نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع بوی بد ماشین لباسشویی

فهرست مطالب

راهکارهایی رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی

چرا لباسشویی بوی بد گرفته است؟ برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی چه کاری باید انجام داد؟ این‌ها سوالاتی هستند که در ذهن خانم‌های خانه‌داری که با مشکل آزاردهنده بوی بد ماشین لباسشویی مواجه شده‌اند، رژه می‌روند. درواقع بوی بد ماشین لباسشویی به دلیل رشد میکروارگانیسم ها در داخل درام یا سبد ماشین لباسشویی می‌باشد که محیط گرم و مرطوبی که توسط سیکل شستشو به وجود می‌آید به علاوه شوینده‌هایی که از پروسه شست و شو به جا می‌مانند تشدید کننده رشد آن‌ها هستند. اما برای رفع بوی بد لباسشویی lg باید چه کار کرد؟ در ادامه این مطلب راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی را آموزش داده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شر بوی بد لباسشویی خود خلاص شوید پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

دلایل ایجاد بوی بد درون ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

بستن درب ماشین لباسشویی بعد از شست و شوی لباس‌ها
خارج نکردن لباس‌های شسشته شده و خیس از ماشین لباسشویی
خشک نکردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
تمیز نکردن جاپودری ماشین لباسشویی
سرویس نکردن ماشین لباسشویی در بازه‌های زمانی مشخص
راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی
از آب گرم برای مرحله آب‌کشی در لباسشویی استفاده کنید
یکی از ساده‌ترین راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی، استفاده از آب گرم است. آب گرم می‌تواند تمامی مواد شوینده باقی مانده از پروسه شست و شوی لباس‌ها را کاملا حل کرده و تمامی باکتری‌ها را از بین ببرد؛ بنابراین بهتر است از آب گرم برای مرحله آب‌کشی لباس‌ها در ماشین لباسشویی استفاده کنید تا هیچ ماده شوینده و باکتری در لباسشویی نماند و موجب بو گرفتن آن نشود.

از سرکه برای تمیز کردن لباسشویی استفاده کنید

و اما آخرین راهکار کاربردی جهت رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی استفاده از سرکه برای تمیز کردن این دستگاه است به گونه‌ای که شما باید هر 6 ماه یکبار دو لیوان سرکه سفید درون ماشین لباسشویی بریزید و به مدت 15 دقیقه لباسشویی را بر روی داغ‌ترین برنامه شست و شو قرار دهید؛ برای تاثیرگذاری بیشتر می‌توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده کنید.

لباسشویی را تمیز کنید

یکی دیگر از راهکارهای رفع بوی بد ماشین لباسشویی ال جی تمیز کردن آن است. هر از چند گاهی فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز کنید تا باکتری‌ها و قارچ‌ها جایی برای انباشته شدن نداشته باشند و موجب بو گرفتن ماشین لباسشویی نشوند.

به خشک شدن رطوبت داخل لباسشویی کمک کنید

پس از اینکه پروسه شست و شو و آبکشی لباس‌ها به اتمام رسید، لباس‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و درب آن را باز بگذارید تا رطوبت داخل آن از بین برود؛ علاوه‌بر این رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را با یک دستمال تمیز و خشک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی ال جی، تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید؛ تکنسین‌های این مرکز پس از تماس شما در محل مورد نظر حاضر می‌شوند تا خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند؛ تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ابتدا با عیب‌یابی دقیق این دستگاه، منشأ مشکل آن را پیدا کرده و سپس با تعمیرات تخصصی مشکل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند.

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی

دو بخش بزرگ شامل: بخش فروش و بخش تعمیرات انواع مدل‌های لباسشویی ال جی، نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی را تشکیل داده‌اند از این‌رو این نمایندگی خدمات فروش، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ال جی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ جهت استفاده از خدمات فروش نمایندگی لباسشویی ال جی می‌توانید به یکی از شعبه‌های این مرکز در تهران و کرج مراجعه کنید و برای استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی lg نیز می‌توانید با نمایندگی لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =