نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه شکسته تلویزیون

فهرست مطالب

نحوه تعمیر صفحه شکسته تلویزیون

شکسته شدن صفحه تلویزیون می تواند سرگرمی های خانوادگی را تا زمانی که برطرف نشود پایان دهد. کدام آسیب ها را می توانید خودتان برطرف کنید و کدام آسیب ها نیاز به متخصص دارند؟ در اینجا همه چیز درباره صفحه های تلویزیون آسیب دیده را بیاموزید. فقط به این دلیل که صفحه تلویزیون شکسته است لزوما به این معنی نیست که باید به فروشگاه بروید و یک تلویزیون جدید خریداری کنید. می توانید از پیمانکاری بخواهید که تعمیر صفحه نمایش تلویزیون را بدون خروج از خانه انجام دهد. برای اطلاع از نحوه تعمیر صفحه تلویزیون LED شکسته، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

نحوه تعمیر صفحه شکسته تلویزیون

انواع مختلفی از صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد و ارائه هر چه بیشتر جزئیات به پیمانکار تعمیرات شما به آنها کمک می کند تا کار را به طور موثر انجام دهند. اطلاعاتی مانند تولید کننده تلویزیون و نوع تلویزیون-به عنوان مثال، LED، LCD، صفحه سه بعدی یا صفحه تخت-برای حرفه ای که تعمیر را انجام می دهد بسیار ارزشمند است.

به طور کلی بسیار آسان تر است که کسی را مجبور کنید برای تعمیر صفحه نمایش یا برداشتن آن به شما مراجعه کند. تعمیرگاه ها چندان دور نیستند و تلویزیون یک وسیله بزرگ برای حمل و نقل است.

صفحه شکسته تلویزیون

چگونه می توان یک صفحه تلویزیون شکسته سه بعدی را برطرف کرد

معمولاً تعمیر صفحه شکسته تلویزیون سه بعدی حدود 100 دلار هزینه دارد، اما برخی از پیمانکاران ممکن است هزینه کم یا بیشتری دریافت کنند. سازنده دستگاه تلویزیون نقش مهمی در میزان پرداخت هزینه تعمیر صفحه نمایش دارد. هزینه تعمیر تلویزیون سه بعدی و 4K احتمالاً بیشترین است، در حالی که یک صفحه LED ساده هزینه کمی کمتر خواهد داشت.

نحوه تعمیر صفحه تلویزیون LED شکسته

صفحه های تلویزیون LED شکننده هستند و آنها را متداول ترین نوع تعمیر تلویزیون می کند. ترک ها و شوخی های شکسته صفحه تلویزیون به احتمال زیاد در یک خانه شلوغ با بچه های کوچک رخ می دهد، اما ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اکثر تولیدکنندگان مدل ها را برای خرد شدن طراحی می کنند – اما همچنان ضروری است که آنها را در اسرع وقت تعمیر کنید زیرا هنوز می تواند خطرناک باشد.

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توان صفحه تلویزیون ترک خورده را در خانه تعمیر کرد، ناامید خواهید شد. این یک کار بزرگ است که نیاز به دانش متخصص دارد. برخی از اصلاحات جزئی وجود دارد که می توانید به تنهایی انجام دهید، اما تعمیر صفحه تلویزیون تخت شکسته یکی از آنها نیست.

نحوه تعمیر صفحه در تلویزیون صفحه تخت

تعمیر تلویزیون صفحه تخت اغلب کمتر از تعمیر صفحه خمیده هزینه دارد، اما هنوز هم یک کار مهم است. اگر فقط یک شکاف یا تراشه کوچک وجود داشته باشد، ممکن است متخصص بتواند تلویزیون را در خانه شما در آن روز تعمیر کند، اما در صورت بروز مشکل بزرگتر، ممکن است لازم باشد آن را به تعمیرگاه ببرند.

بهترین راه برای برطرف کردن تلویزیون صفحه تخت این است که با یک متخصص تماس بگیرید یا ایمیل بزنید و پیشنهاد کار دریافت کنید. این نوع شغلی نیست که اکثر مردم می توانند به عنوان یک کار DIY انجام دهند زیرا به سطح بالایی از دانش الکتریکی نیاز دارد. به خاطر داشته باشید که اگر تلویزیون صفحه تخت کوچکتری دارید، مدل جدید ممکن است قیمت مشابه یا حتی کمی کمتر داشته باشد. با این حال، اگر یک تلویزیون بزرگ بیش از 50 اینچ دارید، تعمیر تلویزیون صفحه تخت احتمالاً مقرون به صرفه ترین راه حل است.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =