نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ارتقای تنظیمات سینمای خانگی الجی

فهرست مطالب

تنظیمات سینمای خانگی چگونه بهبود پیدا می‌کند؟ آیا عاشق تماشای فیلم هستید؟ شاید شما سینما را از دست بدهید، درست است؟ لذت بردن از یک فیلم در سینماها با پاپ کورن بسیار فوق‌العاده می باشد اما چگونه می توان سینما خانگی خود را ارتقا دهیم! به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه می توانید به تکرار تجربه سینما در خانه نزدیک شوید. در اینجا نحوه ارتقای اتاق نشیمن خود برای تماشای فیلم آورده شده است.

تنظیمات سینمای خانگی
تنظیمات سینمای خانگی

هموارسازی حرکت در تصاویر در تنظیمات سینمای خانگی

هموارسازی حرکت اساساً فریم‌های اضافی را بین هر فریم از یک فیلم ایجاد می‌کند تا فریم‌های بیشتری در ثانیه شبیه‌سازی شود و در نتیجه تصویری روان‌تر ایجاد کند. این اثر غیر عمدی دارد که به هر چیزی که در حال تماشای آن هستید ظاهر یک سریال تلویزیونی می دهد. به همین دلیل است که اغلب به آن “اثر اپرا صابون” می گویند. اگر می‌خواهید فیلم‌هایی را تماشا کنید که انگار در یک سینما هستید، صاف کردن حرکت را خاموش کنید.

صفحه تلویزیون خود را تنظیم کنید

فکر می کنید وقتی از کمدی، پخش خبری یا فیلم متحرک مورد علاقه خود لذت می برید، تلویزیون شما هیچ مشکلی ندارد. اما ممکن است همه چیزهایی را که باید ببینید، به خصوص با نمایش‌ها یا فیلم‌های تاریک‌تر. اگر می‌خواهید از توانایی تلویزیون خود برای کنترل نور تاریک، رنگ‌های روشن و کنتراست مناسب حداکثر استفاده را ببرید، باید آن را دوباره کالیبره کنید.

تنظیم شامل تنظیم تنظیمات مختلف تصویر در تلویزیون و پخش کننده رسانه شما برای مشاهده فیلم همانطور که در نظر گرفته شده است. تا زمانی که ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید، چندان پیچیده نیست. برای تنظیم مناسب تنظیمات خود برای فیلم ها، به کمک یک دیسک تست “معیار” نیاز دارید. این برای تنظیم تنظیمات برای تجربه تماشای فیلم استفاده می‌شود که تنظیمات را انجام می‌دهد.

یک پخش کننده Blu-Ray مناسب بخرید

اگر کنسولی مانند پلی استیشن 4 دارید، می‌توانید دی‌وی‌دی و دیسک‌های Blu-Ray را پخش کنید، اما اینجاست که متوقف می‌شود. برای محتوای 4K، به پخش کننده Ultra HD Blu-Ray و دیسک های Ultra HD Blu-Ray نیاز دارید.

نورپردازی سوگیری خود را بپذیرید

نور بایاس یا نور پس‌زمینه یک افزودنی ساده اما خوش‌آمد به هر تنظیم سینمای خانگی الجی است، چه در حال تماشای فیلم، بازی کردن، یا فقط در شب‌گردی در کانال‌های شبانه باشید. آیا در وهله اول چرا باید از نور بایاس استفاده کنید؟ فشار کمتری به چشم شما وارد می کند. این به چشمان شما کمک می کند کنتراست روی صفحه را بهتر درک کنند.

اتصال اینترنت خود را آماده کنید

اگر کتابخانه ای از دیسک ها یا جعبه گران قیمتی برای چسباندن زیر تلویزیون ندارید، باید اتصال اینترنت خود را به درستی آماده کنید تا فیلم های با کیفیت بالا را در سریع ترین زمان ممکن به تلویزیون خود ارسال کنید. پخش بی سیم عالی است، اما با اتصال مستقیم، اتصال پایدارتر و کیفیت تصویر بالاتری خواهید داشت. اینجاست که کابل اترنت ساده وارد می شود. آن را به جعبه رسانه جریان یا خود تلویزیون خود وصل کنید و نیازی نیست نگران محدودیت های انتقال داده بی سیم باشید.

یک نوار صوتی دریافت کنید

وفاداری بصری برای بهترین تجربه تماشای حیاتی است. صدا یک فیلم را می سازد یا خراب می کند، به خصوص اگر تنظیم سینمای خانگی الجی شما به بلندگوهای داخلی تلویزیون شما بستگی دارد. اکثر تلویزیون‌ها نمی‌توانند محدوده فرکانس‌های بالاتر یا پایین‌تر را که برای تجربه‌ای شبیه به تئاتر حیاتی است، کنترل کنند. با استفاده از نوار صوتی و تنظیم ساب ووفر مشکل را برطرف کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =