نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش 8 چرخه ماشین ظرفشویی

فهرست مطالب

چرخه ماشین ظرفشویی. چرخه های ظرفشویی از دماها، زمان ها و انرژی های مختلف استفاده می کنند تا تمیزی مناسب ظروف شما را ارائه دهند. تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام چرخه ماشین ظرفشویی استفاده کنید بستگی به این دارد که چه چیزی می شویید و چقدر بار کثیف است. به عنوان مثال، چرخه معمولی باید برای آشفتگی‌های سبک‌تر و روزمره مورد استفاده شما باشد، در حالی که چرخه سنسور می‌تواند به شما کمک کند تمیز کردن مناسب را برای هر باری انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که در دسترس بودن چرخه، مصرف آب و انرژی در ماشین‌های ظرفشویی متفاوت است، بنابراین حتماً دفترچه راهنمای مالک خود را برای توصیه‌های خاص بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن چرخه ماشین ظرفشویی که متناسب با نیازهای تمیز کردن شما است، ادامه مطلب را بخوانید.

چرخه طبیعی در چرخه ماشین ظرفشویی

یک چرخه معمولی را می توان برای شستن و خشک کردن بیشتر ظروف روزمره بدون خاک سنگین استفاده کرد. بدون استفاده از آب اضافی، گرما یا زمان طولانی برای انجام کار، مقادیر متوسطی از آشفتگی های باقی مانده را پاک می کند.

چرخه ماشین ظرفشویی

چرخه شستشوی سریع

با استفاده از آب، انرژی و گرمای بیشتر برای نتایج سریع، یک چرخه شستشوی سریع، که گاهی اوقات شستشوی 1 ساعته نامیده می شود، بسته به مدل ماشین ظرفشویی شما، می تواند در حدود یک ساعت تکمیل شود. این یک انتخاب خوب برای تمیز کردن سریع تعداد زیادی از بشقاب‌ها، کاسه‌ها یا سایر وسایل ضروری است که با عجله نیاز دارید.

چرخه سنسور در چرخه ماشین ظرفشویی

چرخه سنسور به طور خودکار تنظیمات مناسب شستشو و خشک کردن ماشین ظرفشویی را بسته به دما، سطح خاک و اندازه بار و تنها با استفاده از مقدار آب و انرژی مورد نیاز برای بار شما انتخاب می کند. این یک گزینه خوب برای بارهایی با اقلام مخلوط، سطوح مختلف خاک یا تقریباً هر ترکیبی است.

چرخه سنگین

چرخه سنگین در ماشین ظرفشویی شما که گاهی اوقات چرخه کار سنگین یا قابلمه و تابه نامیده می شود، از آب اضافی و دمای بالاتر برای مقابله با وسایلی که به سختی تمیز می شوند استفاده می کند. بهتر است از این برای قابلمه ها، ماهی تابه ها، ظروف قابلمه و ظروف کثیف بسیار آلوده استفاده شود.

چرخه پیش شستشو در چرخه ماشین ظرفشویی

چرخه های پیش شستشو، مانند Soak & Clean برند Whirlpool، به شما امکان می دهد ظروف را با غذای خشک شده یا پخته شده خیس کنید. این امر به صرفه جویی در زمان کمک می کند، زیرا قبل از افزودن ظروف به ماشین ظرفشویی نگران خیس کردن آنها نخواهید بود. برخی از مدل های ماشین ظرفشویی دارای یک چرخه فقط آبکشی هستند که می توان از آن برای شستشوی ظروف بلافاصله پس از استفاده استفاده کرد تا مواد غذایی قبل از شروع یک چرخه کامل خشک نشوند.

چرخه ظریف

دمای پایین تر یک چرخه ظریف، که به سادگی به عنوان چرخه شیشه یا نور نیز شناخته می شود، برای ظروف ظروف ظریف، کریستال یا اقلام شکننده بهترین استفاده است. کاهش دما به جلوگیری از آسیب ناشی از دماهای بالا یا فوران شدید آب در کوبیدن وسایل کمک می کند.

چرخه دمای بالا

از گزینه High Temp Wash در ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید تا مواد غذایی سفت پخته شده یا باقی مانده های چرب روی ظروف خود را برش دهید. این کار با افزایش دمای شستشوی اصلی به حداقل 130 درجه فارنهایت انجام می شود. این دمای بالاتر به بهبود عملکرد شستشو و خشک کردن هنگام استفاده از کمک شستشو کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه: 5 مرحله تمیز کردن ماشین ظرفشویی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

رفع صدای کم تلویزیون
مقالات تلویزیون LG
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع صدای کم تلویزیون الجی

رفع صدای کم تلویزیون. صدای کم تلویزیون الجی یک مشکل رایج با چندین راه حل است. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید

ادامه مطلب »
کار نکردن بلندگوهای گوشی
آموزش تعمیرات موبایل
پشتیبانی آنلاین الجی

رفع کار نکردن بلندگوهای گوشی الجی

کار نکردن بلندگوهای گوشی. اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و رده بالا دارای تنظیمات بلندگوی دوگانه هستند. برخی از سازندگان تلفن های اندرویدی

ادامه مطلب »