نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیر مانیتور الجی

فهرست مطالب

تعمیر مانیتور الجی

این احتمال وجود دارد که مشکل از نرم افزار شما باشد. اگر اخیراً برنامه جدیدی را نصب کرده اید و متوجه شده اید که مشکلات صفحه نمایش شما به زودی شروع شده است، ممکن است مشکل سازگاری وجود داشته باشد. در این مرحله، می توانید دستگاه خود را از پشتیبان گیری اخیر قبل از نصب نرم افزار جدید بازیابی کرده و ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند.

بعد از اینکه مشکل را تشخیص دادید، اقدامات متعددی را می توانید انجام دهید تا لپ تاپ شما دوباره کار کند. در اینجا سه ​​راه برای مقابله با تعمیر صفحه کامپیوتر وجود دارد.

  1. خودتان تعمیر یا تعویض صفحه را انجام دهید

تعمیر لپ تاپ یا مانیتور شما ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما حقیقت این است که اگر ابزار و زمان کافی را داشته باشید، می تواند بسیار ساده باشد. بسیاری از صفحه های شکسته نیازی به کار متخصص ندارند، به خصوص اگر هیچ آسیب دیگری به بدنه لپ تاپ وارد نشده باشد. تعمیر شکسته صفحه کامپیوتر یا لپ تاپ اغلب می تواند در خانه انجام شود، اما یک مشکل معیوب نیاز به تخصص بیشتری دارد.

تقریباً همه مدل های رایانه دارای صفحه نمایش جایگزین به صورت آنلاین هستند و اغلب می توانید آنها را در محدوده قیمت 50 تا 100 دلار تهیه کنید. قبل از سفارش صفحه، با جستجوی شماره سریال دستگاه خود، از صحت آن مطمئن شوید. هنگامی که وارد می شود، قبل از برداشتن صفحه شکسته، باید دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که صحیح را دریافت کرده اید.

پس از سفارش صفحه نمایش، لپ تاپ خود را آماده کنید تا روند افزودن صفحه جدید را تا حد ممکن روان کنید. مطمئن شوید پیچ ​​گوشتی های لازم، نوار تعویض و سایر وسایل موجود است تا بتوانید تعمیر لپ تاپ خود را با کیفیت انجام دهید. در ابتدا بسیار طاقت فرسا به نظر می رسد، اما راهنماهایی به صورت آنلاین وجود دارد که نحوه تعمیر صفحه شکسته کامپیوتر را تشریح می کند.

بعد از اینکه مراحل حذف و نصب را دنبال کردید، صفحه نمایش شما باید مانند قبل ظاهر و کار کند. اگر بعد از استفاده مشکلی مشاهده کردید، ممکن است یک مرحله را از دست داده یا به طور تصادفی به کابل ویدئو آسیب رسانده باشید. در این صورت ممکن است لازم باشد دستگاه خود را به تعمیرگاه ببرید.

  1. یافتن تعمیرگاه کامپیوتر

برخلاف آنچه تصور می کنید، استفاده از تعمیرکار نیازی به هزینه فوق العاده ای ندارد. در حالی که هزینه آن بیشتر از تعمیر صفحه نمایش است، تعدادی مغازه وجود دارد که می توانند شغلی با کیفیت و گران قیمت را برای شما فراهم کنند. چالش این است که فردی را در منطقه خود پیدا کنید که تخصص لازم را برای کار بر روی مدل خاص شما داشته باشد.

یک تکنسین معتبر تعمیر پیدا کنید

بسیار مهم است که فردی را پیدا کنید که مارک رایانه شما را به خوبی بشناسد و با کار با دستگاه شما یا دستگاه های مشابه آشنا باشد. از آنجا که قطعاتی که باید برای تعمیر سفارش داده شوند مختص مدل شما هستند، شما نمی خواهید دستگاه خود را به مغازه ای ببرید که در آن قطعات اشتباه را سفارش داده و هزینه آن را از شما دریافت می کنند.

یکی از راه های اطمینان از مشاغلی که انتخاب می کنید می تواند مدل شما را اداره کند، انتخاب تعمیرگاه مجاز صفحه نمایش لپ تاپ است که توسط نام تجاری شما مجاز شده است. آنها اغلب ملزم به انجام چندین وظیفه هستند تا نشان دهند که نوع لپ تاپ شما را می شناسند تا این تمایز را دریافت کنند. این می تواند راهی سریع و آسان برای آگاهی از وجود متخصصی باشد که می تواند به طور خاص تعمیر صفحه کامپیوتر HP را انجام دهد.

اگر به سختی می توانید صفحه خود را تعمیر کنید، به احتمال زیاد با یک مشکل اجزای داخلی روبرو هستید، که می تواند به این معنی باشد که به فردی با تجربه زیاد نیاز دارید. مطمئناً ممکن است دوست شما اطلاعات زیادی در مورد لپ تاپ ها داشته باشد، اما ممکن است جزئیات خاصی را که یک حرفه ای پس از سالها کار بر روی مدلهای مشابه می داند، نداند.

همچنین متخصص مناسب باید تقریباً بلافاصله بداند کدام قطعات را باید سفارش دهد. به همین دلیل است که اگر مطمئن هستید که قصد دارید از یک سرویس حرفه ای استفاده کنید، باید قطعات را به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید سفارش دهید. سفارش صفحه نمایش جایگزین یک چیز است، اما یافتن چندین جزء سازگار با مادربرد شما می تواند یک موضوع کاملاً متفاوت باشد.

بررسی های آنلاین را بررسی کنید

یک جستجوی سریع آنلاین باید ایده خوبی از تعمیرگاه های منطقه شما و قیمت آنها به شما ارائه دهد. به منظور حذف سایتهایی که خدمات با کیفیت ارائه نمی دهند یا ممکن است بیش از حد لازم از شما هزینه دریافت کنند، ارزش بازدید از سایتهای مرور را دارد.

وب سایت هایی مانند Yelp یا YellowPages.com هنگامی که به دنبال مکان هایی هستید که صفحه لپ تاپ ها را در منطقه خود تعمیر می کنند، می تواند بسیار مفید باشد. به خاطر داشته باشید که احتمالاً باید هزینه قطعات را خودتان بیش از هزینه تعمیرات بپردازید.

همچنین قبل از موافقت با تعمیر صفحه نمایش، از تعمیرگاه انتخابی خود درخواست قیمت کنید. آنها ممکن است نتوانند قیمت دقیقی را به شما بدهند، اما یک رقم توپ می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

دانستن محدوده دقیق هزینه ممکن است کمی دشوار باشد، زیرا ممکن است آسیب بیشتری به لپ تاپ شما وارد شود. یک تعمیر ساده صفحه نمایش می تواند 100 دلار یا 150 دلار هزینه داشته باشد، در حالی که تعمیرات پیچیده تر می تواند تا چند صد دلار برای شما هزینه داشته باشد.

  1. خرید کامپیوتر جدید

هنگامی که تعمیرگاهی را انتخاب کردید که بتواند رایانه شما را سرویس دهد، یک متخصص باید ایده نسبتاً خوبی در مورد اینکه آیا می تواند لپ تاپ شما را دوباره راه اندازی کند یا خیر داشته باشد. پس از بازرسی اولیه، مشخص می شود که آیا صفحه نمایش قابل تعمیر است و آیا کامپیوتر شما پس از انجام تعمیرات باید به صورت عادی کار کند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که تأثیری که باعث ایجاد مشکل در صفحه نمایش شما شده باشد به اندازه ای آسیب رسان باشد که شما نیاز به خرید یک کامپیوتر جدید داشته باشید. باز هم، بودجه شما در اینجا نیز نقش مهمی ایفا می کند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =