نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات جزئی جاروبرقی الجی

فهرست مطالب

رفع مشکلات جزئی جاروبرقی چگونه انجام می‌شود؟ برنامه های شلوغ زمان کمی برای تمیز کردن هر گوشه از خانه شما باقی می گذارد. جاروبرقی الجی نعمتی برای حرفه ای ها هستند زیرا این وسایل هوشمند نه تنها در زمان صرفه جویی می کنند بلکه میکروب ها را از خانه شما نیز پاک می کنند. با پیشرفت تکنولوژی، جاروبرقی الجی ها مجهز به فیلترهای HEPA هستند که آلودگی ها را از سطح می گیرند و به دام می اندازند. با این حال، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که جاروبرقی الجی ممکن است از کار بیفتد.

رفع مشکلات جزئی جاروبرقی
رفع مشکلات جزئی جاروبرقی

5 مرحله متداول نحوه تعمیر جاروبرقی الجی

  • نیروی مکش کم
  • نویز بیش از حد
  • بوی سوزاندن
  • دود داغ یا هوا
  • دمیدن هوای گرد و غباری

نیروی مکش کم در رفع مشکلات جزئی جاروبرقی

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند کاهش مکش است. هنگامی که مشکل مکش را آزمایش می کنید، با خالی کردن کپسول گرد و غبار شروع کنید. مرحله بعدی بررسی فیلترها، رول برس و شلنگ است. در صورت پیدا کردن موانع، آنها را تمیز کنید. با این حال، اگر همه این قسمت ها شفاف هستند و مانعی ندارند، وقت آن رسیده است که تسمه جاروبرقی الجی را بررسی کنید. وقتی رول برس تمیز است اما نمی چرخد ​​یا با سرعت کم نمی چرخد، ممکن است تسمه جاروبرقی الجی مشکل داشته باشد. تسمه ها خیلی گران نیستند و می توانید به راحتی آنها را تعویض کنید.

رفع مشکلات جزئی جاروبرقی
رفع مشکلات جزئی جاروبرقی

نویز بیش از حد

اکثر جاروبرقی الجی ها برای راحتی کاربران کمترین صدا را ایجاد می کنند. با این حال، اگر جاروبرقی الجی شما اخیراً سر و صدای زیادی ایجاد می کند، می تواند دلایل مختلفی مانند مسدود شدن، نشت هوا، یا مشکلات موتور، فن یا شلنگ مسدود داشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک تسمه جدا شود، جاروبرقی الجی صدای زیادی ایجاد می کند. اگر شلنگ و تسمه مسدود شده باشد، ممکن است موتور جاروبرقی الجی مشکل داشته باشد. قبل از اینکه جاروبرقی الجی از کار بیفتد، موتورها بسیار پر سر و صدا می شوند.

بوی سوزش

یکی دیگر از مشکلات رایجی که بسیاری از افراد با جاروبرقی الجی خود با آن مواجه هستند بوی سوختگی است. اگر هنگام جاروبرقی الجی منزل خود بوی سوختگی به مشام می رسد، این احتمال وجود دارد که تسمه نیاز به تعویض داشته باشد. تنها راه حل این مشکل تعویض تسمه جاروبرقی الجی است.

دود داغ یا هوا

اغلب اوقات جاروبرقی الجی ممکن است بیش از حد گرم شود و هوا و دود مو را خارج کند. در چنین شرایطی باید فوراً جاروبرقی الجی را متوقف کنید زیرا ممکن است مشکلی در موتور یا مشکل الکتریکی وجود داشته باشد. در این مورد از انجام هر گونه تکنیک برای تعمیر جاروبرقی الجی خودداری کنید و موتور جاروبرقی الجی را تعویض کنید.

دمیدن هوای گرد و غباری

تنها دلیل این مشکل پر بودن قوطی است و جاروبرقی الجی فضایی برای ذخیره گرد و غبار جمع شده ندارد. قوطی جاروبرقی الجی را خالی کنید تا مشکلی پیش نیاید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، باید فیلتر جاروبرقی الجی را عوض کنید. اکثر جاروبرقی الجی ها دارای فیلترهای قابل شستشو هستند که باعث کاهش دردسر شما می شود.

چند کلمه آخر

جاروبرقی الجی ممکن است در نتیجه استفاده منظم از کار بیفتد. با این حال، همیشه لازم نیست آن را به مرکز خدمات ببرید. می توانید از تکنیک ها برای حل برخی از مشکلات کوچکی که ممکن است جاروبرقی الجی داشته باشد استفاده کنید. اما در صورت خرابی موتور جاروبرقی الجی، تعویض موتور با کمک متخصص ضروری است.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: تمیز کردن فرش با جاروبرقی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =