نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی لایو دمو

فهرست مطالب

گوشی لایو دمو چیست؟

اگر تا به حال اقدام به خرید گوشی کرده باشید، حتما با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های مختلف شاهد گوشی هایی برای تست کارایی مدل های گوناگون تلفن های همراه بوده اید. این گوشی های متصل به میز فروشگاه ها را می توان در دست گرفت و قابلیت هایشان را تست کرد. چنین موبایلی با عنوان گوشی لایو دمو live demo شناسایی می شود.

در واقع گوشی live demo نمونه کاملی از سیستم فنی گوشی اصلی را ارائه می کند. در این میان واضح ترین تفاوتی که وجود دارد ناتوانایی گوشی لایو دمو در ارتباط با سیم کارت است. عموما این دسته از موبایل ها با قیمت کمتری نسبت به نمونه ی اصلی به فروش می رسند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر ویژگی های گوشی های live demo بپردازیم.

ویژگی های گوشی لایو دمو

همان طور که گفته شد گوشی لایو دمو تمامی قابلیت های نمونه های اصلی خود را خواهند داشت به جز قدرت استفاده از ویژگی های سیم کارت. بنابراین برای استفاده از گوشی live demo باید به کارگیری اینترنت دیتای سیم کارت، برقراری تماس، دریافت و ارسال اس ام اس و هر آنچه که برای شکل گیری نیازمند آنتن دهی سیم کارت است را فراموش کرد. اما از طرفی می توانید به راحتی توسط این نوع گوشی ها به وای فای متصل شوید و از قابلیت های اینترنت بی سیم در اجرای برنامه ها و اپ های نیازمند نت چون اینستاگرام بهره ببرید.

آیا می توانیم گوشی لایو دمو ال جی بخریم؟

پس از شناسایی ویژگی های گوشی لایو دمو و البته قیمت مقرون به صرفه ی آن ممکن است بر خرید چنین گوشی هایی تمایل یافته باشید. آنچه که مسلم است عدم آبکند بودن گوشی دموست. در مسیر خرید موبایل های دمو باید توجه داشته باشید که این سیستم ها به عنوان نمونه روی پیشخوان فروشگاه بوده اند، شاید اپ خاصی روی آن ها نصب نشده باشد، اما افراد گوناگونی آن را در دست گرفته و کمی با قابلیت های موجود در آن کار کرده اند.

از طرفی برای استفاده مطلوب از گوشی لایو دمو باید همواره یک وسیله ی دیگر همراهتان باشد که برایتان اینترنت ایجاد کند. مودم های جیبی در این راستا انتخاب خوبی هستند. این موارد ذکر شده در مورد گوشی های دمو تمامی برندهای مطرح دنیای موبایل از جمله گوشی های ال جی صادق می باشند. گوشی لایو دمو ال جی یا دیگر برندها را باید گوشی دوم خود در نظر بگیرید.

آیا گوشی ریجستر نشده جز گوشی های لایو دمو به شمار می رود؟

گوشی ریجستر نشده نیز مانند گوشی لایو دمو موجود در پیشخوان فروشگاه ها، قادر به برقراری ارتباطات مرتبط با سیم کارت نیست. با موبایل رجیستر نشده شما نمی توانید از امکانات مبتنی بر سیم کارت استفاده کنید، مگر آنکه آن را رجیستر کنید. اما در بازار چنین گوشی هایی را تحت عنوان گوشی دمو نمی فروشند.

از طرفی اگر نگران هستید فروشنده گوشی دمو را به جای گوشی اصلی به شما بفروشد، توصیه می شود که حتما هنگام خرید سیم کارت مورد استفاده را داخل گوشی بیاندازید. زمانی که پیامکی از جانب سامانه همتا برای سیستم موبایل ارسال شد با دقت آن را بخوانید و گوشی خود را رجیستر کنید.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی با در اختیار داشتن جامع ترین آرشیو از قطعات داخلی و جانبی انواع تلفن های هوشمند ال جی و بهره گیری از سطح بالای دانش تکنسین های ماهر خود به فعالیت می پردازد. در کارگاه های مجهز نمایندگی رسمی تعمیر موبایل ال جی، پس از عیب یابی دقیق دستگاه معیوب، مراحل تعمیر مطابق فاکتورهای استاندارد انجام می شوند. خاطرنشان می نماییم که تکنیک های کاربردی کارشناسان این مرکز باعث شکل گیری فرآیند تعمیرات در حداقل زمان و با کمترین خطای احتمالی شده و ساختار دستگاهی بی نقص را به بار می آورد.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =