نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی الجی

فهرست مطالب

بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی چگونه انجام می‌شود؟ شما به تازگی سینمای خانگی الجی خود را از یک تلویزیون 1080p به یک تلویزیون هوشمند 8K ارتقا داده اید. شما همه چیز را آماده کرده اید و آماده تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، فقط متوجه می شوید که وضوح تصویر بهتر از چیزی است که پیش بینی می کردید. با این حال کیفیت صدا آن چیزی نیست که انتظار داشتید. آیا راهی برای بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی الجی شما وجود دارد؟ کاملا.

حتی اگر راه‌اندازی سیستم سرگرمی خانگی الجی با وضوح بالا دارای یک رابط چندرسانه‌ای با وضوح بالا (HDMI) باشد، به این معنی نیست که شما از آخرین فناوری HD برخوردار هستید. برای اینکه بدانید چگونه صدای سینمای خانگی الجی خود را بهبود ببخشید، باید لحظه ای وقت بگذارید و بدانید که چه لوازم جانبی صوتی با دستگاه های سرگرمی خانگی الجی شما بهترین کارایی را دارند.

بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی
بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی

چگونه می توانم کیفیت صدای سینمای خانگی الجی خود را بهبود بخشم

افراد زیادی هستند که وقتی به دنبال کیفیت صدای بهتر از مرکز سرگرمی خود هستند، این سؤال رایج را می پرسند، و یکی از آنها ممکن است از خود بپرسید. یک پاسخ ساده وجود دارد. شما باید کابل های HDMI خود را ارتقا دهید، اما این همه چیز نیست.

مشکل این است که اکثر مردم هیچ ایده ای برای راه اندازی یک سینمای خانگی الجی به روشی که صدا را بهینه می کند، ندارند. اگر شما یکی از 30 درصدی هستید که سعی کرده اند – و شکست خورده اند – لوازم الکترونیکی خانه خود را راه اندازی کنند، احساس بدی نداشته باشید. فقط 65٪ حتی سعی می کنند. اگرچه ممکن است برای راه اندازی سینمای خانگی الجی خود به اندازه کافی شجاع باشید، اما می خواهید بهترین راه برای بهینه سازی و بهبود کیفیت صدا را بدانید.

4 روش برتر برای دریافت بهترین صدا از سینمای خانگی الجی

این یک تصور اشتباه رایج است که از آنجایی که تلویزیون شما 4K یا بهتر است – مانند تلویزیون هوشمند جدید 8K شما – به یک کابل HDMI 4K نیاز دارید. ممکن است لزوما اینطور نباشد. چند راه ساده برای تعیین اینکه چه اتصالاتی برای تقویت صدای خود نیاز دارید وجود دارد.

آکوستیک را در نظر بگیرید

سیستم صوتی تنها مسئول نیمی از کیفیت صدای شما است. نحوه تنظیم اتاق نیز بر تجربه صوتی/بصری تأثیر می گذارد. زمانی که تلویزیون را قرار می دهید، مشخص کنید که کجا می توانید بهترین آکوستیک را دریافت کنید.

صندلی ها را دور از دیوارها و بلندگوها بچینید

کارشناسان صوتی/تصویری موافقند که برای تجربه صدای بهینه باید در فاصله 4 فوتی بلندگوها بنشینید. همچنین صندلی ها باید از دیوارها دور باشند تا جلوه کامل صدای فراگیر را از دست ندهند. با این حال، اگر اتاق رسانه فضایی مشترک با اتاق نشیمن داشته باشد، ممکن است این امکان پذیر نباشد.

بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی
بهبود صدا در سیستم سینمای خانگی

بلندگوها و نوار صوتی مناسب سینمای خانگی الجی را دریافت کنید

از آنجایی که سرمایه گذاری روی یک تلویزیون پیشرفته را کنار گذاشته اید، برای دریافت بهترین صدا، آماده سرمایه گذاری بر روی بلندگوهای با کیفیت بالا باشید. از اسپیکرها با یک تویتر گنبدی استفاده نکنید، صرف نظر از اینکه نرم یا فلزی باشد. بلندگوهایی با چندین توییتر، درایورهای فشرده سازی یا منابع خط صدای پویاتر و قابل اعتمادتری تولید می کنند.

تعداد صحیح ساب ووفر را وصل کنید

در مورد ساب ووفر یک قانون وجود دارد و آن این است که برای هر ردیف صندلی، شما به دو ساب ووفر نیاز دارید. برای یک بیس یکنواخت و روان، از ساب های بیشتری استفاده کنید و آنها را در حالت لغو حالت قرار دهید.

چگونه تجربه سینمای خانگی الجی خود را با HDMI بهبود بخشید

اکنون که دستگاه های خود را ارتقا داده اید، متوجه می شوید که زمان آن رسیده است که سخت افزار را ارتقا دهید تا بهترین صدا را دریافت کنید. صدای با کیفیت بالا به سیم، کابل و کانکتور با وضوح بالا نیاز دارد. در اینجا چند مورد از مواردی است که برای شروع کار با بهبود صدا برای راه اندازی سیستم سینمای خانگی الجی خود نیاز دارید:

  • توسعه دهنده ها و تکرار کننده های IR
  • دوشاخه موز و اتصالات پین فلکس
  • سیم بلندگو
  • پایه بلندگو

برای اطلاع و دریافت خدمات تعمیر سینماخانگی LG، کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته یا درخواست خود را از بخش تماس با ما ثبت کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =