روی کابل هدفون) از تلویزیون خود هستید، باید به صدای استریو (2 کانالی) بسنده کنید.

صدای همهمه از طریق بلندگوها یک مشکل رایج در سیستم های سینما خانگی الجی الجی قدیمی است. اگر این مشکلی است که با آن روبرو هستید، موارد زیر را می توانید انجام دهید:

  • ابتدا سعی کنید صدا و منبع خانه (سی دی پلیر، کنسول بازی یا تلویزیون) را روی یک پاورپوینت از طریق محافظ برق قرار دهید. شما باید کاملاً مطمئن باشید که سوکت دیوار (و محافظ برق) می تواند کشش فعلی را مدیریت کند. هیچ پریز برق را بیش از حد بار نکنید زیرا می تواند بسیار خطرناک باشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که سیستم سینما خانگی الجی الجی شما به سوکت متصل شده است که از طریق اینورتر متصل نیست.
  • در مرحله بعد، سعی کنید اجزا را یکی یکی جدا کنید تا ببینید مشکل در کجا نهفته است. سعی کنید صدای منبع را تغییر دهید تا ببینید آیا نویز از بین می رود یا خیر.
  • همچنین ممکن است لازم باشد کابل های جدید با محافظ بهتر را امتحان کنید.
  • همچنین، بررسی کنید که آیا سیم های زمینی موجود در تجهیزات سینما خانگی الجی الجی شما به درستی به تقویت کننده متصل می شوند یا خیر. اینها معمولاً به یک پیچ کوچک در پنل پشتی متصل می شوند.
  • در نهایت، اگر به نظر می رسد هیچ چیزی کمکی نمی کند، ممکن است تقویت کننده شما معیوب باشد و ممکن است به کمک یک متخصص در مورد نیاز داشته باشید.

بلندگوهای سینما خانگی الجی

موسیقی فاقد تربل یا بیس است

اگر شکایت شما این است که سیستم سینما خانگی الجی الجی شما خوب به نظر نمی رسد (صدای کم و یا خراش سه تایی و بیس خفه)، این مشکل ممکن است به یکی از چندین مشکل مربوط باشد:

  • اولین احتمال این است که شما سیستم های سینما خانگی الجی الجی را با حجم بسیار بالا پخش می کنید. این امر نه تنها اعوجاج را افزایش می دهد، بلکه سایر مشکلات کیفیت صدا را در سیستم سینما خانگی الجی الجی شما بزرگ می کند.
  • احتمال دیگر این است که تنظیمات اکولایزر شما صحیح نباشد. هرگونه کنترل اکولایزر را نه تنها در سیستم سینما خانگی الجی الجی، بلکه منبع پخش نیز بررسی کنید.
  • همچنین ممکن است لازم باشد محل قرارگیری سیستم های سینما خانگی الجی الجی خود را بررسی کنید. ساب ووفرها در مورد نحوه قرار دادن آنها کمی سختگیرانه عمل می کنند، اما توییترها و بلندگوهای دیگر (ماهواره ای) باید مطابق توصیه سیستم مارک سیستم سینما خانگی الجی الجی شما در دفترچه راهنمای کاربر قرار گیرند.
  • سرانجام، ما به کابل ها برمی گردیم، و ممکن است یک سیم آسیب دیده مسئول باشد و شما باید مراحل عیب یابی را که در ابتدای این مقاله ذکر کردیم بررسی کنید.
  • اگر هیچ کدام از این موارد کمکی نمی کند، بررسی کنید که آیا بلندگوهای شما به توییترها و ووفرهای خود آسیب رسانده اند یا خیر. اگر چنین است، باید آنها را از طریق مهندس مجرب سرویس AV تعمیر کنید.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =