نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

زمان تعویض تسمه جاروبرقی الجی

فهرست مطالب

زمان تعویض تسمه جاروبرقی. اگر هرگز تسمه جاروبرقی الجی را تعویض نکرده اید، ممکن است متوجه نباشید که آنها می توانند به راحتی فرسوده شوند و بشکنند. آنها فقط از لاستیک ساخته شده‌اند و جاروبرقی الجی‌های مدرن سریع‌تر از همیشه هستند – با چرخش برخی از آنها تا 120000 دور در دقیقه! پس از چرخش مداوم، جهش زیاد روی زمین، و گهگاهی غلتک برس گیر کرده، آنها مستعد کشش و گاهی لق شدن هستند. خبر خوب این است که تعویض تسمه جاروبرقی الجی اغلب ساده است. بخش مشکل اغلب اولین تشخیص مشکل است. بنابراین، چگونه متوجه می شوید که زمان تعویض تسمه جاروبرقی الجی فرا رسیده است؟ بخوانید تا متوجه شوید.

زمان تعویض تسمه جاروبرقی

ناگهان نویز بیشتر جاروبرقی الجی

بیایید با آن روبرو شویم – هیچ جاروبرقی الجی دقیقاً بی صدا نیست، اما وقتی صدای ایستاده وفادار شما ناگهان شبیه موتور جت می شود، ممکن است به احتمال زیاد کمربند شما در شرف شکستن باشد. درست مانند صداهای زیر کاپوت ماشین شما، تسمه هایی که تا حد شکست کشیده شده اند یا شل شده اند می تواند نشان دهنده این باشد که مشکلات در راه است.

خوشبختانه با تعویض تسمه این مشکل به راحتی حل می شود. از آنجایی که می‌توانید فرض کنید که یک تسمه جاروبرقی الجی را تعویض می‌کنید، ایده خوبی است که یک دستگاه یدکی در دسترس داشته باشید، تا بتوانید قبل از از دست دادن عملکرد کامل دستگاه، نظافت خود را به حالت اولیه بازگردانید.

قدرت مکش شما کاهش یافته

درک اینکه جاروبرقی الجی شما مانند گذشته خاک و زباله را نمی مکد، می تواند نشانه دیگری از خراب شدن کمربند شما باشد. ابتدا با بررسی سایر قسمت های دستگاه، سایر علل احتمالی را رد کنید. مسائلی مانند کیسه یا قوطی پر، گرفتگی فیلترها، شلنگ‌های بسته، و رول‌های برس که با مو یا نخ در هم پیچیده شده‌اند نیز می‌توانند بر مکش تأثیر بگذارند. اگر هیچ مشکلی در آنجا نمی بینید، احتمالاً کمربند شکسته شده اید.

جاروبرقی الجی شما در حال ترک یک مسیر

پس از یک جلسه جاروبرقی الجی خوب، به پشت سر بر روی طبقات خود نگاه کنید تا دنباله ای از زباله ها را ببینید، قطعا لحظه خوشی نیست. وقتی این را می بینید، می توانید فرض کنید که جاروبرقی الجی شما هنوز مقداری مکش دارد – فقط برای برداشتن اجسام بزرگتر کافی نیست.

قبل از اینکه وقت خود را صرف تلاش برای بازگشت به همان مناطق کنید، به امید اینکه بار دوم همه چیز را تمیز کنید، رول برس و کمربند خود را بررسی کنید. اگر برس خود را از هر گونه مواد چسبنده و مو تمیز کرده اید، و همه چیز خوب به نظر می رسد، احتمالاً با کمربند کشیده روبرو هستید. به یاد داشته باشید – آنها لاستیکی هستند و می توانند قبل از شکستن دراز شوند. بدون اتصال محکم به غلتک برس، تسمه نمی تواند سرعت مورد نیاز برای جمع آوری زباله های کف را با جاروبرقی الجی فراهم کند.

نکات مهم درباره زمان تعویض تسمه جاروبرقی

کمربند شکسته چیز مهمی نیست. درک اینکه تسمه های جاروبرقی الجی شما در واقع به گونه ای طراحی شده اند که فرسوده و شکسته شوند، ممکن است احساس بهتری نسبت به تعویض منظم تسمه جاروبرقی الجی خود داشته باشید. این یک راه حل ساده است که می توانید در خانه انجام دهید. با چند کمربند یدکی در جعبه ابزار خود، در کمترین زمان به مسیر تمیز کردن برمی گردید!

پیشنهاد مطالعه: علت صدای بلند در جاروبرقی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »